Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - brommercross puch setup

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1081 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #40346 - brommercross puch setup
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 8256 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tieske 18-12-2006 17:23 Print reply

Posts: 312

die gila 80 cc wil ik wel maar het moet ook betaalbaar blijven

dus ik denk dat ik een mk 65 koop
of een k-star en tunen bij twins voor 40 euro of zo

maar dit is mijn puch
slechte foto is met de telefoon gemaakt

 
driver004 18-12-2006 18:02 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
[...]


ik zal ff foto zoeken die athena (of eurocilindro?) heeft vlinderinlaat en uitlaat vlinderpoort.

en nee het is niet de 46mm Airsal, dies ook nieuw, maar voor die 80cc moet je je carter kotteren, voor de 72airsal niet

hier wat info


[...]



[...]



props voor JorisMB en andere @ PF voor cilinderdatabase

Dit bericht is gewijzigd door PraatPaal op 17-12-2006 om 23:02 uur.


das een parmakit geen athena
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
PraatPaal 18-12-2006 18:03 Print reply

Posts: 7977
Ziet er goed uit dat puchje.

65MK is goede betaalbare keuze, lekker slijtvast.
Zonder tunen ongeveer net zo duur als een K-star en die laten tunen, maar dat slijt dan ook een stuk harder op hoge toeren

19mm dellortho erachter is alleen niet af ter raden als carberateur.

Puchje ziet er trouwes goed uit
 
tieske 18-12-2006 18:06 Print reply

Posts: 312
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
Ziet er goed uit dat puchje.

65MK is goede betaalbare keuze, lekker slijtvast.
Zonder tunen ongeveer net zo duur als een K-star en die laten tunen, maar dat slijt dan ook een stuk harder op hoge toeren

19mm dellortho erachter is alleen niet af ter raden als carberateur.

Puchje ziet er trouwes goed uit



dus mk65
is beter dan 70 k-star

 
Erik 39 18-12-2006 18:08 Print reply

Posts: 15088
Puchje ziet er leuk uit jah!
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
PraatPaal 18-12-2006 18:46 Print reply

Posts: 7977
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]


das een parmakit geen athena


tis al goed, t gaat nietmeer over 80cc ... Die parmakit is dus iig wel een cilinder met top-potentie

 
tieske 18-12-2006 19:13 Print reply

Posts: 312
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
[...]


tis al goed, t gaat nietmeer over 80cc ... Die parmakit is dus iig wel een cilinder met top-potentie



nee een 80 is niet te betalen voor mij
maar wat is daarna de beste

 
PraatPaal 18-12-2006 19:16 Print reply

Posts: 7977
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tieske
[...]


nee een 80 is niet te betalen voor mij
maar wat is daarna de beste



de metrakit 65cc is super, wel je koppeling tunen heah
 
tieske 18-12-2006 19:16 Print reply

Posts: 312
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
[...]


de metrakit 65cc is super, wel je koppeling tunen heah


ik heb al 2 klauws

 
tieske 18-12-2006 19:17 Print reply

Posts: 312
en blauwe veertjes

 
PraatPaal 18-12-2006 19:21 Print reply

Posts: 7977
2 klauws is standaart, neem een 3. Versteving en verlicht het huis, boor de segmenten af en stel de veertjes strak
 
tieske 18-12-2006 20:55 Print reply

Posts: 312
dan bestel ik morge of zo de mk
moet ik dan ook een 70 hoge druk kop kopen of niet

 
g4mer 18-12-2006 20:59 Print reply

Posts: 494
met 65cc kan je makkelijk een 50cc kop gebruiken.
geeft meer compressie en dus ook meer kracht.
en dan kan je hem alsnog afvlakken om ff meer compressie te maken maar daar moet je wel mee oppassen of je zou het kunnen berekenen maar dat is best een werkje.

verders ziet die puch er best bruut uit.
puchjes die hier rond rijden zijn schroot en lelijk
 
PraatPaal 18-12-2006 21:05 Print reply

Posts: 7977
als er geen cilinderkop bij de MK zit, moet je een airsal kopje pakken ofzo, dies ook 65cc. Anders ee 50cc kop of HC 70cc kop

Wel een oud model cilinderkop nemen anders lopen je ribben niet mooi over
 
tieske 18-12-2006 21:08 Print reply

Posts: 312
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PraatPaal
als er geen cilinderkop bij de MK zit, moet je een airsal kopje pakken ofzo, dies ook 65cc. Anders ee 50cc kop of HC 70cc kop

Wel een oud model cilinderkop nemen anders lopen je ribben niet mooi over


ik ga het eerst nog es proberen met ene 50 kop die heb ik toch genoeg

 

Dit topic is 8256 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved