PraatPaal |
26-12-2006 16:13 |
Posts: 7977 |
nicasilen of chromen doen ze niet voor niets.
enige kalen waarje naar mijn idee redelijk fatsoenlijk mee kan rijden is gietijzer
|
|
|
|
oenoehoofd |
26-12-2006 16:14 |
Posts: 17851 |
bter koop je gewoon een ori 70cc, ipv zown uitgeboorde, denk niet dat die het lang vol houd
|
|
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY |
|
.puch_chopper |
26-12-2006 16:21 |
Posts: 7851 |
heeft niemand ervaring?
|
|
|
|
snowboarderke |
26-12-2006 16:25 |
Posts: 2193 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: .puch_chopper
heeft niemand ervaring?
en wat voor een zuiger wil je er dan indoen? van wel materiaal?
zijn je timingen niet volledig naar de zak btw?
|
|
Ook lid worden van de Belgium gangster club, inbox mij dan |
|
.puch_chopper |
26-12-2006 16:28 |
Posts: 7851 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: snowboarderke
[...]
en wat voor een zuiger wil je er dan indoen? van wel materiaal?
zijn je timingen niet volledig naar de zak btw?
ikw eet het niet ik heb er zelf niks aan gedaan die man probeert die cilinder aan mij te verkopen dus...
|
|
|
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
26-12-2006 16:29 |
Posts: 13700 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: snowboarderke
[...]
en wat voor een zuiger wil je er dan indoen? van wel materiaal?
zijn je timingen niet volledig naar de zak btw?
timingen is hoogte, eerder zullen de breedtes klote zijn als die veel is uitgeboord
|
|
|
|
S1lv3r |
26-12-2006 16:31 |
Posts: 5213 |
hoogte zal ook wel anders zijn, van de poorten dus.
|
|
|
|
Moped Macho |
26-12-2006 16:35 |
Posts: 2037 |
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat een cilinder die zover opgeboord is, nog goed kan lopen. Kun je niet beter (voor hetzelfde geld) een 2e hands 'echte' 70cc cilinder kopen?
|
|
Boerenkool om half 10. |
|
.puch_chopper |
26-12-2006 16:37 |
Posts: 7851 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat een cilinder die zover opgeboord is, nog goed kan lopen. Kun je niet beter (voor hetzelfde geld) een 2e hands 'echte' 70cc cilinder kopen?
ja dat lijkt me een beter idee
dit is niet te vertrouwen
|
|
|
|
zundappchef |
26-12-2006 16:48 |
Posts: 4082 |
ik weet wel dat ze bij puch mv
op gietijzer rijden en zonder big ent lager en de hele meuk
geloof dat ze daar zelf`s alu cilinders voor hebben gemaakt
|
|
1000 v twin rotax biatch |
|
Moped Macho |
26-12-2006 16:58 |
Posts: 2037 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
ik weet wel dat ze bij puch mv
op gietijzer rijden en zonder big ent lager en de hele meuk
geloof dat ze daar zelf`s alu cilinders voor hebben gemaakt
Gietijzer cilinder zijn ook prima, maar niet als ze duuzend keer zijn gehoond, of opgeboord (poortvorm helemaal anders).
Heeft een Puch MV geen bigendlager? Ik weet wel dat ze voor het smallend een koperen bus gebruikten, maar dat van het bigendlager wist ik niet.
|
|
Boerenkool om half 10. |
|
Erwin-tsx |
26-12-2006 17:21 |
Posts: 27 |
Ik zou zelf gauw een echte kopen (evt. een 2ehands) daar heb k meer vertrouwen in dan een die zover opgeboord is..
|
|
TSX :-] |
|
KaWaReZ |
26-12-2006 17:25 |
Posts: 20582 |
opgeboord zouk sowieso al niet doen..
en als dr geen chroom/nica wandje inzit.. ook nutteloos
|
|
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges |
|
Moped Macho |
26-12-2006 17:28 |
|
tsxj oran |
26-12-2006 17:29 |
Posts: 6498 |
sowieso zolang de poortvormen niet zijn aangepast heeft het geen nut zo een grote diameter cilinder te hebben
maar opzich zou het wel kunnen lopen slijt wel sneller dan normale cilinder en je meot een goede zuiger erbij zoeken
dus conclusie is dat je beter een echte 70cc kan opzoeken
|
|
oud |
|