Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - VETTu burnout Foto

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 331 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4025 - VETTu burnout Foto
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1698 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blorn 27-5-2002?15:56 Print reply

Posts: 13825
dick --> filmpie, dat willen we natuurlijk zien
 
dick1 27-5-2002?16:03 Print reply
Posts: 971
hebben geen digi tale camera kan wel een foto maken van de strepen
 
verwijderd 27-5-2002?16:14 Print reply
Posts: 4082
mischien is het handiger als je de volgende keer de fotos overdag maakt, kunnen wij het ook nog zien
maar is wel vet ja. waarom heb je geen foto gemaakt van die rood gloeiende voorbocht? kheb het trouwens nog nooit eerder gezien.

stond toavallig ook nog ff te burnen bij school vandaag ook in de 4e versnelling, maar niet zo lang want m'n bandje moet nog ff mee, dingen zijn vet duur (Pirelli)

wat voor tandwiel verhouding heb je nu dan? en met hoeveel toeren rijdt je 125?
 
huh 27-5-2002?19:22 Print reply
Posts: 1755
Zal wel domme vraag zijn, maar hoe moet dat precies, dat burnen, gewoon de achterkant optillen en de motor laten draaien??
 
e van kalsbeek 27-5-2002?19:47 Print reply
Posts: 354
je hoeft hem soms niet eens op tetillen alsje je maar voorover leunt en voor rem inhouden
 
RS VAN AF 99 GEZOCHT MAIL ME ALS JE ER 1 TEKOOP HEBT
Blorn 27-5-2002?20:24 Print reply

Posts: 13825
en OOK hier geldt, hier meer vermogen hoe beter
 
dick1 27-5-2002?20:29 Print reply
Posts: 971
ik gaa alteit ff staan en em in de 2 zette en dan toere branden koppeling laten schieten zo burn ik en dan gaa ik er altijd op zitten dan maak je een vette roling burnout vind ik leuk
 
Sneks 27-5-2002?20:33 Print reply
Posts: 2499
bij mij wil dat burnen niet hij rijd dan weg op het achterwiel
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Blorn 27-5-2002?20:35 Print reply

Posts: 13825
denk dat je je brommer aan de grond moet verankeren hans...

trouwens nog 1 post en dan heb je er 2000 :n
 
e van kalsbeek 27-5-2002?20:35 Print reply
Posts: 354
dan wil je achter band niet echt een beetje omhoog, het kan liggen aan je rem (voor) of dat je te ligt bent, probeer het maar eens ergens tegen aan te doen is veel makkelijker
 
RS VAN AF 99 GEZOCHT MAIL ME ALS JE ER 1 TEKOOP HEBT
Sneks 27-5-2002?20:39 Print reply
Posts: 2499
rem houd het wel, maar de voorkant gaat gewoon zomaar de lucht in
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
verwijderd 27-5-2002?20:40 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

bij mij wil dat burnen niet hij rijd dan weg op het achterwiel


meer gas geven, zodat de band geen kans krijgt om grip te pakken, of je moet beter op je stuur hangen
 
Sneks 27-5-2002?20:59 Print reply
Posts: 2499
ok, want ik heb nou wel reden te burnen, eindelijk van school af
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
verwijderd 27-5-2002?21:08 Print reply
Posts: 4082


en als het echt niet wil kan je altijd proberen op een natte weg, gaat vet makkelijk dan, ik heb ook wel eens met droge weg dat ie op het achterwiel weg schiet
 
TSX-R 27-5-2002?21:30 Print reply
Posts: 209
as je nog nooit geburnt heb moe je gewoon in de winter in de sneeuw gaan beginne met burnen, kun je trouwes ok super vet driften, maar dan moe je wel oppassen dat er geen ijs tussen de sneeuw ligt, want da s vrij pijnlijk... :p, en zolang er geen sneeuw ligt kun je ook gewoon ff op een akker in de buurt gaan klooien, op de weg kun je na een ff geklooid te hebbe op de akker ok wel..

 

Dit topic is 1698 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved