Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Blok spuiten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 449 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #40592 - Blok spuiten
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3307 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-rvr- 3-1-2007 17:32 Print reply
Posts: 71
waarom moeten die eruit?
 
geert-nsr 3-1-2007 17:34 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -rvr-
waarom moeten die eruit?

als je hem warmstookt
 
mtlover 3-1-2007 17:49 Print reply

Posts: 2372
Motip Enginepaint nemen..
 
honda nsr repsol 3-1-2007 19:45 Print reply

Posts: 211
ik heb het blok ook met motip gespoten, eerst gewoon alles waar niks op mag komen afplakken met schilders tape.
En heel belangrijk goed ontvetten, en in een omgeving waar de temperatuur constant 18 0f 20 graden is.

als je het het zo doet gaat het goed
 
honda nsr for ever!!!!!!!! 70 cc malossie, metrakit ,18mm!!!
PRO TUNING 3-1-2007 19:50 Print reply

Posts: 4000
Berner matzwart benadert het beste de originele kleur
 
Fabio 3-1-2007 19:50 Print reply

Posts: 1737
ik heb ook hittebestendige verf genomen van motip. Maar deze was bij mij verre van benzine bestendig. Als het er meer dan 5 sec op lag was het al helemaal los. Let daar goed op bij aankoop.
 
honda nsr repsol 3-1-2007 19:51 Print reply

Posts: 211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fabio
ik heb ook hittebestendige verf genomen van motip. Maar deze was bij mij verre van benzine bestendig. Als het er meer dan 5 sec op lag was het al helemaal los. Let daar goed op bij aankoop.


bij mij is er al zo vaak benzine over heen gelopen en alles zit er nog op
 
honda nsr for ever!!!!!!!! 70 cc malossie, metrakit ,18mm!!!
renoeius 3-1-2007 20:16 Print reply

Posts: 6409
ik heb helemaal geen hittebestendige lak gebruik. gewoon hoogglans zwart van Motip met blanke lak erover. werkt prima.
 
honda-mbx 3-1-2007 20:20 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: renoeius
ik heb helemaal geen hittebestendige lak gebruik. gewoon hoogglans zwart van Motip met blanke lak erover. werkt prima.


klopt, het warmste deel van een motor is de uitlaat.
het motorblok zal niet nooit warmer worden dan de temperatuur van de cilinder, dat is normaal rond de 60graden celcius.
het blok is koeler dan de cilinder en het is dus volledig overbodig om hitte bestendigde lak te gebruiken.
 
ik vlam je..
Sypie_Honda 3-1-2007 20:30 Print reply

Posts: 13830
hmm weet je zeker dat dat ook voor luchtgekoelde cilinders geld?

hoeveel graden kan een gemmiddelde normale spuitverf eigenlijk hebben?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
benellifan 3-1-2007 20:32 Print reply
Posts: 1553
ik heb ook een blokkie met verf van de karwij erop huismerk en houd et nog steeds vol is ook luchtgekoeld
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs
-rvr- 3-1-2007 20:48 Print reply
Posts: 71
dus ik kan net zo goed er gewoon hoogglans lak op spuiten?.
het is een nsr blokje he.
 
honda-mbx 3-1-2007 20:53 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -rvr-
dus ik kan net zo goed er gewoon hoogglans lak op spuiten?.
het is een nsr blokje he.


ja
 
ik vlam je..
-rvr- 3-1-2007 20:57 Print reply
Posts: 71
kan ik er ook als eeerst primer overheen spuiten..??
 
Frysk 3-1-2007 22:01 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]


klopt, het warmste deel van een motor is de uitlaat.
het motorblok zal niet nooit warmer worden dan de temperatuur van de cilinder, dat is normaal rond de 60graden celcius.
het blok is koeler dan de cilinder en het is dus volledig overbodig om hitte bestendigde lak te gebruiken.



yd
wat je daartegen WEL moet doen is benzine/olie bestendige lak kopen
 
giggitybyte

Dit topic is 3307 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved