Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - homoet vs techno

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1099 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4045 - homoet vs techno
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2868 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sneks 1-6-2002?08:05 Print reply
Posts: 2499
idd, en als er zoals je zelf zegt gewoon een standaard malossi opzit, standaard tecno, standaard ontsteking, is er totaal niks speciaals aan het motorische gedeelte van je brommer.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
dick1 1-6-2002?09:08 Print reply
Posts: 971
Quote:
Originally posted by: Mb bLaCk?DeAmOn
en bij homoet ken je de demper wel vervangen door snellere demper maar dan moet je de std demper eraf zagen en de snelle demper erop lassen ( meteen pijp 1.5 cm tot 2.0 cm inkorten ) betere powerband heb ik me laten vertellen bij homoet in zoest


stinger inkorten helpt niet echt veel maar
ik zou de voorbocht inkorten als ik jou was, maar ik denk niet dat een polini die toeren kan draaien, polini heeft een erg lage uitlaat poort (lager dan zeta :p)
 
frankarnhe 2-6-2002?11:29 Print reply
Posts: 1213
Het geluid van techno op MB is weer anders dan van een NSR techno.
Ook het geluidverschil van techno op een 50cc of 70cc is weer heel anders.

edit:
en op 80 en 98cc natuurlijk.
Dan heeft het geluid van je brommer wel wat weg van een overvliegende straaljager




[This message is edited by frank.arnhem ->honda on 3-6-2002 21:26]
 
NSRacing 2-6-2002?12:15 Print reply
Posts: 88
tecno op een hoog toerige 80cc heeft pas een brutt geluid...
 
>80cc watergekoelt>6 versnellingen>28mm keihin carbarateur>Getunede cilinder, kop, uitlaat >Topsnelheid max 135 km/u gemeten voor meerder auto\'s

Dit topic is 2868 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved