tieske |
18-12-2006 17:23 |
Posts: 312 |
die gila 80 cc wil ik wel maar het moet ook betaalbaar blijven
dus ik denk dat ik een mk 65 koop
of een k-star en tunen bij twins voor 40 euro of zo
maar dit is mijn puch
slechte foto is met de telefoon gemaakt
|
|
|
|
driver004 |
18-12-2006 18:02 |
|
PraatPaal |
18-12-2006 18:03 |
Posts: 7977 |
Ziet er goed uit dat puchje.
65MK is goede betaalbare keuze, lekker slijtvast.
Zonder tunen ongeveer net zo duur als een K-star en die laten tunen, maar dat slijt dan ook een stuk harder op hoge toeren
19mm dellortho erachter is alleen niet af ter raden als carberateur.
Puchje ziet er trouwes goed uit
|
|
|
|
tieske |
18-12-2006 18:06 |
Posts: 312 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
Ziet er goed uit dat puchje.
65MK is goede betaalbare keuze, lekker slijtvast.
Zonder tunen ongeveer net zo duur als een K-star en die laten tunen, maar dat slijt dan ook een stuk harder op hoge toeren
19mm dellortho erachter is alleen niet af ter raden als carberateur.
Puchje ziet er trouwes goed uit
dus mk65
is beter dan 70 k-star
|
|
|
|
Erik 39 |
18-12-2006 18:08 |
Posts: 15088 |
Puchje ziet er leuk uit jah!
|
|
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl |
|
PraatPaal |
18-12-2006 18:46 |
Posts: 7977 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]
das een parmakit geen athena
tis al goed, t gaat nietmeer over 80cc ... Die parmakit is dus iig wel een cilinder met top-potentie
|
|
|
|
tieske |
18-12-2006 19:13 |
Posts: 312 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
[...]
tis al goed, t gaat nietmeer over 80cc ... Die parmakit is dus iig wel een cilinder met top-potentie
nee een 80 is niet te betalen voor mij
maar wat is daarna de beste
|
|
|
|
PraatPaal |
18-12-2006 19:16 |
Posts: 7977 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tieske
[...]
nee een 80 is niet te betalen voor mij
maar wat is daarna de beste
de metrakit 65cc is super, wel je koppeling tunen heah
|
|
|
|
tieske |
18-12-2006 19:16 |
Posts: 312 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
[...]
de metrakit 65cc is super, wel je koppeling tunen heah
ik heb al 2 klauws
|
|
|
|
tieske |
18-12-2006 19:17 |
Posts: 312 |
en blauwe veertjes
|
|
|
|
PraatPaal |
18-12-2006 19:21 |
Posts: 7977 |
2 klauws is standaart, neem een 3. Versteving en verlicht het huis, boor de segmenten af en stel de veertjes strak
|
|
|
|
tieske |
18-12-2006 20:55 |
Posts: 312 |
dan bestel ik morge of zo de mk
moet ik dan ook een 70 hoge druk kop kopen of niet
|
|
|
|
g4mer |
18-12-2006 20:59 |
Posts: 494 |
met 65cc kan je makkelijk een 50cc kop gebruiken.
geeft meer compressie en dus ook meer kracht.
en dan kan je hem alsnog afvlakken om ff meer compressie te maken maar daar moet je wel mee oppassen of je zou het kunnen berekenen maar dat is best een werkje.
verders ziet die puch er best bruut uit.
puchjes die hier rond rijden zijn schroot en lelijk
|
|
|
|
PraatPaal |
18-12-2006 21:05 |
Posts: 7977 |
als er geen cilinderkop bij de MK zit, moet je een airsal kopje pakken ofzo, dies ook 65cc. Anders ee 50cc kop of HC 70cc kop
Wel een oud model cilinderkop nemen anders lopen je ribben niet mooi over
|
|
|
|
tieske |
18-12-2006 21:08 |
Posts: 312 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
als er geen cilinderkop bij de MK zit, moet je een airsal kopje pakken ofzo, dies ook 65cc. Anders ee 50cc kop of HC 70cc kop
Wel een oud model cilinderkop nemen anders lopen je ribben niet mooi over
ik ga het eerst nog es proberen met ene 50 kop die heb ik toch genoeg
|
|
|
|