Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Sprint NSR powered by SDT-tuning

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 725 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #40485 - Sprint NSR powered by SDT-tuning
Pagina 4 van 29
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 27, 28, 29Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 82737 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda-mbx 25-12-2006 16:18 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: drd erik
maar cilinder is uitgevoerd met ovale poort en fluiters of een vlinder?


het is een vlinder.. en groot :P
 
ik vlam je..
Moped Macho 25-12-2006 16:47 Print reply

Posts: 2037
Ziet er echt dik uit. Ik ben benieuwd naar het filmpje in april
 
Boerenkool om half 10.
teamdoko 25-12-2006 17:11 Print reply
Posts: 420
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]


, dat vind wel grappige reactie die ik nu al vaak hoor

als je daar de maten van kunt regelen, kan ik je verzekeren dat ik hem ga namaken en testen!

inbox dan maar even, of voeg me maar toe op msn

msn: hesiebrother AT hotmail dot com


probeer ook een hgs van een ktm 65 doen het heel goed op de 50cc pro race.
verders denk wel dat je 20 pk haalt als ik het hier zo lees wat je allemaal van plan bent

ze haalden zelfs met een kx 80 cillinder op een puch al 22 pk dus moet het jouw ook leuken
 
mtx-motard 25-12-2006 17:14 Print reply

Posts: 14947
natuurlijk een VET project!! kom nog wel eens langs voor onderdeeltjes, en dat frame

succes
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Frysk 25-12-2006 17:53 Print reply

Posts: 34930
ja echt netjes
zodra NSR klaar is kom ik wel even met Imko langs om ff te kijekn :P
 
giggitybyte
honda-mbx 25-12-2006 18:05 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ja echt netjes
zodra NSR klaar is kom ik wel even met Imko langs om ff te kijekn :P


kijken mag altijd
duurt toch nog kleine 3 maanden voordat die echt loopt.
 
ik vlam je..
- Han - 25-12-2006 18:16 Print reply

Posts: 9667
ziet er vet uit. Zit er geen powervalve op die cilinder?
 
<10.000 posts
honda-mbx 25-12-2006 18:37 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
ziet er vet uit. Zit er geen powervalve op die cilinder?


nee geen powervalve..
 
ik vlam je..
Bullet 25-12-2006 18:52 Print reply

Posts: 12150
leuk hoor, eindelijk weer eens een project zonder al te veel plug-and-play zooi.

je stelt wel erg hoge eisen aan je zelf he?

ik zou nog alleen maar opzoek gaan naar een fatsoenlijke membraan (Boyesen inlaat zou natuurlijk extreem geweldig zijn)

btw je opmaat uitlaat/vorm komt me iig bekend voor, maar ik weet niet waar ik het vandaan ken?
 
**My BungHole Will Speak Now**
honda-mbx 25-12-2006 18:56 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
leuk hoor, eindelijk weer eens een project zonder al te veel plug-and-play zooi.

je stelt wel erg hoge eisen aan je zelf he?

ik zou nog alleen maar opzoek gaan naar een fatsoenlijke membraan (Boyesen inlaat zou natuurlijk extreem geweldig zijn)

btw je opmaat uitlaat/vorm komt me iig bekend voor, maar ik weet niet waar ik het vandaan ken?


dit is zeker wat ik noem een project
inlaat gedeelte word wass eerst met boyesenkleppen, puur om alles te kijken of alles loopt en hoe het loopt.

later komt er een ander inlaat setje, boyesen of V-force (of beide en verschil testen)..
de gekozen hoeken van de uitlaat komen deels van stefan zn ding.

tsja, zoals k al zei :
ik leg liever de lat goed hoog, zodat je niet (eigenlijk nooit) gauw tevreden bent.
in nl is het igg niet bekend van een 70cc honda die over de 20pk gaat, en hoop dat ik de eerste word
en de tijd, we zullen zien

 
ik vlam je..
honda marcel 25-12-2006 19:00 Print reply
Posts: 340
super vet projeckt


maar hoe weet je dat de cilinder precies recht boven de krukas staat,
en hoe heb je dat gemeten
 
Bullet 25-12-2006 19:04 Print reply

Posts: 12150
mja je kan wel hoge eisen stellen, maar dan moet het (iig imo) wel goed haalbaar zijn binnen een *redelijke* korte tijd.

en vermogen opbouwen is natuurlijk altijd goed, al vind ik pktjes lang niet zo belangerijk, zolang de afstelling/vermogenscurve maar erg netjes is.

wel meerdere malen gezien hoe 20pk+ sprinters deruit worden gereden door een simpele sprinter met 15/16pk

maarja ff een testbank afhuren en opzoek gaan naar het ultime vermogenscurve
 
**My BungHole Will Speak Now**
honda fryslan 25-12-2006 19:08 Print reply

Posts: 1914
met 20pk ben je nog nergens want koppel is minstens zo belangrijk
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
LEGOMAN 25-12-2006 19:13 Print reply

Posts: 1428
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
leuk hoor, eindelijk weer eens een project zonder al te veel plug-and-play zooi.

je stelt wel erg hoge eisen aan je zelf he?

ik zou nog alleen maar opzoek gaan naar een fatsoenlijke membraan (Boyesen inlaat zou natuurlijk extreem geweldig zijn)

btw je opmaat uitlaat/vorm komt me iig bekend voor, maar ik weet niet waar ik het vandaan ken?


was dat vfan die uitlaat niet zo'n hydroform ding ofzo?? maare dit ga ik zeker volgen! succes!
 
honda power of dreams, all other...dream of that power
honda-mbx 25-12-2006 19:22 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda marcel
super vet projeckt


maar hoe weet je dat de cilinder precies recht boven de krukas staat,
en hoe heb je dat gemeten


kwestie van klokken?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
mja je kan wel hoge eisen stellen, maar dan moet het (iig imo) wel goed haalbaar zijn binnen een *redelijke* korte tijd.

en vermogen opbouwen is natuurlijk altijd goed, al vind ik pktjes lang niet zo belangerijk, zolang de afstelling/vermogenscurve maar erg netjes is.

wel meerdere malen gezien hoe 20pk+ sprinters deruit worden gereden door een simpele sprinter met 15/16pk

maarja ff een testbank afhuren en opzoek gaan naar het ultime vermogenscurve


het is waar dat je met minder vermogen kwa pk's iemand er wel uitkan rijden (gewicht daar gelaten).
het is een samenloop van opstandigheden, met mijn close ratio bak vang ik in iedergeval een heel stuk op zodat hij in iedergeval piekeriger kan worden als met een ori bak.

imo is het vermogen wel haalbaar, tijd in principe ook maar daar spelen nog meer factoren een rol

testbank afhuren gebeurt zowieso..

al bijna klaar met t test hok :P?


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
met 20pk ben je nog nergens want koppel is minstens zo belangrijk


klopt.

 
ik vlam je..

Dit topic is 82737 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 29
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 27, 28, 29Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved