Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Uitlaat derbi gpr, Doppler ER1 of Leovinci V6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1036 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #40562 - Uitlaat derbi gpr, Doppler ER1 of ...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 3993 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Honda Stephan 31-12-2006 18:21 Print topicpost
Posts: 139
Ik rij met een standaard cilinder, en carb.
Welke uitlaat past er het beste op me gpr '02.
Een Doppler ER1 of Leovinci V6?
En welke maakt een beetje normaal geluid?
Wil er namelijk een die een beetje leuk klinkt, maar die je niet aan de andere kant van de straat nog hoord.
Ik weet dat die Doppler een 50cc uitlaat is maar hoe zit dat bij de Leovinci?

Ik stel de vraag omdat ik alleen vandaag nog korting kan krijgen op de Leovinci, maar de Doppler niet.
 

Ice Ap rs50 31-12-2006 18:25 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda Stephan
Ik rij met een standaard cilinder, en carb.
Welke uitlaat past er het beste op me gpr '02.
Een Doppler ER1 of Leovinci V6?
En welke maakt een beetje normaal geluid?
Wil er namelijk een die een beetje leuk klinkt, maar die je niet aan de andere kant van de straat nog hoord.
Ik weet dat die Doppler een 50cc uitlaat is maar hoe zit dat bij de Leovinci?

Ik stel de vraag omdat ik alleen vandaag nog korting kan krijgen op de Leovinci, maar de Doppler niet.


die leovinci is ook een 50cc uitlaat, en gaat niet veel sneller lopen dan je originele. powerband is van 7000-10000(max 11000)toeren ongeveer

 
GTI - GTD - BMW
Ice Ap rs50 31-12-2006 18:30 Print reply

Posts: 7149
ik zou voor de doppler gaan, lijkt mij de snellere uitlaat, je zal je wel moeten haasten wil je die korting nog

edit: doppler gaat tot 12000toeren.

Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 31-12-2006 om 18:35 uur.
 
GTI - GTD - BMW
SuperMoto Rider 2-1-2007 14:47 Print reply

Posts: 745
leo maakt wel heeeeel mooi geluidje lkkr beschaaft en toch iets meer power
 
Royal Club 2-1-2007 14:49 Print reply

Posts: 60390
leo is imo uiterlijk uitlaatje
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BIET 2-1-2007 15:20 Print reply

Posts: 22355
De doppler is ook geen herrieschopper, mar is wel net wat sneller dan de leo...
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Stienzemanrobinson 2-1-2007 15:38 Print reply

Posts: 518
doppler is gewoon een mooie snelle uitlaat, die alleen in zijn powerband veel geluid maakt. De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon dik in orde.
 
Royal Club 2-1-2007 15:39 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stijn S
doppler is gewoon een mooie snelle uitlaat, die alleen in zijn powerband veel geluid maakt. De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon dik in orde.


nooit uitlaat tegen gekomen die stil is in zn powerband en luid stationar
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
killerbee 2-1-2007 16:11 Print reply

Posts: 746
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SuperMoto Rider
leo maakt wel heeeeel mooi geluidje lkkr beschaaft en toch iets meer power


I'm with stupid . lkkr uitlaatje wat mooi geluidje maakt. Trekt goed onderin
 
Honda Stephan 3-1-2007 20:15 Print reply
Posts: 139
uuum, eigelijk maakt het dus allemaal niet zo veel uit.
teminste de ene zegt een leovinci en de ander een doppler.

in iedegeval krijg ik nu jammer genoeg geen korting meer dus zal nog even goed rond kijken.

de leovinci ziet er opzicht wel mooier uit.
maar als ice ap rs moet geloven is de doppler dus sneller.
En de doppler is goedkoper, dus die zal het uiteindelijk wel worden.
Nadeel is wel weer dat die helemaal van chroom is, maarja heel vaak rij ik er ook niet op dus.
 
Ice Ap rs50 3-1-2007 20:20 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda Stephan
uuum, eigelijk maakt het dus allemaal niet zo veel uit.
teminste de ene zegt een leovinci en de ander een doppler.

in iedegeval krijg ik nu jammer genoeg geen korting meer dus zal nog even goed rond kijken.

de leovinci ziet er opzicht wel mooier uit.
maar als ice ap rs moet geloven is de doppler dus sneller.
En de doppler is goedkoper, dus die zal het uiteindelijk wel worden.
Nadeel is wel weer dat die helemaal van chroom is, maarja heel vaak rij ik er ook niet op dus.


ff googlen kan wonderen doen
 
GTI - GTD - BMW
honda-mbx 3-1-2007 20:23 Print reply

Posts: 1688
met een doppler uitlaat loopt je brom zeker beter cq harder.
 
ik vlam je..
steven-o 3-1-2007 22:06 Print reply

Posts: 953
welke ori cil heb je? 49cc of 50..? ik had een doppler er1 op de ori slome (50cc) en dat liep al goed. maakt zoals al gezegd wel veel herrie in powerband. verder mooi uitlaatje, dikke demper en mooi geluid!!
 
gpr tekoop! inbox voor foto's
LucF 5-1-2007 9:35 Print reply

Posts: 70
Resultaat van een opmaat uitlaat.

De volgende dag bezig geweest met afstellen.. het geluid was nog veel mooier geworden . toen ging ik rijden, ik wist niet wat er met mijn brommer gebeurd was, echt niet normaal, het achtwerwiel slipte zelfs even weg bij het wegtrekken. als je een beetje meegeeeft wil het voorwiel ook nog zo omhoog!!. De Powerband loopt van 8000 naar 12000, bijna net zoals je had gegeven. Weer een dag erna zijn ik en mijn broer eens gaan rijden (ik op de brom, me broer in de auto) en tot
onze super grote verbazing, bleek dat de brommer over de 110
loopt!!!!!!. dit helemaal standaard!!!, 14 mm carb, ongetunde cilinder, gewoon helemaal standaard.

Groeten,
Luc
 
Honda Stephan 9-1-2007 17:42 Print reply
Posts: 139
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: LucF
Resultaat van een opmaat uitlaat.

De volgende dag bezig geweest met afstellen.. het geluid was nog veel mooier geworden . toen ging ik rijden, ik wist niet wat er met mijn brommer gebeurd was, echt niet normaal, het achtwerwiel slipte zelfs even weg bij het wegtrekken. als je een beetje meegeeeft wil het voorwiel ook nog zo omhoog!!. De Powerband loopt van 8000 naar 12000, bijna net zoals je had gegeven. Weer een dag erna zijn ik en mijn broer eens gaan rijden (ik op de brom, me broer in de auto) en tot
onze super grote verbazing, bleek dat de brommer over de 110
loopt!!!!!!. dit helemaal standaard!!!, 14 mm carb, ongetunde cilinder, gewoon helemaal standaard.

Groeten,
Luc



zo dat is wel kk snel...
maarja ik heb zelf geen las apparaat en ik ken ook niemand die het echt super goed kan.
Dus dan zou ik het moeten uitbesteden en dat zal wel duur gaan worden.
Een maat van me heeft trouwes laast een yasohni gekocht voor ze tzr.
Heb je daar van ook goede uitlaten voor een gpr?
 
BIET 9-1-2007 17:47 Print reply

Posts: 22355
yasuni, ja die zijn er
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!

Dit topic is 3993 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved