Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Sprint NSR powered by SDT-tuning

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1226 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #40485 - Sprint NSR powered by SDT-tuning
Pagina 16 van 29
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 27, 28, 29Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 82794 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

linge-tuning 30-3-2008 19:24 Print reply

Posts: 460
prox 5 plaats koppeling van cr80 erin! Zit er bij mij ook in = antislip!
 
honda-mbx 30-3-2008 21:31 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: linge-tuning
prox 5 plaats koppeling van cr80 erin! Zit er bij mij ook in = antislip!


er zit nu al een 5plaats koppeling van een CR80 in incl alles.
maar probleem zit hem ergens anders, maar word ASP verholpen
 
ik vlam je..
MarTijn tzr 30-3-2008 21:34 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]


er zit nu al een 5plaats koppeling van een CR80 in incl alles.
maar probleem zit hem ergens anders, maar word ASAP verholpen


 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
honda-mbx 5-4-2008 17:14 Print reply

Posts: 1688
vandaag even wezen knallen op de knalplek..
hij loopt goed

alleen de close ratiobak klopt niet helemaal..
de 2de en 4de versnelling pakt niet goed, en dan rammeld die etc.
dus wass koop ik volgende een nieuwe 6 bak, waar ik dan eerst mee ga rijden totdat de andere weer klaar is.

klein filmpje, van het wegrijden:

http://www.youtube.com/watch?v=NfNIrd1-cIM



 
ik vlam je..
- Kevin - 5-4-2008 17:41 Print reply

Posts: 8086
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
vandaag even wezen knallen op de knalplek..
hij loopt goed

alleen de close ratiobak klopt niet helemaal..
de 2de en 4de versnelling pakt niet goed, en dan rammeld die etc.
dus wass koop ik volgende een nieuwe 6 bak, waar ik dan eerst mee ga rijden totdat de andere weer klaar is.

klein filmpje, van het wegrijden:

http://www.youtube.com/watch?v=NfNIrd1-cIM


Klinkt lekker , zit een leuk geluidje in .

Wel jammer van de bak, maarja Honda houd je wel lekker bezig .

Over die koppeling, ik wilde dat eerst ook doen (5 plaats CR80). Ik heb er nu een 4 plaats inzitten met een extra stalen plaat en andere drukveren, werkt ook prima! Ik heb helemaal geen last van een slippende koppeling .

Maar ik vind je Honda wel tof worden , suc6 verder en ik lees / zie wel weer als er vorderingen zijn .
 
Frysk 6-4-2008 22:38 Print reply

Posts: 34930
Superwreed.

Hoeveel weegt dit geheel nu ongeveer ?
 
giggitybyte
honda-mbx 12-4-2008 9:58 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Superwreed.

Hoeveel weegt dit geheel nu ongeveer ?


laatst op de weegschaal geweest zonder blok, weegde toen 68kg.
wass nu compleet rond rond de 73 oid (ding is mega lichter geworden :P)

vandaag nieuwe versnellingsbak der in knallen
 
ik vlam je..
G33RT 12-4-2008 17:23 Print reply
Posts: 376
Mischien een hele domme vraag, maar daarom ook heel simpel volgens mij Waarom die extra waterpomp? Er zit toch gewoon een waterpomp in je blok of niet?

Voor de rest heel netjes project, echt leuk om zo te volgen, veel fotos, filmpjes en informatie blijven posten sytse!!
 
rubbert 12-4-2008 17:27 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G33RT
Mischien een hele domme vraag, maar daarom ook heel simpel volgens mij Waarom die extra waterpomp? Er zit toch gewoon een waterpomp in je blok of niet?

Voor de rest heel netjes project, echt leuk om zo te volgen, veel fotos, filmpjes en informatie blijven posten sytse!!



denk dat het vermogen scheelt, denk dat het eruit kan om die mechanische waterpomp eruit te halen, en er een elektrische op te zetten
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
G33RT 12-4-2008 17:28 Print reply
Posts: 376
En je koelwater zit niet meer met 1 keerringetje geschijden van je carter olie, dat zal ook wel een voordeel wezen, omdat die keerring nog wel is wil gaan lekken, en je koelwater blijft verdwijnen, en je olie pijl maar blijft stijgen....
 
rubbert 12-4-2008 17:29 Print reply

Posts: 8825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: G33RT
En je koelwater zit niet meer met 1 keerringetje geschijden van je carter olie, dat zal ook wel een voordeel wezen, omdat die keerring nog wel is wil gaan lekken, en je koelwater blijft verdwijnen, en je olie pijl maar blijft stijgen....



ik denk niet dat dat het probleem zal zijn hoor want volgens mij kost het nogal wat vermogen, zo'n mechanische waterpomp, en zo'n elektrische kan je gewoon op een accutje aansluiten, scheelt het je helemaal geen vermorgen
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Joel_koningslust 12-4-2008 17:38 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rubbert
[...]



ik denk niet dat dat het probleem zal zijn hoor want volgens mij kost het nogal wat vermogen, zo'n mechanische waterpomp, en zo'n elektrische kan je gewoon op een accutje aansluiten, scheelt het je helemaal geen vermorgen


dat is wel de reden ja, maar veel scheelt het niet naar mijn menind. volgends de testbank ook niet eigenlijk: sobw nsr met waterpomp en balansas, 16pk en dezelfde nsr zonder waterpomp en balansas ook 16pk

dat zijn gewoon testbankresultaten
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
crossgek - Forum en Sales Moderator 12-4-2008 18:35 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


dat is wel de reden ja, maar veel scheelt het niet naar mijn menind. volgends de testbank ook niet eigenlijk: sobw nsr met waterpomp en balansas, 16pk en dezelfde nsr zonder waterpomp en balansas ook 16pk

dat zijn gewoon testbankresultaten


16 krukas pk's ?

dus achterwiel pk's - verliezen..

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Joel_koningslust 12-4-2008 18:41 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]


16 krukas pk's ?

dus achterwiel pk's - verliezen..



mmhz, dat weet ik eigenlijk niet. volgends mij achterwiel pk's

het kwam er iig op neer dat het niet boeide of je met of zonder waterpomp en balansas ging rijden
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
crossgek - Forum en Sales Moderator 12-4-2008 18:45 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]


mmhz, dat weet ik eigenlijk niet. volgends mij achterwiel pk's

het kwam er iig op neer dat het niet boeide of je met of zonder waterpomp en balansas ging rijden



een testbank meet , het vermogen aan het achterwiel en kijkt hoe zwaar alles draait (dus wiel , ketting , versnellingbak ed) en berekent hoeveel vermogen die kost en komt bovenop het vermogen aan het achterwiel.

als je dus teringveel verliezen hebt blijven je krukas pk's nagenoeg gelijk. logisch natuurlijk.

maar je achterwielpk's zakken wel degelijk, en dat zijn nou net de pk's waar je wat aan hebt

dus scheelt kan het ondanks die testbank uitdraai wel degelijk schelen of je een pomp en balansas hebt..

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 12-4-2008 om 18:45 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Dit topic is 82794 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 16 van 29
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 27, 28, 29Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved