Het is niet echt de bedoeling op circuit te gaan racen.
Maar ik had graag op men nsr ongeveer dezelfde setup willen hebben.
Ik gebruik een malossi cilinder oud model, 47mm uitgeboord met oo jawel een malossi zuiger erin (lang achter moeten zoeken)
Mijn grootste zorg is de big-end, maar ik weet niet zeker of een prox drijfstangkitje wel sterker is dan de ori.
Iemand raad?
Mijn setup wordt:
21mm delorto
omgelaste tecno uitlaat
ori ontsteking
aangepaste cilinderkop (47mm)
squish op +/- 0.7
compressie op 11:1
timings van cilinder ben ik nog over aan het twijfelen.
Tenslotte wordt het een brommer voor op de baan af en toe.
Ik dacht met een uitlaatpoorttiming van 180° toch niet boven de 14k rpm te komen?
Als iemand de ori timings weet van een malossitje voor nsr, wil ik ze graag hebben heb nog geen tijd gehad om ze op te meten.
|