Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - welke cilinder voor de brommercross?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 840 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #40588 - welke cilinder voor de brommercross...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2344 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 3-1-2007 15:57 Print reply

Posts: 60390
hmr2 of r3 ofzo
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
leonmt5 3-1-2007 16:01 Print reply

Posts: 799
Opmaat pijpje
 
bert : bezopen en rijd toch.
Royal Club 3-1-2007 16:01 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: leonmt5
Opmaat pijpje


waarom?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Jarco 3-1-2007 16:50 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrosglanebrug
dan wordt het de hebo maston..
want kheb geen orgi cilinder..


koop je een 2ehands orgi?

veel goedkoper..

 
christianos 3-1-2007 17:04 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


waarom?

waarom niet?
 
tsxj oran 3-1-2007 20:06 Print reply

Posts: 6498
jullie vergissen je in crossen en in straat race, je moet dus geen hoogtoerige cilinder nemen en een hoogtoerige uitlaat maar juist een cilinder die veel koppel heeft over het hele toerengebied met een bijpassende uitlaat, een mhr team heeft dus niet heel veel effect
 
oud
honda-mbx 3-1-2007 20:13 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran
jullie vergissen je in crossen en in straat race, je moet dus geen hoogtoerige cilinder nemen en een hoogtoerige uitlaat maar juist een cilinder die veel koppel heeft over het hele toerengebied met een bijpassende uitlaat, een mhr team heeft dus niet heel veel effect


ooh? en hoe wil dan vermogen kweken met een 50cc?
je zult toeren moeten maken om vermogen te kweken.
want ommes, koppel x toerental = vermogen.
kijk maar eens naar de brommercrossers, deze rijden niet met cilinders die tot 8k gaan oid.
allemaal hoogtoerige machines.

@ ts, mag je over de 50cc heen of wat is precies de maximale cilinder in houd?


 
ik vlam je..
dokocrosser 4-1-2007 22:33 Print reply

Posts: 1433
het mag maar 50 cc zijn voor de rest zijn er geen regels aan verbonden. als je in de standaardklasse wilt rijden moet je alleen maximaal een 16mm carb hebben. Hebo manson is wel goed voor de cross, bij ons in het team heeft ook iemand dat ding en het loopt echt goed. doppler doet het trouwens ook heel goed maar dan moet je wel ook de uitlaat van doppler hebben
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 4-1-2007 23:22 Print reply

Posts: 13700
beide vlinderpoort dus ook nog wel koppel
 

Dit topic is 2344 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved