Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Sprint NSR powered by SDT-tuning

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 970 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #40485 - Sprint NSR powered by SDT-tuning
Pagina 5 van 29
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27, 28, 29Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 82749 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Frysk 25-12-2006 20:01 Print reply

Posts: 34930
deze cilinder is toch 2002 ?
ik zie dat deze geen atack systeem heeft ?
meende dat die nieuweren atack hadden
 
giggitybyte
honda-mbx 25-12-2006 20:44 Print reply

Posts: 1688
heb ook nog wel een atac cilinder liggen..
maar gebruik deze om diverse redenen, grootste is eingelijk de boring, dan komt ik niet helemaal uit.
 
ik vlam je..
Sypie_Honda 25-12-2006 22:11 Print reply

Posts: 13830
maare sietse, die ATAC cilinder van je MOET wel een powervalve hebben. anders kan het geen ATAC zijn.

ATAC is de eerste powervalve van honda, later kwam de HPP.

http://nl.wikipedia....mplification_Chamber

oh nie dan
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Frysk 25-12-2006 22:24 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
heb ook nog wel een atac cilinder liggen..
maar gebruik deze om diverse redenen, grootste is eingelijk de boring, dan komt ik niet helemaal uit.



ooh vandaar

ATAC
ik dacht al dat ik iets fout typte

@ sypie
ja klopt
maat van me heeft CR250 gehad met atac ding kwam uit 1984
 
giggitybyte
honda-mbx 25-12-2006 22:47 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
maare sietse, die ATAC cilinder van je MOET wel een powervalve hebben. anders kan het geen ATAC zijn.

ATAC is de eerste powervalve van honda, later kwam de HPP.

http://nl.wikipedia....mplification_Chamber

oh nie dan


kom maar eens kijken, is special ding
 
ik vlam je..
Sypie_Honda 25-12-2006 22:48 Print reply

Posts: 13830
doen we!

maare staat er ATAC op ofzo?

ik snap er helemaal niks meer van

lama ik heb al een betere uitleg gevonden dan wikipedia



een foto zegt meer als 1000 woorden

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 25-12-2006 om 22:57 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Frysk 25-12-2006 22:50 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
doen we!

maare staat er ATAC op ofzo?

ik snap er helemaal niks meer van



atac is dus een groot systeem bij de uitlaat..
meende dat het ervoor zorgde voor meer koppel onderin

maruhh
hoezo kom je dan niet uit met booring ?
 
giggitybyte
honda-mbx 25-12-2006 23:13 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



atac is dus een groot systeem bij de uitlaat..
meende dat het ervoor zorgde voor meer koppel onderin

maruhh
hoezo kom je dan niet uit met booring ?


dan moet het een prostocker worden, is een 82cc -> 47mm
 
ik vlam je..
Frysk 25-12-2006 23:20 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]


dan moet het een prostocker worden, is een 82cc -> 47mm



ooh dus gewoon boring is anders
nee ik dacht gewoon dat je vanwege dat atac systeem het niet kon vond het al vaag..
 
giggitybyte
mulder 26-12-2006 0:31 Print reply

Posts: 13701
mag je eig. powervalve gebruiken in prostock?
 
honda-mbx 26-12-2006 10:26 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
mag je eig. powervalve gebruiken in prostock?


ja dat mag, zijn denk k ook wel lui die er mee rijden.
 
ik vlam je..
Frysk 26-12-2006 10:41 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]


ja dat mag, zijn denk k ook wel lui die er mee rijden.


heb het tot nu toe niet gezien
 
giggitybyte
XtreemTerror 26-12-2006 10:52 Print reply

Posts: 1629
omg netjes, en je komt hier ook nog uit de buurt
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20830/last [b] rx in onderldelen[/b]
- Han - 4-1-2007 18:20 Print reply

Posts: 9667
al updates?

waarom een cross achterband op laatste foto?
 
<10.000 posts
honda-mbx 4-1-2007 18:24 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
al updates?

waarom een cross achterband op laatste foto?


crossachter band was een tijdelijke oplossing toen ik hem nog voor dagelijks vervoer gebruikte.

er zijn zeker update's en vorderingen, maar die plaats ik pas wanneer ik er foto's etc van heb.
ik update liever meerdere dingen in 1 keer, zodat je meer progress ziet
 
ik vlam je..

Dit topic is 82749 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 29
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27, 28, 29Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved