Name of Steel |
6-12-2006 18:26 |
Posts: 3532 |
ik zou gewoon zorgen dat ie 45 loopt en hard optrekt...
ik denk dat je harder gepakt word vanwege het feit dat ie harder loopt dan dat ie fucking hard optrekt
|
|
---------------<=)))==-->>> Name of Steel <<<--==(((=>-------------- |
|
De Schout |
6-12-2006 18:28 |
Posts: 5327 |
het enige wat de politie meet is snelheid, hoe trager hij dus loopt hoe minder boete. al zou je bijwijze van spreke een cr500 zo vertanden dat die nog maar 45 loopt --> geen boete
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
lordblackdog |
6-12-2006 18:54 |
Posts: 10 |
lol, dankje
|
|
YAMAHA DT 50 MX |
|
Timmetje1990 |
6-12-2006 19:47 |
Posts: 801 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: De Schout
het enige wat de politie meet is snelheid, hoe trager hij dus loopt hoe minder boete. al zou je bijwijze van spreke een cr500 zo vertanden dat die nog maar 45 loopt --> geen boete
Ze meten snelheid op de rollerbank, en ze hebben een metertje op gezet met kW erop, en rekenenen ze die volgends hun (kloppende) tabbelen weer om naar Km/h.
EDIT: om je vraag nogmaals te beantwoorden, met een groter achtertandwiel (of kleiner voortandwiel = goedkoper) krijg je dus minder/geen boete op de roller
Dit bericht is gewijzigd door Timmiay op 6-12-2006 om 19:49 uur.
|
|
Tim heeft gesproken :'D |
|
-TimP- |
6-12-2006 19:53 |
Posts: 1836 |
als je um 50 laat lope door lichtere vertanding krijg je dan niet btje overtoere?
Dit bericht is gewijzigd door -TimP- op 6-12-2006 om 19:55 uur.
|
|
zxr club zx6r 2003 |
|
Timmetje1990 |
6-12-2006 19:54 |
Posts: 801 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -TimP-
als je um 50 laat lope krijg je dan niet btje overtoere?
zou kunnen ja, dan wordt het ringetje in de uitlaat... want als je over de straat al overtoeren rijdt, dan wil je het niet weten op de roller....
|
|
Tim heeft gesproken :'D |
|
-Bassie- |
6-12-2006 21:05 |
Posts: 6617 |
in je pro staat dat je alles orgineel hebt alleen je uitlaat demper niet.
dan haal je dus nooit 75kmh
|
|
The way of life is just like the car you drive its good or bad |
|
dt4ever |
6-12-2006 21:54 |
Posts: 218 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: DT Project
in je pro staat dat je alles orgineel hebt alleen je uitlaat demper niet.
dan haal je dus nooit 75kmh
mijn dt haalt met andere uitlaatdemper 65 en harder is er niet uit te halen met een standaard setup
|
|
|
|
Makrolon |
13-12-2006 10:01 |
Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: De Schout
het enige wat de politie meet is snelheid, hoe trager hij dus loopt hoe minder boete. al zou je bijwijze van spreke een cr500 zo vertanden dat die nog maar 45 loopt --> geen boete
dat kan nooit, want dan heb je dikke overtoeren:S en t schakelt niet echt fijn he ...
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
oenoehoofd |
13-12-2006 10:05 |
Posts: 17851 |
uhm, ze zijn al bezig met rollerbanken die je snelheid testen geloof dat ze begin 2007 overal ingevoert worden dus dan heb je er niet veel meer aan
|
|
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY |
|
roy mtx-sh |
13-12-2006 15:19 |
Posts: 153 |
is er niet al een soort simpel steldingetje die je op je gaskabel kan doen, en die je bij een rollenbank zo stelt dat ie nog maar half of driekwart gas kan geven ?
lijkt me vrij simpel om te maken .
of natuurlijk je kabel iets inkorten of aan de bovenkant carb. die stelschroef omhoog draaien zodat je schuif nooit helemaal kan openen.
of een soort tussenplaatje bij je spruitstuk/carb met een kleiner gat die je van buitenaf in kunt drukken ( kleinere doorgang/zachter)
iets van dat soort sneaky foefjes
|
|
mtx-sh 70cc / cagiva mito 125 cc / opel astra gsi 2000cc |
|
MrOi |
13-12-2006 15:33 |
Posts: 3110 |
Ik heb ooit es gehoord dat het niet uit maakt hoe je em vertand, kw blijft hetzelfde.
Wel weetik dat als je echt fucking langzaam optrekt, en niet lekker doortrekt naar 50+ dat ze hem er met een beetje mazzel even opzetten en dan denken ze: dit duurt te lang en mag je weer weg
raar maar happened bij een maat van me
|
|
XT Supermotard For Sale! |
|
mcdronkz |
13-12-2006 15:36 |
Posts: 32777 |
Je moet je tandwielverhouding niet gaan veranderen voor lagere boetes, maar omdat het beter rijdt. Als je met een aanmerkelijk kortere vertanding gaat rijden zal je brommer een stuk minder prettig rijden, tenzij je alleen maar in een drukke stad rijdt.
Gewoon de ideale vertanding zoeken adhv je setup, en anders afvoeren en 50 laten lopen.
|
|
|
|
Vehikel |
17-12-2006 16:46 |
Posts: 2903 |
Je tandwielverhouding heeft niks te maken met kW. Met een kleinere verhouding gaat de brommer danwel langzamer, maar heeft daarintegen meer koppel, dus het vermogen blijft hetzelfde.
|
|
Gaat het niet zoals het moet? Dan moet het zoals het gaat!!... |
|