Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Piston return springs, 25 procent vermogens winst

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1175 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #40596 - Piston return springs, 25 procent v...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1418 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kees de Jong 3-1-2007 22:53 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: a honda highrider
kees, volgens mij weet je niet helemaal waar je over praat.

na de test haal ik alles weer uit elkaar om het te inspecteren.
Morgen ga ik ermee rijden, ik laad het jullie weten.


Nee, daarom vroeg ik het ook aan jou! Je kan het me toch wel uitleggen?

 
7 seconden, of 21 gram
RJ Tuning 3-1-2007 22:54 Print reply

Posts: 3242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daanmtx
doe je dat in je bougie gat of zo? dat ie terug wordt gebounced? Wtf?


nee je haalt eerst je cilinderkop eraf ze passen net niet door je bougiegat
 
daanmtx 3-1-2007 22:55 Print reply

Posts: 3759
lol je maakt een grapje zeker
 
Honda VFR400R
a honda highrider 3-1-2007 22:55 Print reply

Posts: 1818
ja die van je tomos wel ja, maar die halen ook niet het beloofde rendement.

Die van mij zijn in doorsnede zo'n 5 cm.
Je zet ze vast aan de cilinderkop.


 
D? Mo(raal)derator
RJ Tuning 3-1-2007 22:56 Print reply

Posts: 3242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: a honda highrider
ja die van je tomos wel ja, maar die halen ook niet het beloofde rendement.

Die van mij zijn in doorsnede zo'n 5 cm.
Je zet ze vast aan de cilinderkop.





nou mij tomos merk ik et verschil wel alleen levertijd is wel onwijs lang
 
mtx-motard 3-1-2007 22:57 Print reply

Posts: 14947
zegmaar onder de bougie, en boven de zuiger?
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
jd boer 3-1-2007 22:57 Print reply

Posts: 6005
waarmee ?
 
rs1sprintuhr
a honda highrider 3-1-2007 22:57 Print reply

Posts: 1818
Eeeuh, eerlijk gezegd vind ik dat nog wel meevallen. Ik heb meer dan een half jaar moeten wachten. De vraag schijnt nogal groot te zijn. Nogal logisch. Wie wil er nou niet 25% meer vermogen voor zo weinig geld ??
 
D? Mo(raal)derator
mtx-motard 3-1-2007 23:00 Print reply

Posts: 14947
huh mijn zuiger komt tot het bovenste van de clinder, dan is er echt geen ruimte voor een of andere spring instalatie
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Frysk 3-1-2007 23:01 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
huh mijn zuiger komt tot het bovenste van de clinder, dan is er echt geen ruimte voor een of andere spring instalatie



je gelooft het zelf ? ...

je verbrandingskamer is hartstikke belangrijk bij 2-takt..

denk je nou dat je dat helemaal verneuken kan door een veertje ?.. + dat je zuiger de hele tijd tegen die veer aanramt
 
giggitybyte
a honda highrider 3-1-2007 23:02 Print reply

Posts: 1818
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
huh mijn zuiger komt tot het bovenste van de clinder, dan is er echt geen ruimte voor een of andere spring instalatie


Dat is simpel, iets je squishmaat vergroten.
 
D? Mo(raal)derator
Florry 3-1-2007 23:02 Print reply

Posts: 1755
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
huh mijn zuiger komt tot het bovenste van de clinder, dan is er echt geen ruimte voor een of andere spring instalatie

pcies, ik snap ut ook niet ech nee
 
50 cc, jamarcol uitlaat, proma dempert, 20 mikuni spruitje(lomp is vet!) 14-47 twv, blij dat ik origineel rijd :-)
bart de scootergek 3-1-2007 23:02 Print reply

Posts: 8916
haha grappig, maar niet echt nuttig. topic closed.
 
Honda RC-33

Dit topic is 1418 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved