Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - mt 5 schakeld slecht

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1107 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #40572 - mt 5 schakeld slecht
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1255 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jimbo1992 1-1-2007 23:16 Print topicpost
Posts: 58
ik heb een mt5 en je moet in lage toeren schakellen hoe komt dit?
wat doe ik eraan?
 

koekie - Administrator 1-1-2007 23:17 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jimbo1992
ik heb een mt5 en je moet in lage toeren schakellen hoe komt dit?
wat doe ik eraan?



ehm.. je knijpt wel je koppeling in heah ?!

je weet wel, die linker hendel
 
Haaks de hoek om!
Tommyofzo 1-1-2007 23:20 Print reply

Posts: 6934
idd enzoja, weetje ook zeker dattie werkt
 
jimbo1992 1-1-2007 23:22 Print reply
Posts: 58
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tommy2win
idd enzoja, weetje ook zeker dattie werkt


uhu:p zelf alles aangeslote enzo
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 1-1-2007 23:23 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jimbo1992
[...]


uhu:p zelf alles aangeslote enzo

daarom stelle we daar ook vraagtekens bij
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Name of Steel 1-1-2007 23:24 Print reply

Posts: 3532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jimbo1992
[...]


uhu:p zelf alles aangeslote enzo




je heb al zoveel snuggere dingen geschreven.. ik weet zeker dat je het goed aangesloten heb
 
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>--------------
jimbo1992 1-1-2007 23:27 Print reply
Posts: 58
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Name of Steel
[...]




je heb al zoveel snuggere dingen geschreven.. ik weet zeker dat je het goed aangesloten heb


toch iemand met waardering voor al mijn harde werk
 
richard3 1-1-2007 23:35 Print reply

Posts: 5198
koppelings wel goed afgesteld dat ie helemaal ontkoppelt ?

 
op naar de grote brommers
Djeep 2-1-2007 12:29 Print reply

Posts: 8621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jimbo1992
ik heb een mt5 en je moet in lage toeren schakellen hoe komt dit?
wat doe ik eraan?


wat gebeurt er dan als je in hoge toeren schakeld?
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
leonmt5 2-1-2007 12:36 Print reply

Posts: 799
1. Of je kunt niet schakelen.
2. Of je koppeling is niet goed afgesteld dat hij in hogere toeren met schakelen in 1 keer vooruitschiet.


 
bert : bezopen en rijd toch.
bart de scootergek 2-1-2007 12:46 Print reply

Posts: 8916
wat doet de brommer als je met draaiende motor in de 1 met ingeknepen koppeling staat? begint hij dan te kruipen?
kun je fatsoenlijk van de 1 naar de vrij komen met draaiende motor?
 
Honda RC-33
Moped Macho 2-1-2007 12:48 Print reply

Posts: 2037
Zit er de goede olie in?
 
Boerenkool om half 10.
Erik 39 2-1-2007 13:41 Print reply

Posts: 15088
Goede olie? Goed afgesteld? Beetje vrije-slag?
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
S1lv3r 2-1-2007 13:55 Print reply

Posts: 5213
Als je je vraag nou even beter formuleerd.. Dan kunne wij ook een poging doen om je te helpen.
 
fietsie 21-1-2007 5:27 Print reply

Posts: 1438
Denk eerder dat er te weinig olie in het blok zit of je moet iets meer gas geven
 
Aprlia RS50 70cc MK 21 mm Del carb topsnelheid 110 KM
mtx-motard 21-1-2007 8:59 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fietsie
Denk eerder dat er te weinig olie in het blok zit of je moet iets meer gas geven



maakt geen drol uit hoeveel olie, mt rijd dan toch nog wel (net als puch ) ligt aan je platen.

zoals gezegt, zet em aan, 1e versnelling, koppeling IN. gaat hij dan rijden?

probeer dat eerst en kom dan met een nieuwe vraag
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami

Dit topic is 1255 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved