Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - welke uitlaat??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1045 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #40613 - welke uitlaat??
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 670 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jeroen55 4-1-2007 23:58 Print topicpost

Posts: 326
Ik heb veel nieuwe dingen op mijn mtx gezet om hem sneller te maken. Nou gaat hij ook snel maar ik heb de orginele uitlaat er nog opzitten, daarom is de brommer erg hoogtoerig. Nou wil ik een nieuwe uitlaat kopen. Maar welke uitlaat raden jullie aan???

ik weet niet of het nut heeft maar hier is de setup:

-110cc malossi (getuned door vhs)
-crossmotor zuiger
-6 kleps malossi membraam (karbonne kleppen)
-malossi spruitstuk
-24 mm vlakschuif van het merk YSN
-twin air schuim filter
-orinele ontsteking

 
mtx r2

LucF 5-1-2007 9:31 Print reply

Posts: 70
Een opmaat uitlaat is altijd het beste tenzij je een goede 110cc uitlaat kunt kopen.

Groeten,
luc

 
GhostRider_SM 5-1-2007 10:25 Print reply

Posts: 2142
hey bedoel je dember of ook de bocht.


als demper had ik op mijn mtx een firebox handgemaakt in engeland maar het geluid en de power was geweldig.

ik heb hem nog te ligge dus als je bv demper nodig hebt kun je altijd pme.

groeten
 
http://youtube.com/watch?v=dS9x53ugTkg Bij 3.00 kom ik:D
honda fryslan 5-1-2007 11:06 Print reply

Posts: 1914
opmaat is het idd het beste maar als je dat te duur vindt kun je een uitlaat van een crosser nemen en die een beetje verlassen.. ik had eerst ook een uitlaat van een cr125.. liep als een trein en moest alleen de uitlaatflens aanpassen
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
Jarco 5-1-2007 11:15 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen55
Ik heb veel nieuwe dingen op mijn mtx gezet om hem sneller te maken. Nou gaat hij ook snel maar ik heb de orginele uitlaat er nog opzitten, daarom is de brommer erg hoogtoerig. Nou wil ik een nieuwe uitlaat kopen. Maar welke uitlaat raden jullie aan???

ik weet niet of het nut heeft maar hier is de setup:

-110cc malossi (getuned door vhs)
-crossmotor zuiger
-6 kleps malossi membraam (karbonne kleppen)
-malossi spruitstuk
-24 mm vlakschuif van het merk YSN
-twin air schuim filter
-orinele ontsteking



met een ori uitlaat hoogtoerig ?
met een cr 125 uitlaat zal die nog veel meer toeren gaan draaien..
 
honda fryslan 5-1-2007 11:25 Print reply

Posts: 1914
ik had toen max vermogen bij 9Krpm dus zo hoogtoerig is dat niet.. de opmaat uitlaat die ik nu heb begint daar pas echt te trekken en max vermogen bij ongeveer 12K
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
bikkeltje 5-1-2007 11:30 Print reply

Posts: 2380
je kunt ook een opmaat uitlaat maken die laagtoerig is. Dus het ligt ook aan jezelf dat ie dan pas begint.

verder kom je waarschijnlijk uit bij een proma 80 ofzo als je een plug and play-ding neemt.


edit: je hebt trouwens inbox

Dit bericht is gewijzigd door bikkeltje op 5-1-2007 om 11:30 uur.
 
jeroen55 5-1-2007 11:34 Print reply

Posts: 326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
ik had toen max vermogen bij 9Krpm dus zo hoogtoerig is dat niet.. de opmaat uitlaat die ik nu heb begint daar pas echt te trekken en max vermogen bij ongeveer 12K


nee ik bedoel dat hij pas echt begint te trekken in hogere toeren.
ik wil dat hij ook in lagere toeren begint te trekken.

ik vind een opmaat uitlaat te duur. dus die crossmotor uitlaat lijkt mij wel een optie.
 
mtx r2
honda fryslan 5-1-2007 11:39 Print reply

Posts: 1914
als je een beetje kunt lassen is het een goedkope oplossing.. beetje zoeken en je hebt een crossuitlaat voor 5tientjes.. ik heb ook nogwel 1 liggen maar je woont niet echt in de buurt..
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
Ice Ap rs50 5-1-2007 11:39 Print reply

Posts: 7149
opmaat is denk ik de beste oplossing, je hebt niet echt veel keuze, en als je die laat maken, vraag dan of het mogelijk is dat ze hem niet helemaal hoogtoerig maken.
 
GTI - GTD - BMW
honda fryslan 5-1-2007 12:09 Print reply

Posts: 1914
opmaat was te duur zegt ie toch
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse

Dit topic is 670 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved