Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #40485 - Sprint NSR powered by SDT-tuning
|
Pagina 4 van 29
|
Dit topic is 82737 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
honda-mbx |
25-12-2006 16:18 |
Posts: 1688 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: drd erik
maar cilinder is uitgevoerd met ovale poort en fluiters of een vlinder?
het is een vlinder.. en groot :P
|
|
ik vlam je.. |
|
Moped Macho |
25-12-2006 16:47 |
Posts: 2037 |
Ziet er echt dik uit. Ik ben benieuwd naar het filmpje in april
|
|
Boerenkool om half 10. |
|
teamdoko |
25-12-2006 17:11 |
|
mtx-motard |
25-12-2006 17:14 |
Posts: 14947 |
natuurlijk een VET project!! kom nog wel eens langs voor onderdeeltjes, en dat frame
succes
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
Frysk |
25-12-2006 17:53 |
Posts: 34930 |
ja echt netjes
zodra NSR klaar is kom ik wel even met Imko langs om ff te kijekn :P
|
|
giggitybyte |
|
honda-mbx |
25-12-2006 18:05 |
Posts: 1688 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
ja echt netjes
zodra NSR klaar is kom ik wel even met Imko langs om ff te kijekn :P
kijken mag altijd
duurt toch nog kleine 3 maanden voordat die echt loopt.
|
|
ik vlam je.. |
|
- Han - |
25-12-2006 18:16 |
Posts: 9667 |
ziet er vet uit. Zit er geen powervalve op die cilinder?
|
|
<10.000 posts |
|
honda-mbx |
25-12-2006 18:37 |
Posts: 1688 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
ziet er vet uit. Zit er geen powervalve op die cilinder?
nee geen powervalve..
|
|
ik vlam je.. |
|
Bullet |
25-12-2006 18:52 |
Posts: 12150 |
leuk hoor, eindelijk weer eens een project zonder al te veel plug-and-play zooi.
je stelt wel erg hoge eisen aan je zelf he?
ik zou nog alleen maar opzoek gaan naar een fatsoenlijke membraan (Boyesen inlaat zou natuurlijk extreem geweldig zijn)
btw je opmaat uitlaat/vorm komt me iig bekend voor, maar ik weet niet waar ik het vandaan ken?
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
honda-mbx |
25-12-2006 18:56 |
Posts: 1688 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
leuk hoor, eindelijk weer eens een project zonder al te veel plug-and-play zooi.
je stelt wel erg hoge eisen aan je zelf he?
ik zou nog alleen maar opzoek gaan naar een fatsoenlijke membraan (Boyesen inlaat zou natuurlijk extreem geweldig zijn)
btw je opmaat uitlaat/vorm komt me iig bekend voor, maar ik weet niet waar ik het vandaan ken?
dit is zeker wat ik noem een project
inlaat gedeelte word wass eerst met boyesenkleppen, puur om alles te kijken of alles loopt en hoe het loopt.
later komt er een ander inlaat setje, boyesen of V-force (of beide en verschil testen)..
de gekozen hoeken van de uitlaat komen deels van stefan zn ding.
tsja, zoals k al zei :
ik leg liever de lat goed hoog, zodat je niet (eigenlijk nooit) gauw tevreden bent.
in nl is het igg niet bekend van een 70cc honda die over de 20pk gaat, en hoop dat ik de eerste word
en de tijd, we zullen zien
|
|
ik vlam je.. |
|
honda marcel |
25-12-2006 19:00 |
Posts: 340 |
super vet projeckt
maar hoe weet je dat de cilinder precies recht boven de krukas staat,
en hoe heb je dat gemeten
|
|
|
|
Bullet |
25-12-2006 19:04 |
Posts: 12150 |
mja je kan wel hoge eisen stellen, maar dan moet het (iig imo) wel goed haalbaar zijn binnen een *redelijke* korte tijd.
en vermogen opbouwen is natuurlijk altijd goed, al vind ik pktjes lang niet zo belangerijk, zolang de afstelling/vermogenscurve maar erg netjes is.
wel meerdere malen gezien hoe 20pk+ sprinters deruit worden gereden door een simpele sprinter met 15/16pk
maarja ff een testbank afhuren en opzoek gaan naar het ultime vermogenscurve
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
honda fryslan |
25-12-2006 19:08 |
Posts: 1914 |
met 20pk ben je nog nergens want koppel is minstens zo belangrijk
|
|
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse |
|
LEGOMAN |
25-12-2006 19:13 |
Posts: 1428 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
leuk hoor, eindelijk weer eens een project zonder al te veel plug-and-play zooi.
je stelt wel erg hoge eisen aan je zelf he?
ik zou nog alleen maar opzoek gaan naar een fatsoenlijke membraan (Boyesen inlaat zou natuurlijk extreem geweldig zijn)
btw je opmaat uitlaat/vorm komt me iig bekend voor, maar ik weet niet waar ik het vandaan ken?
was dat vfan die uitlaat niet zo'n hydroform ding ofzo?? maare dit ga ik zeker volgen! succes!
|
|
honda power of dreams, all other...dream of that power |
|
honda-mbx |
25-12-2006 19:22 |
Posts: 1688 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda marcel
super vet projeckt
maar hoe weet je dat de cilinder precies recht boven de krukas staat,
en hoe heb je dat gemeten
kwestie van klokken?
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
mja je kan wel hoge eisen stellen, maar dan moet het (iig imo) wel goed haalbaar zijn binnen een *redelijke* korte tijd.
en vermogen opbouwen is natuurlijk altijd goed, al vind ik pktjes lang niet zo belangerijk, zolang de afstelling/vermogenscurve maar erg netjes is.
wel meerdere malen gezien hoe 20pk+ sprinters deruit worden gereden door een simpele sprinter met 15/16pk
maarja ff een testbank afhuren en opzoek gaan naar het ultime vermogenscurve
het is waar dat je met minder vermogen kwa pk's iemand er wel uitkan rijden (gewicht daar gelaten).
het is een samenloop van opstandigheden, met mijn close ratio bak vang ik in iedergeval een heel stuk op zodat hij in iedergeval piekeriger kan worden als met een ori bak.
imo is het vermogen wel haalbaar, tijd in principe ook maar daar spelen nog meer factoren een rol
testbank afhuren gebeurt zowieso..
al bijna klaar met t test hok :P?
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
met 20pk ben je nog nergens want koppel is minstens zo belangrijk
klopt.
|
|
ik vlam je.. |
|
Dit topic is 82737 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 4 van 29
|
|