Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Vermogen RX

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1180 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #40260 - Vermogen RX
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2136 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2takt Gangster 7-12-2006 19:21 Print reply

Posts: 1147
vind 8 niet slecht ofsow aangezien je met 12 mm rijd

je rijd zkkr ook nog met ori onsteking
 
Tzr Madness 7-12-2006 19:25 Print reply

Posts: 4656
een grotere carb zal best schelen idd.... een 17.5 nemen ofzo
 
Jarco 7-12-2006 19:31 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tzr Madness
een grotere carb zal best schelen idd.... een 17.5 nemen ofzo


Ik zou eerder voor de 19/21 mm gaan .

 
Karlmt5 7-12-2006 20:01 Print reply

Posts: 2296
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]


Ik zou eerder voor de 19/21 mm gaan .




21 lijkt me btje te...
maar 19 idd, kun je ook nog houden als je ooit een een 70cc erop zou willen zette en 8 pk, met een 12mm... is wel netjes hor d8 ik zo
 
keep rollin' rollin rollin rollin, keep rollin' rollin rollin rollin
Jarco 7-12-2006 20:14 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Karlmt5
[...]



21 lijkt me btje te...
maar 19 idd, kun je ook nog houden als je ooit een een 70cc erop zou willen zette en 8 pk, met een 12mm... is wel netjes hor d8 ik zo


op een 50 manston kan een 21 mm wel hoor.
 
Royal Club 7-12-2006 21:11 Print reply

Posts: 60390
19mm
twin air
zal al weer schelen

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
driver004 7-12-2006 21:14 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tzr Madness
mijn yasuni R1 is ook niet in de demper begrenst.... ik heb het met en zonder demper geprobeerd........ik ging even hard


bij veel yasuni uitlaaten zit een busje in de demper

 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Royal Club 7-12-2006 21:16 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]


bij veel yasuni uitlaaten zit een busje in de demper




zon geval bedoel je?


 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
driver004 7-12-2006 21:24 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]



zon geval bedoel je?

afbeelding


kan geen plaatje vinden maar ik heb ze zelf gezien
aan get eind van de tailpijp daar zit een busje met hele kleine gaatjes die zit vast met 2 laspuntjes
die eruitslopen

dan demper er weer op
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
Royal Club 7-12-2006 21:25 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]


kan geen plaatje vinden maar ik heb ze zelf gezien
aan get eind van de tailpijp daar zit een busje met hele kleine gaatjes die zit vast met 2 laspuntjes
die eruitslopen

dan demper er weer op


lees eens wat tzr madness zegt..
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
drd erik 8-12-2006 8:25 Print reply
Posts: 363
manston replica is ook een tamme cilinder, dus zou hem maar laten bewerken wil je meer vermogen scoren.. zit wel potentie in die cilinder

wil je echt vermogen gaan scoren.. uitlaatpoort laten bewerken.. ophoogplaat voor pitte timing.. cilinder afdraaien aan de bovenkant voor goede squish en eigenlijk voor het mooie een manston kopje of een ander leuk kopje..

en een 21 carb oid.. carbon kleppen 0,3mm op je ori membraan

Dit bericht is gewijzigd door drd erik op 8-12-2006 om 8:26 uur.
 
teamdoko 8-12-2006 15:22 Print reply
Posts: 420
als het een replica is het best netjes

maat als het een echte manston is dan kan die carb veel groter
21 is goed maar zelfs met een 24 of 26 zal dan goed lopen kennis van mij reed zelfs met een 28 mm oko ging ook perfect en geen overkill
 
Royal Club 8-12-2006 15:23 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: teamdoko
als het een replica is het best netjes

maat als het een echte manston is dan kan die carb veel groter
21 is goed maar zelfs met een 24 of 26 zal dan goed lopen kennis van mij reed zelfs met een 28 mm oko ging ook perfect en geen overkill


28mm op 50cc?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
teamdoko 8-12-2006 15:26 Print reply
Posts: 420
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


28mm op 50cc?


jeps het kan omdat een 50cc in de cross toeren moet maken en onder in toeren toch niks hoeft te doen. gewoon kwestie van erg goed afstellen

zal je zelf sterker vertellen dat keer iemand gezien heb met een 26 op een orginele cilinder maar dat was dus erg overkill toen hebbe ze een bus in het spruitstuk gedraaid
dit was dus wel een noodoplossing en wou nie erg lekker lopen

Dit bericht is gewijzigd door teamdoko op 8-12-2006 om 15:27 uur.
 
Royal Club 8-12-2006 15:27 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: teamdoko
[...]


jeps het kan omdat een 50cc in de cross toeren moet maken en onder toch niks hoeft te doen gewoon kwestie van erg goed afstellen

zal je zelf sterker vertellen dat keer iemand gezien heb met een 26 op een orginele cilinder maar dat was dus erg overkill toen hebbe ze een bus in het spruitstuk gedraaid
dit was dus wel een noodoplossing en wou nie erg lekker lopen


t gaat nu over een replica manston en gewoon een straat cilinder
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 2136 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved