Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Sprint NSR powered by SDT-tuning

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 900 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #40485 - Sprint NSR powered by SDT-tuning
Pagina 1 van 29
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 27, 28, 29Volgende pagina >
Dit topic is 82711 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda-mbx 24-12-2006 22:20 Print topicpost

Posts: 1688
Welkom bij mijn project: De sprint NSR..

Inleiding:

afgelopen seizoen heb ik op mijn Gilera Zulu gesprint.
dat was allemaal heel leuk en aardig, maar omdat ik met het derbi blok 1.2cc te veel had voor de 70cc klasse moest ik in de prostock rijden.
nou dit vond ik allemaal vrij kansloos.

hier onder een foto van de Zulu:



toen zat ik te twijfelen wat ik zou doen:

-met dit setupje verder bewerkt rijden
-50cc knaller maken
-ding verkopen en op basis van een ander blok verder gaan.

ik heb gekozen voor het laatste.
en omdat ik opgegroeid ben met honda, zit dat in mn hart en nieren, en ga ik dus op basis van een honda blok een sprinter bouwen.

ook zat me iets dwars, namelijk:
alle am6 en derbi rijders zeggen altijd dat een honda niet hard kan en gaat enz.
bij deze wil ik dus bewijzen, dat met tijd, geld en moeite een honda echt gigantisch kan knallen!

genoeg gelult, eerste opzet:

ik had deze Honda ns1 gekocht:



eerste plan kwa setup was (grote lijn, rest nog niet belangrijk):
-nsr blok
-cr80 cilinder
-mb8 krukas
-cr80 close ratio bak

na alles aangeschaft te hebben op de bak na, kwam ik er achter dat de krukas niet pas te maken viel doordat de ruimte er niet was. (carter was uitwendig 86.5mm krukas uitwendig 86).
toen wou ik in eerste instantie de cilinder opboren naar boring 52mm zodat ik op een kleine 90cc zou komen.

echter kwam ik tot een leuke ontdekking, de cilinder (cr80 type 2002) die ik al had, had een boring van 46mm.
dat komt dus neer icm originele slag op 68cc!
toen wist ik het zeker, het zou een 70cc knaller worden die vlink moet gaan concureren met de am6 - derbi 70cc rijders.

het uiterlijk had ik zo in het hoofd:
-originele kuip
-yamaha R6 kontje
-Showa usd voorvork

kleine samenstelling:







plan 2:

nu ik redelijk wist wat ik wou moest alles nog passend gemaakt worden.
opzich niet zo'n probleem, ik doe zelf werktuigbouw niveau 4 en ben 3de jaars..
ik wou alles zelf doen en niks uitbesteden, en tot nog toe is dat gelukt
dus begonnen met het oplassen van de carters, omdat de spoelpoorten van de cr80 buiten het motorblok vielen
dit was vrijveel werk, aan alle kanten moest het blok dik 9mm worden opgelast in de breedte.
na het lassen en het rustig aflaten koelen, kon het blok gevlakt worden.

voor het vlakken heb ik een opspan frame gemaakt, zodat ik hem in hoogte kon verstellen.
nu genoeg gelult, hier de foto's:











Vlakken:





nadat het blok netjes gevlakt was, moest hij ook dik 10mm worden uitgekotterd want anders paste de cilinder niet.

Kotteren:






nu paste de cilinder erop, en is er genoeg vlees om spoelers uit gefrezen, en aftedichten.

totaal foto'tje:



nadat dit allemaal paste, moesten natuurlijk de draadeinden er in worden gezet.
dit viel nog niet, omdat ze deels ook door de originele gaten liepen.

omdat ik het niet vertrouwde om de m8 draadeinden los in het aluminium te zetten heb ik 4 bussen gedraaid.
binnekant gewoon m8, en buiten m12.
Vervolgens bij een vriend van me op de kolom boormachine de gaten er in geboord en de bussen gemonteerd.
en ja hoor, de cilinder paste er keurig op!







hierna ben ik begonnen met de opmaat uitlaat, de tekening is klaar en alles past er netjes onder.

opmaatuitlaat:




de CR80 versnellingsbak:



uiterlijk:

het uitlijk zou eerst origineel worden, maar ook dat is niet leuk.
dus heb ik een honda rs125 achterkap gekocht, en bij aanvang was het een ander type en graf lelijk.
dus gelijk de flex der maar in gezet.

voor de tijd:


na de tijd:


kleine preview @ brom (sub frame is al klaar en zit er op, foto volgt nog).


painting word nicky haiden Repsol replica.

op dit moment ben ik bezig om een zuiger te regelen, die bestand is tegen 15k toeren.
De drijfstang komt in januari binnen.

Wanneer ik de zuiger binnen heb kan ik de cilinder afdraaien van onderen en van boven, daarna tunen en dan richting powerseal voor een nieuwe cilinder wand.

voorlopig setup:

Cilinder: CR80 @ 68cc SDT-tuned
Carburateur: 30mm Keihin PE
Membraan: Boysen
Koppeling: Cr80 5 plaats
Ontsteking: HPI '06 (later digitaal)
Cilinderkop: Verwisselbaar SDT-tuned
Uitlaat: Opmaat
Versnellingsbak: CR80 Close ratio 6bak

De carburateur is nog niet zeker, nja ik ga test rijden met deze en ga dan het verschil op de testbank testen met verschillende diameters en soorten gasschuiven (keihin 28mm D-slide , mikuni 24 en 27 tmx etc).

ook met de uitlaat en cilinderkoppen wil ik gaan experimenteren en veel testen.


Wat is nou precies mijn doel?

-max vermogen boven de 20pk
-onder de 8 seconden op de klok zetten over de 150 meter.
-laten zien dat een honda met 70cc wel degelijk heel hard kan gaan, en dat het dus niet uitmaakt of een motorblok nou 30 jaar of 2 jaar oud is.

Dit project is nog verre weg van af, maar wil hem 1 April a.s lopende hebben voor testruns ed.

Updates volgen, voortgang met de dag.

SDTuning..


Oke tijd voor een update
helaas ziek geweest, opa overleden en oma in t ziekenhuis ed dus niet echt tijd voor de brommer gehad.
maar toch maar even de laatste vordering delen..

ik heb afgelopen tijd wat leuke spulletjes binnen gekregen:

HPI:



Mahle zuiger 46mm



Reich waterpomp:



Tommasellie snel gas:



Kill Switch



Race bougie



subframpje is klaar, moet alleen de bevestigings punten nog even draaien en er op lassen.
ook ben ik even leuk aan het hobbyen geweest met polyester op voor en achterkap, sluit nu netjes aan op de tank, maar moet hem nog even bijwerken.

subframpje - frame:



idem:



kapje ed:







de komende tijd zal ik bezig gaan met het afmaken van het kontje, daarna kan de brom uitelkaar voor spuiten ed.
ook wil ik het volgende op korte termijn voorelkaar maken:
-uitlaat lassen
-krukas persen en balanceren
-blokspuiten en inelkaar zetten
-cilinder afdraaien.
-cilinderkopjes draaien

update's volgen.

Update 28-01-'07

ben vrijdag en deels zaterdag even bezig geweest met wat verspanende werkzaamheden
de cilinder moest nog afgedraaid worden om onder andere het slag verschil op te heffen en de poorten op hoogte te zetten.

tussen door wat foto's gemaakt:

de span mal:
heb er even een tijdje over nagedacht hoe ik de cilinder in de draaibank zou inspannen.
uiteindelijk kwam ik uit op een span doorn, die precies heel strak in de boring paste en de laaste 20mm oid conisch uitliep met een honderste per3mm oid.
daar klemde ik hem dus op vast en heb hem uitgeklokt.

Span mal:



cilinder inspannen:



onderkant origineel:



afdraaien, op toerental 250 oid en lage voeding!





cilinder afgedraait en klaar!







kickstarter plug omdat de kickstarter er uit gaat..



gemonteerd:



ben ook begonnen met de cilinderkoppen, nog niet klaar (binnenkoppen) maar komt in dezer dagen..

uitdraaien cilinderkop:





voorbereiding binnenkoppen:







ben nu tot zover:
alles past netjes





Update 13-02-'07

had een tijdje geleden de volgende onderdelen gekocht:

- V-force membraan voor een CR80
- MRD teller

foto's al gemaakt ed, maar heb tijdje geen internet gehad waardoor het niet mogelijk was om foto's te plaatsen.
dus bij deze!

MRD teller:
vind het een mooie teller, hij geeft toeren en temperatuur duidelijk aan.
ook kun je instellen wanneer het 'shift' light brand en het max toeren lampje.



idem:



V-Force membraan:







Derbi 6klepper carbon VS Ori cr80 Carbon VS V-Force Carbon:



ook lopen de carters nu mooi over op de cilinder, allermachtig wat een grote spoelers
voor en na de tijd foto volgt spoedig..

ook een minder leuke mededeling, om dat ik te weinig tijd heb om alles voor jubbega af te krijgen weet ik niet zeker of ik met sprinter aanwezig ben.
ik wil niet alleen het motorische gedeelte af hebben, het uiterlijk telt bij mij net zo zwaar mee (daar valt alles bij mij onder wat niet motorisch is).

maar update's volgen..

Update 03-07-'07

het is al weer een tijdje geleden, maar heb het gewoon hardstikke druk gehad.
ik was namelijk ook de projectleider van de Solarboot bij ons op school en daar zat gewoon heel veel tijd in en hadden midden juni een wedstrijd in Zeeland (zijn 3de geworden tussen de HTS'en en universiteit in, dus niet raar voor een mbo schooltje)



zie voor meer info: www.Solar-team.nl

gelukkig is dit nu afgerond en heb ik weer tijd om andere dingen te doen
zo doende ook de sprinter weer in volle progressie gezet!

het frame had ik al afgelast en geschuurt voor mn drukke periode en dus heb ik hem strak in de hoogglans zwart gezet:



hierna direct begonnen met opbouwen dus vork, achterbrug en kleine dingen geplaatst zoals accu en bedieningshandels





motorisch:
motorisch is het ook lekker gevorderd, er moest nog steeds een nieuwe bus in het carter worden gezet waar het rechterkrukas lager in kwam.
dit is klaar ( links was al klaar) en nu konden eindelijk mn nieuwe lagers gemonteerd worden en gelijk de close ratiobak maar zijn nieuwe huisvesting laten zien!







koppelings deksel:



ik hoop morgen (04-07) de nieuwe krukas binnen te krijgen zodat het blokje inelkaar kan en ik de laatste dingen kan meten voor dat de cilinder naar powerseal toe gaat

natuurlijk is een 2-takt helemaal niks zonder een uitlaat, en ben dus laatst begonnen met de productie van de opmaat uitlaat, en hij is nu bijna klaar dankzij mn laatst aangeschaft lasapparaat






remschijf:



Update 12-10-'07

eindelijk na een lange tijd van wederom veel drukte toch weer redelijk wat progressie geboekt
om te beginnen was inderdaad gelijk na mijn laatste update de Yasil krukas binnen gekomen, en heb gelijk het blok inelkaar gezet.
het geheel zag er goed uit, en nog beter: alle assen draaiden lekker soepel rond in de frisse lagers

nadat het blok inelkaar zat en onder de brommer zat, was ik nog steeds aan het twijvelen wat met mijn voorvork zou doen, want immer ik had nog steeds de goudkleurige Showa USD staan.
na lang twijvelen heb ik toch de knoop doorgehakt en besloot de USD maar te plaatsen.
nou zo gezegt zo gedaan, dus de pen uit de kroonplaat geperst en afgedraaid naar de maat van de nieuwe lagers
dit geheel zag der strak uit!

ook heb heb ik, om maar even in de draaisfeer te blijven, mn cilinder voor de 2 de keer afgedraaid.
dit keer aan de bovenkant, omdat anders de verbrandingskamer te ver in de cilinder zou moeten vallen.
foto's hiervan volgen nog.

verder: ook heb ik in deze periode mijn velgen gespoten in het Repsol oranje en is er een nieuwe achterband gemonteerd
natuurlijk heb ik alles gemonteerd, en heb vanmiddag even wat foto's genomen in de tuin
genoeg verteld, de foto's :

Frame Sjeezert:









Voorvelg (en ja voor de oplettende kijker, die word nog andersom gemonteerd..)



achtervelg + tandwiel:



de gasfabriek van achteren



HPI + tandwiel



totaal plaatje, zo gaat de grote lijn er uit eindelijk uitzien kwa vormgeving:



ik ben er zelf tevreden mee

korte termijn planning:
-cilinder nicasylen
-voorvelg omdraaien
-blok starten!!
-meerdere verbrandingskamers draaien
-kleine dingen voorelkaar maken

langere termijn:
-voorrem (brembo)
-kapwerk
-meerdere uitlaatjes maken

hier zul je het voorlopig mee moeten doen...

UPDATE 23-03-'08

na een lange stilte is er toch leven, en wel te verstaan in mijn Honda!

al enige tijd voor de kerst had ik mijn cilinder weer terug gekregen van powerseal.
echt super service maar dat mag ook wel voor dat geld, mijn cilinder moest namelijk ook nog gelast worden omdat er een diepe groef in zat (en dus wat extra kosten .. )
nu mijn cilinder terug was moest ik nog een cilinderkop maken, de zuiger aan passen en kleine dingen voor elkaar maken.

de zuiger was nog een beetje tricky, want deze was gemaakt voor een 14mm pen.. en omdat de drijfstang die ik gebruik 17mm inwendig is zou je dus een naaldlager krijgen van 1.5mm (per naald).
alleen dit was moeilijk en niet in de kwaliteit te vinden zoals ik het graag zie..

zodoende busjes gemaakt van c50 en die in mn zuiger geperst en geruimd naar de 12mm pen.
ook heb ik het zuigerveer slotje moeten verplaatsen, ook dat is gelukt

nu alle onderdelen klaar waren was het tijd om alles in elkaar te zetten, en aan te slingeren

eerst was het tijd voor nieuwe sapjes!



motorblokje voor de first run:



proefopstelling




het starten heb ik gedaan met de boormachine, en hij sprong direct aan!
heb nog niet gereden omdat alles nog los zit, en de koppeling nog niet zo functioneerd zoals ik wil..

heb hem puur op de bok even laten warm draaien, en ben nog niet in de powerband geweest.. maar geloof me, hier gaat vermogen uit komen!

natuurlijk nu het filmpje van de eerste start!

http://www.youtube.com/watch?v=M-tL9jcVBLQ

binnenkort kan ik bezig met het 'netjes' maken van alles en afstellen.


Update

nudat hij eindelijk liep, heb ik hem eerst even rustig in laten lopen.
echter, kwamen een paar problemen aan het licht:

- geen werkende koppeling
- volgorde versnellingen verkeerd
- niet meer dan 8k willen lopen

koppeling:
het heeft even een avondje werken gekost, maar het werkt nu wel uiteindelijk.
het probleem was dat hij net niet vrij kwam.
dit heb ik opglost door de korf uit te vijlen en een ring er achter te plaatsen.

versnellingen:
bij mij reeds aangeschafte close ratio versnellingsbak zat geen schakel armpje, en dus heb ik 1 gemonteerd die ik nog had liggen.
echter werkte dat dus niet maar dit opgelost door een goede te monteren

toerenprobleem...

ik ben afgelopen zaterdag de heledag bezig geweest met afstellen, maar wat ik ook deed ( sproeier 90 tm 150, andere bougi, voorontsteking veranderen e zonder uitlaat) hij wou gewoon niet meer dan 8k lopen.
dit was gewoon MAX..

maar vandaag is dat opgelost ik heb van een vriend een andere hpi geleend, en na het uitwisselen van de onderdelen bleek het de stator te wezen.
en welá, hij loopt als de brandweer

natuurlijk even filmpjes gemaakt van het resultaat, alleen slipt mijn koppeling wanneer ik in de powerband zit (jaja en dat met 5 platen maar word verholpen)

Filmpjes:

op de bok in schuur:

http://www.youtube.com/watch?v=TBVup-QXCVo

even een test rondje door de straat:

http://www.youtube.com/watch?v=FyUBCZDu5Tc

test run @ knalplek:

http://www.youtube.com/watch?v=NfNIrd1-cIM


binnenkort banken, en testen



update!07-05-'08

heb de oude update even verwijdert, en plaats nu even een volledige.

het was nog 3 weken te gaan tot jubbega, en er moest nog voor 5 maande werk worden verzet.
nja opzich geen probleem, want er waren nog genoeg nachten die ook nog benut konden worden.
dit heb ik dus ook gedaan.

ik moest overdag stage lopen, en s'avonds ging ik meestal door met de sprinter tot een uur of 2 ~ 3 in de nacht en dan begon de dag weer van voor af aan.
en in het weekend, dan werden er gewoon nachten overgeslagen om maar optijd klaar te zijn

het meeste tijd zat nog in het kapwerk, wat natuurlijk gewoon volledig gaar was.
na heeel lang schuren, polyesteren en plamuren.. was het eindelijk spuitklaar.

Schuren:



ik heb alles gewoon met een spuitbusje gespoten, in de buiten lucht
dit wegens tijdgebrek..

het resultaat (niet slecht gezien omstandigheden)

Tankje:



Kontje



Frame Sjeeerzert:



Tellertjes ed:



nu de kappen gespoten waren, en ik moest wachten op stickers, had ik te kampen met een heel ander probleem:
mn honda maakte veel te weinig toeren, vol in de powerband tot 12 k en dan dood.

na langknoeien, leek het toch aan mn HPI te liggen.
en toen heb ik na lang wikken en wegen toch maar besloten om een Malossi Eprom ontsteking van een scooter aan te schaffen.
deze heb ik nieuw gekocht en vervolgens het vliegwiel uitgedraaid en een grond plaat gemaakt

Doosje:



Inhoud:



pasgemaakt, een honda met Eprom:



ik ben echt ZEEEER tevreden met deze onsteking, een aanrader!

vervolgens heb ik 1 dag voor jubbega om half 11 Sávonds op het indutrieterrein nog wezen testrijden, dit ging super!
hij reed retesnel, en dus vol vertrouwen kon ik mijn net binnengekomen stickertjes gaan plakken.
helaas was nog niet alles binnen, shit happens.

Overzichtje:





op de aanhanger:



Aangekomen op jubbega:



uiteraad met IJlst bord:p



éénmaal aangekomen, door de keuring en met veel mensen te hebben gesproken was het tijd om naar de start te gaan..

klaarmaken voor de start:



Wachten:



Richting start:



Sprinten:



And again:




nou alles even samenvatten: alles ging KUT..
op de 1 of andere manier wou hij geen toeren meer lopen, en dat bleek bij thuiskomst aan het vliegwiel te liggen, dat iets verdraaid was

1ste start: je kan niet warmrijden, en dus had ik het in de vrij gedaan.
maar blijkbaar was hij nog te koud, want bij het wegrijden viel hij dood..
en toen zag ik robin al 20 meter voor me.

2de start: hier moest ik alleen starten, maar omdat hij dus dood viel bij de vorige start wou ik hem gewoon goed warm hebben..
met als gevolg Te warm.. bij het wegrijden was hij 78 graden, en ik ging ook nog weg met een wheely.

ik baalde flink, maar ach als je ziet hoe weinig tijd ik had,,
en dat ik een avond van te voren nog wat had getest, moet ik niet klagen..

Setup op jubbega:

Cilinder: Honda CR80 @ 68cc SDT
Kop: Opmaat (niet tevreden over)
Membraan: V-Force
Caruburateur: 30mm Keihin PE met Kelk
Uitlaat: Metrakit Pro Race
Ontsteking: Malossi Eprom
Versnellingsbak: 11-39 (geen close dus)

voor damwoude komt een herkansing, met vele aanpassingen.
en daar wil ik ook gaan banken..!

al met al veel plezier gehad, en heb zin in damwoude!

dag na jubbega, nog een paar stickers binnen:

tevens voorlopig laatste foto





updates volgen heeel binnenkort

tot zo ver,

SDT-tuning..








Dit bericht is gewijzigd door honda-mbx op 7-5-2008 om 22:27 uur.

Dit bericht is gewijzigd door honda-mbx op 7-5-2008 om 22:31 uur.
 
ik vlam je..

Frysk 24-12-2006 22:24 Print reply

Posts: 34930
serieus sietse

respect
echt mooi als je over het gereedschap beschikt ... ik moet zelfs 14km fietsen voordat ik ergens kan lassen
 
giggitybyte
honda-mbx 24-12-2006 22:25 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
serieus sietse

respect
echt mooi als je over het gereedschap beschikt ... ik moet zelfs 14km fietsen voordat ik ergens kan lassen


bedankt , ja al mn gereedschap is van BETA en heb vrijwel alles op draai en frees en tig en mig apparaat na
 
ik vlam je..
Djeep 24-12-2006 22:27 Print reply

Posts: 8621
Sick

Zeker mee doorgaan
 
Zeg kerel, zo'n powerband, Is dat nou duur?
jd boer 24-12-2006 22:29 Print reply

Posts: 6005
word wel wat sietse , maja dat wist je al










en die nopen band kan echt niet he
 
rs1sprintuhr
Sypie_Honda 24-12-2006 22:30 Print reply

Posts: 13830
yo sietse, betere sjit man

de WTB'ers op hun best!
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Henk-88 24-12-2006 22:30 Print reply

Posts: 26703
Dit is een nice project

Staat in m'n watchlist
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
Prawish 24-12-2006 22:31 Print reply

Posts: 2778
zekers vette shit

maar meot dit niet een een project geval?
 
Krijg toch allemaal de...
honda-mbx 24-12-2006 22:35 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Prawish
zekers vette shit

maar meot dit niet een een project geval?


ik heb het aan de modjes gevraagt, omdat ik dit duidelijker en overzichtelijker vond.
en het mocht

bedankt voor de reactie's..

Dit bericht is gewijzigd door honda-mbx op 24-12-2006 om 22:35 uur.
 
ik vlam je..
Kampersjaak 24-12-2006 22:41 Print reply

Posts: 12285
klinkt allemaal wel leuk en aardig enzo.
ziet er ook top uit.

maar bij een 70cc sprint mag je eigelijk geen eens je versnellingsbak aanpassen.
bovendien hoort er bj het type brommer het orginele blok aanwezig te zijn. andere cilinder mag wel. maar de bak niet.
zelfde verhaal enzo als met voorvork, wielbasis.
 
oderint dum metuant
RS_70_power 24-12-2006 22:42 Print reply

Posts: 1990
goed bezig , mijn complimenten , en dat geef ik niet snel aan een Honda rijder

Dit bericht is gewijzigd door RS_70_power op 25-12-2006 om 15:16 uur.
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
khpoppema 24-12-2006 22:44 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak
klinkt allemaal wel leuk en aardig enzo.
ziet er ook top uit.

maar bij een 70cc sprint mag je eigelijk geen eens je versnellingsbak aanpassen.
bovendien hoort er bj het type brommer het orginele blok aanwezig te zijn. andere cilinder mag wel. maar de bak niet.
zelfde verhaal enzo als met voorvork, wielbasis.



dan toch gewoon pro klasse

verder sietse ik w8 nog op de rest van je plannen
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
Prawish 24-12-2006 22:45 Print reply

Posts: 2778
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]


ik heb het aan de modjes gevraagt, omdat ik dit duidelijker en overzichtelijker vond.
en het mocht

bedankt voor de reactie's..

Dit bericht is gewijzigd door honda-mbx op 24-12-2006 om 22:35 uur.

oh oke neit dat t mij boeit maar meestal beginne ze meteen te zeuren
 
Krijg toch allemaal de...
IzzY 24-12-2006 22:59 Print reply

Posts: 1266
sietse is goed bezig.


 
derbi-forum.nl/kneuzeclub
Tombrom 24-12-2006 23:09 Print reply

Posts: 15925
vet project deze ga ik zkr volgen
 
De Schout 24-12-2006 23:14 Print reply
Posts: 5327
hmm ziet er allemaal heel leuk uit, maar twijfel er alleen aan of je cil nu haaks op de krukas staat. controleer dit wel ff voordat je em start om een serie vage vastlopers te voorkomen.

edit: hoe komen je timingen uit met die veel kortere slag

Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 24-12-2006 om 23:15 uur.
 
tune tweak fiddle bang bummer

Dit topic is 82711 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 29
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 27, 28, 29Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved