Frysk |
25-12-2006 20:01 |
Posts: 34930 |
deze cilinder is toch 2002 ?
ik zie dat deze geen atack systeem heeft ?
meende dat die nieuweren atack hadden
|
|
giggitybyte |
|
honda-mbx |
25-12-2006 20:44 |
Posts: 1688 |
heb ook nog wel een atac cilinder liggen..
maar gebruik deze om diverse redenen, grootste is eingelijk de boring, dan komt ik niet helemaal uit.
|
|
ik vlam je.. |
|
Sypie_Honda |
25-12-2006 22:11 |
Posts: 13830 |
maare sietse, die ATAC cilinder van je MOET wel een powervalve hebben. anders kan het geen ATAC zijn.
ATAC is de eerste powervalve van honda, later kwam de HPP.
http://nl.wikipedia....mplification_Chamber
oh nie dan
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Frysk |
25-12-2006 22:24 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
heb ook nog wel een atac cilinder liggen..
maar gebruik deze om diverse redenen, grootste is eingelijk de boring, dan komt ik niet helemaal uit.
ooh vandaar
ATAC
ik dacht al dat ik iets fout typte
@ sypie
ja klopt
maat van me heeft CR250 gehad met atac ding kwam uit 1984
|
|
giggitybyte |
|
honda-mbx |
25-12-2006 22:47 |
|
Sypie_Honda |
25-12-2006 22:48 |
Posts: 13830 |
doen we!
maare staat er ATAC op ofzo?
ik snap er helemaal niks meer van
lama ik heb al een betere uitleg gevonden dan wikipedia
een foto zegt meer als 1000 woorden
Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 25-12-2006 om 22:57 uur.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
Frysk |
25-12-2006 22:50 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
doen we!
maare staat er ATAC op ofzo?
ik snap er helemaal niks meer van
atac is dus een groot systeem bij de uitlaat..
meende dat het ervoor zorgde voor meer koppel onderin
maruhh
hoezo kom je dan niet uit met booring ?
|
|
giggitybyte |
|
honda-mbx |
25-12-2006 23:13 |
Posts: 1688 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
atac is dus een groot systeem bij de uitlaat..
meende dat het ervoor zorgde voor meer koppel onderin
maruhh
hoezo kom je dan niet uit met booring ?
dan moet het een prostocker worden, is een 82cc -> 47mm
|
|
ik vlam je.. |
|
Frysk |
25-12-2006 23:20 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]
dan moet het een prostocker worden, is een 82cc -> 47mm
ooh dus gewoon boring is anders
nee ik dacht gewoon dat je vanwege dat atac systeem het niet kon vond het al vaag..
|
|
giggitybyte |
|
mulder |
26-12-2006 0:31 |
Posts: 13701 |
mag je eig. powervalve gebruiken in prostock?
|
|
|
|
honda-mbx |
26-12-2006 10:26 |
Posts: 1688 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mulder
mag je eig. powervalve gebruiken in prostock?
ja dat mag, zijn denk k ook wel lui die er mee rijden.
|
|
ik vlam je.. |
|
Frysk |
26-12-2006 10:41 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]
ja dat mag, zijn denk k ook wel lui die er mee rijden.
heb het tot nu toe niet gezien
|
|
giggitybyte |
|
XtreemTerror |
26-12-2006 10:52 |
Posts: 1629 |
omg netjes, en je komt hier ook nog uit de buurt
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20830/last [b] rx in onderldelen[/b] |
|
- Han - |
4-1-2007 18:20 |
Posts: 9667 |
al updates?
waarom een cross achterband op laatste foto?
|
|
<10.000 posts |
|
honda-mbx |
4-1-2007 18:24 |
Posts: 1688 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
al updates?
waarom een cross achterband op laatste foto?
crossachter band was een tijdelijke oplossing toen ik hem nog voor dagelijks vervoer gebruikte.
er zijn zeker update's en vorderingen, maar die plaats ik pas wanneer ik er foto's etc van heb.
ik update liever meerdere dingen in 1 keer, zodat je meer progress ziet
|
|
ik vlam je.. |
|