Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Welke carb en afstellen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 847 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #40552 - Welke carb en afstellen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1195 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

segeren 30-12-2006 17:12 Print reply

Posts: 376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KennyVespa
Jongens wat heb ik hier nu aan dat gezeik op elkaar doe dat op msn ofzo sjong jonge...

Waar zit de stationair schroef is dat die aan de rechterkant?

En zal het eens testen met die valse lucht

Groetjes Kenny

ps. ga ergens anders ruziej maken stelletje kleine kinderen



stationairschroef is die schroef die je met je hand ook kan draaien. bij mij zit deze aan de rechterkant maar volgens mij is dat niet bij elke carburateur
 
Bruuns 30-12-2006 17:13 Print reply

Posts: 2213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: segeren
[...]



stationairschroef is die schroef die je met je hand ook kan draaien. bij mij zit deze aan de rechterkant maar volgens mij is dat niet bij elke carburateur


hij zit iig terhoogte van je gasschuif.

en die zit meestal in het midden, als je het in de breedte ziet.
 
A-j bange leaft goa-j bange dood..
DT-Dude89 30-12-2006 17:33 Print reply

Posts: 223
ori carb op een dt80 mx is 18mm .

als je je koppeling inknijpt en hij gaat meer toeren draaien als je uitrolt in de versnelling, dan is het valse lucht.

als je optrekt en je knijpt je koppeling en gaat meer toeren draaien, dat is normaal omdat hij dan onbelast draaid.

rij je op een konstant toeren tal en hij doet het zelfde , staat je stationair te hoog en/of lucht verhouding verkeert
 
KennyVespa 30-12-2006 18:05 Print reply
Posts: 133
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DT-Dude89
ori carb op een dt80 mx is 18mm .

als je je koppeling inknijpt en hij gaat meer toeren draaien als je uitrolt in de versnelling, dan is het valse lucht.

als je optrekt en je knijpt je koppeling en gaat meer toeren draaien, dat is normaal omdat hij dan onbelast draaid.

rij je op een konstant toeren tal en hij doet het zelfde , staat je stationair te hoog en/of lucht verhouding verkeert



Het is zoals jij zegt in de versnelling heb en dan laat uitrollen met de koppeling ingeknepen, dus is het dan valse lucht?,

de vorige eigenaar zei dat die valse lucht trok bij het luchfilterr, maar hij hat het luchtfilter helemaal niet vast zitten en zit nu wel vast maar kan het daar ook doorheen komen dan?

Groetjes Kenny
 
DT-Dude89 30-12-2006 18:20 Print reply

Posts: 223
nee, valse lucht is lucht die na de carb bij het mengsel komt, bijv. tussen de pakking bij het spruitstuk, membraan pakking enz.
 
KennyVespa 30-12-2006 18:39 Print reply
Posts: 133
Goed ik zal effe kijken of hij valse lucht trekt..

Laat het wel weten

Alvast Bedankt
 

Dit topic is 1195 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved