Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Sprint NSR powered by SDT-tuning

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 911 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #40485 - Sprint NSR powered by SDT-tuning
Pagina 28 van 29
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 27, 28, 29Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 82572 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda-mbx 23-5-2011 8:38 Print reply

Posts: 1688
Nog anderhalve week, blok is klaar en hangt er onder..
zondag banken, maar eerst mn pedalen lageren en uitlaatje aflassen Wordt krap maar het moet allemaal goedkomen zoals ik het nu zie, misschien is niet alles naar mn zin maar goed: tijd...

Blokje


 
ik vlam je..
grasmaaier89 23-5-2011 8:51 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
Nog anderhalve week, blok is klaar en hangt er onder..
zondag banken, maar eerst mn pedalen lageren en uitlaatje aflassen Wordt krap maar het moet allemaal goedkomen zoals ik het nu zie, misschien is niet alles naar mn zin maar goed: tijd...

Blokje

afbeelding



Wat zijn je verwachtingen van het blok?
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
honda-mbx 23-5-2011 9:00 Print reply

Posts: 1688
overtreffen van al het voorgaande
blok gaat goed koppel leveren, uitslag ben ik wel benieuwd naar..
 
ik vlam je..
kenny77 23-5-2011 12:22 Print reply

Posts: 29286
Tof!

Cilinderkeuze had ik niet verwacht.
Vanwaar deze cilinder, heeft dat een speciale reden, of is dat beroeps geheim?
 
honda-mbx 23-5-2011 12:54 Print reply

Posts: 1688
De keuzes die gemaakt zijn voor dit blok zijn allemaal gedaan met een reden

Zal van de week even kijken of ik een totaal foto kan maken, miss zelf een filmpje wanneer het loopt.
Waarom doe jij niet mee Kenny?
 
ik vlam je..
Robin 1993 23-5-2011 12:54 Print reply

Posts: 1234
zkr mooi blok! heb je netjes gedaan
 
!!2 takt!!
Royal Club 23-5-2011 13:19 Print reply

Posts: 60390
he? dat is toch een AF1 cilinder?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
honda-mbx 23-5-2011 13:24 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
he? dat is toch een AF1 cilinder?



 
ik vlam je..
Christian-tsx 23-5-2011 13:36 Print reply
Posts: 856
is het hele motorische gedeelte topgeheim of mogen we de setup weten?

ik probeer ergens tijd vrij te maken om de tsx voor genemuiden op te lappen, doe je daar ook mee?

het ziet er in ieder geval allemaal veelbelovend uit
 
honda-mbx 23-5-2011 13:40 Print reply

Posts: 1688
Genemuiden ben ik ook zeer zeker aanwezig!

setup is niet geheim:

Blok: Honda NSR50
Cilinder: Malossi AF1 47mm
Uitlaat: Opmaat
Ontsteking: Ignitech, + quickshifter
Carburateur: Koso 28mm Black
Versnellingsbak: aangepaste 6 bak, langere 1 en 2
Koppeling: 5plaats CR80
Membraan: NS1

 
ik vlam je..
Christian-tsx 23-5-2011 13:45 Print reply
Posts: 856
ben benieuwd, je bent dus helemaal van de CR cilinder afgestapt?
 
Frysk 23-5-2011 13:52 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Christian-tsx
ben benieuwd, je bent dus helemaal van de CR cilinder afgestapt?


zo lijkt het wel inderdaad, waarom dan Sietse ?
 
giggitybyte
kenny77 23-5-2011 14:10 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
De keuzes die gemaakt zijn voor dit blok zijn allemaal gedaan met een reden

Zal van de week even kijken of ik een totaal foto kan maken, miss zelf een filmpje wanneer het loopt.
Waarom doe jij niet mee Kenny?


Hehe zo'n antwoord verwachte ik al.
Maar op puch blokken liepen ze ook al mooi, dus ik heb er zeker vertrouwen in!
Ik ben benieuwd wat je tijd wordt, succes in ieder geval!

Ik had niet zo'n zin in, wel in de dag zelf dat wel natuurlijk!
Maar al dat werk en reizen en dan maak ik toch geen goede tijd.
Dus bespaar ik het geld voor een ander projectje.
ik zal je ook even inboxen wat voor een setup die ik in gedachten had voor volgen jaar, aangezien ik die toch niet meer ga bouwen, misschien kan je er ooooit nog eens wat mee

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
Versnellingsbak: aangepaste 6 bak, langere 1 en 2



Daar was ik ook nog op zoek naar.
Helaas kreeg ik dat met honda tandwielen niet voor elkaar, zonder kitaco tandwielen te kopen.
Ik kwam op een yz80 vesnellingsbak uit.
 
honda fryslan 23-5-2011 23:51 Print reply

Posts: 1914
netjes flair...

ik verwacht toch zeker een tijd van 8.0 na al die verhalen



@kenny: als je geen langere 1 en 2 kunt vinden moet je eens proberen de rest van de versnellingen(vertragingen voor de betweters) zoeken..
dus de 12/38 1e en een 16/33 2e icm de kortste overige versnellingen dan kom je een heel end..

weer ontopic: sietse nog maar even lekker een nacht doorwerken en tot in jubbega of misschien nog eens @ nhl
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
kenny77 24-5-2011 0:42 Print reply

Posts: 29286
jups ik heb alle mogelijkheden gemixt van de 6bakken.

ik kwam op een cr80 1ste versnelling , mtx 2de en dan 3 t/m 6 van een kitaco of takegawa versnellingsbak uit.
 

Dit topic is 82572 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 28 van 29
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 27, 28, 29Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved