Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - welke cilinder voor de brommercross?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 781 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #40588 - welke cilinder voor de brommercross...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2347 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

brommercrosglanebrug 3-1-2007 13:24 Print topicpost

Posts: 1552
ik wil brommercross gaan rijden en weet niet welke cilinder ik er voor moet gaan kiezen..?

ik zat zelf te denken aan een hebo maston?


 

Royal Club 3-1-2007 13:26 Print reply

Posts: 60390
zijn snel zat, wel naai gevoelig
heb foto's gezien met Mk Pr cilinders
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
brommercrosglanebrug 3-1-2007 13:27 Print reply

Posts: 1552
zijn die beter dan hebo maston?
of sneller?

 
Royal Club 3-1-2007 13:28 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrosglanebrug
zijn die beter dan hebo maston?
of sneller?



je moet niet alleen een snelle, maar betrouwebare hebben,
post de regels voor die cross eens, kunnen meer mensen helpen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
brommercrosglanebrug 3-1-2007 13:33 Print reply

Posts: 1552
ut mag geen 70cc zijn
en de grote van de cabarateur mag niet groter wezen da 16mm
uitlaat mag je zelf bepallen..
 
Royal Club 3-1-2007 13:37 Print reply

Posts: 60390
manston zou kunnen, ik weet niet wat voor cilinders Mk heeft in 50cc, aan snelle dus
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
-simon- 3-1-2007 13:42 Print reply

Posts: 8211
doppler 50cc zijn ook wel goede maar of die het onder die omstandigheden lang uithouden weet ik ook niet.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
christianos 3-1-2007 13:44 Print reply

Posts: 20445
jaah en voor welk blok?

am?, derbi, honda suzuki..? zeg het eens!
 
khpoppema 3-1-2007 13:45 Print reply

Posts: 3199
je moet 8 uur lang crossen, dacht ik. dus betrouwbaarheid is dan nog bealngrijker dan snelheid.

niet dat je met een ori 50 cc honda nsr cil ver komt maargoed.

ik zou een snelle 50cc nemen en niet tunen ofzo
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
_yelow-tsx_ 3-1-2007 13:47 Print reply

Posts: 1183
is voor een derbi blok

maar ik vraag me af zijn er geen snelle gietijzeren cilinders ?
 
brommercrosglanebrug 3-1-2007 13:48 Print reply

Posts: 1552
ik heb een derbi senda..
r1 uit 2001 of 2002
 
Mt5_grolsch 3-1-2007 14:34 Print reply

Posts: 2014
neem een doppler ik heb niet vaak gehoord dat die zijn vast gelopen.
dan lijkt mij dat je er ook een doppler uitlaat opdrukt en dan met 16mm carb kom je denk ik al een heel eind.
 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat
De Schout 3-1-2007 14:50 Print reply
Posts: 5327
laat je ori derbi cilindertje beetje bewerken, of rijd er zo mee met een goede uitlaat en ontsteking erbij. is opzich wel leuk cilindertje met fluitertjes enzo toch of zit ik nu verkeerd.
 
tune tweak fiddle bang bummer
50cc crosser 3-1-2007 15:04 Print reply

Posts: 1866
ori laten tunen of een hebo manston
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
brommercrosglanebrug 3-1-2007 15:23 Print reply

Posts: 1552
dan wordt het de hebo maston..
want kheb geen orgi cilinder..
 
Mt5_grolsch 3-1-2007 15:57 Print reply

Posts: 2014
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrosglanebrug
dan wordt het de hebo maston..
want kheb geen orgi cilinder..



maar wat voor uitlaat doe dan op die cilinder

 
PM voor opmaat berekening of complete opmaat uitlaat

Dit topic is 2347 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved