Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Klantvriendelijk?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 887 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #40620 - Klantvriendelijk?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1990 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Masterix 5-1-2007 14:56 Print topicpost

Posts: 236
wat vinden jullie hiervan en wat zouden jullie doen?

heb me brommer vorige week vrijdag weggebracht naar de brommerboer hier in tiel nou ik zei tegen hun hij moet wel voor 8 januarie klaar zijn omdat ik dan weer moet werken.


oke ze hebben me belooft dat tie vandaag klaar zou zijn.
nou ik kreeg maar geen telefoon dus ik belde toen kreeg ik te horen dat er 1 iemand ziek was van de 6 man die er werken en dat was niet de man die mijn brommer zou maken.
en ze zeiden da ze geen brommer uitleende omdat het dan op hun naam zou staan en dat wou hij niet.
en ik moes maar 9 januarie terug bellen meschien wisten ze dan meer.

wat vinden jullie hiervan?
ik voel me zwaar belazerd nu moet ik 20 a 30 km 2 dagen op de fiets naar me werk terwijl ik me scooter al 1 week kwijt ben.
wat zouden jullie doen en wat vinden jullie hiervan


 

Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 5-1-2007 14:59 Print reply

Posts: 13700
whaha, dat is hier dagelijkse kost bij bromboer dat die nooit op afgesproken tijd klaar is.


het hoeft nog niet eens aan hem te liggen want kan ook dat leverancier onderdelen niet heeft geleverd
 
Masterix 5-1-2007 15:01 Print reply

Posts: 236
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Trax
whaha, dat is hier dagelijkse kost bij bromboer dat die nooit op afgesproken tijd klaar is.


het hoeft nog niet eens aan hem te liggen want kan ook dat leverancier onderdelen niet heeft geleverd


hij was amper begonnen aan me brommer want hij kon amper zeggen wat het was.
 
Tombrom 5-1-2007 15:02 Print reply

Posts: 15925
je kan nu wel zeuren van klantvriendelijk

als je ziek bent daar kan je ook niks aan doen

en ik weet niet wrom je brom daar staat maar veel mensen daar kunne wss niet doen wat hij zou doen...
 
lantaarnpaal 5-1-2007 15:02 Print reply

Posts: 91
is hier ook heel normaal, heb ook eens 2 weken moeten wachten op een 500 kilometer beurt en het vervangen van de voorvork keerringen
 
StefanB 5-1-2007 15:03 Print reply

Posts: 2591
ik denk dat je nu heel hard moet gaan huilen, en bij je moeder om een nieuwe vragen

Je hebt gewoon pech.
 
E24 M30b35@GT3576
gerwin88 5-1-2007 15:05 Print reply

Posts: 5197
is idd niet veel aan te doen...
ziekte kan hij ook niks aan doen he
 
VW rider for live
Masterix 5-1-2007 15:06 Print reply

Posts: 236

oke zit niks anders op dan om hem optehalen of telaten staan.
nee ik snap dat ze niks aan ziekte kunnen doen...maar die monteur die ik zelf ook goed ken zou mijn bellen als het langer zou duren en als tie niet zou bellen zou tie vandaag klaar zijn bedankt iedergeval.

ik dacht gewoon meschien dat er spoedreparaties zijn

Dit bericht is gewijzigd door Masterix op 5-1-2007 om 15:08 uur.
 
agent orange 5-1-2007 15:10 Print reply

Posts: 1180
als dat je de brommer naar een dealer brengt om iets te laten maken is die meestal niet na 1 week al klaar, als dat je dat te lang wachten vind moet je je brommer zelf maar fixen
 
Masterix 5-1-2007 15:12 Print reply

Posts: 236
ze moesten ff wat nakijken onderdelen hoef ik niet nee want hij liep ineens stotterent en als ik van een dijk afreed reed tie wel goed.

en als snelheid minderden om dat de dijk niet eeuwig afloopt,
begon tie weer te stotteren dus wist ook niet wat het was.
en had het druk dus . maarja als ik het probleem wist zou ik het zelf wel ff kunnen doen:P

ik kan niks zelf doen omdat ik hier in een flat zit en de schuren zijn niet voorzien van stroom dus lekker rot werken

Dit bericht is gewijzigd door Masterix op 5-1-2007 om 15:14 uur.
 
Bromvlieg 5-1-2007 16:30 Print reply

Posts: 782
Doe meestal zelf allles, maar als ie toch eens weg moet ben ik goed tevreden.
Hij komt hem de volgende dag dat je belde nog om 8 uur s'avonds ophalen, en hij is binnen 1 of 2 dagen al klaar, tenzij er vanalles moet besteld worden met wachttijd.
Is een klein bedrijfje, werkt maar 3 man en heeft altijd werk, staan altijd 25 brommers klaar in de garage voor onderhoud enzo.

Maar der kan idd soms wat fout lopen, gewoon geduld hebben of als het altijd zo gaat andere bromboer zoeken.
 
Denk eraan: er bestaan geen domme vragen, alleen domme mensen
Neluhz 5-1-2007 16:30 Print reply

Posts: 4032
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lantaarnpaal
is hier ook heel normaal, heb ook eens 2 weken moeten wachten op een 500 kilometer beurt en het vervangen van de voorvork keerringen


je voorvorkkeeringen waren bij 500 km aan vervanging toe?
 
Custers 5-1-2007 16:36 Print reply

Posts: 4747
Dat hij ziek is kan hij niks aan doen,dat is gewoon pech hebben.
 
Ride like the wind.
juukle rj 5-1-2007 17:14 Print reply

Posts: 1244
als er iemand ziek is kun je het hun toch niet kwalijk nemen!

maargoed, wat je kunt doen is er wat druk achter zetten, elkedag opbelle en hun een beetje opjennen.
soms heeft het wel nut
 
Mopar 5-1-2007 17:17 Print reply

Posts: 4772
Pech gehad,

had je maar niet met 2 linkerhanden geboren moeten worden.

Ik zou je ouders aanklagen dat je je brommer niet zelf kan fixen.

Leer er maar mee leven dat niet alles op afspraak goed komt..
 
Chappy 5-1-2007 17:23 Print reply
Posts: 1053
En wat is nou het nut van dit topic? Ga bij je moeder uit huilen..

Niet alles is altijd op tijd af en zeker niet als er werknemers ziek zijn.

Ik ken persoonlijk maar weinig fietswinkels/brommerzaken die echt op de afgesroken tijd klaar zijn, meestal komt er dan nog wel en dagje of wat bij.

Leer er mee leven of ga je brommer ophalen en fix het probleem zelf.
 
Work in progress

Dit topic is 1990 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved