Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Foto's Mikuni carb. RS250

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 895 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4024 - Foto's Mikuni carb. RS250
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1649 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR-TUNER 26-5-2002?22:16 Print topicpost
Posts: 128
Zou deze carb. te gebruiken zijn op een honda? tis een mikuni, ik denk 30 of 32mm, komt van een (nieuwe type) RS250 af..









Tis trouwens een vlakschuif..








 

SIWWN 26-5-2002?22:32 Print reply
Posts: 7079
Je kunt het altijd passend maken
maar een 32mm op wat voor cilinder 70cc? veels te groot man die carb denk minstens een 125cc
 
Hier_ben_ik - Administrator 26-5-2002?22:46 Print reply

Posts: 8499
mmm past wel.. moet je gewoon een opschuif-spruitstuk hebben ofzo.. of een crossmotorspruitstuk passend maken ofzo.. wel leuk dingkie


en je moet zorgen dat je vlotterbak horizontaal komt te zitten... moeilijker lijkt mij, anders loopt alle benzine er uit denk ik (-:


[This message is edited by Hier_ben_ik on 26-5-2002 22:48]
 
Members zijn vervelend :-|
Rens 27-5-2002?02:27 Print reply

Posts: 6863
wauw die is mooi als je daar een 28 of 26 mm uitvoering van hebt mag je die aan mij geven
 
achter de maan is alles beter
Martijn 27-5-2002?23:00 Print reply
Posts: 10000
wat is er zo goed aan vlakschuif??? verder mooi carbie

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
NSR-TUNER 29-5-2002?11:16 Print reply
Posts: 128
Quote:
Originally posted by: SIWWN TS70X?

Je kunt het altijd passend maken
maar een 32mm op wat voor cilinder 70cc? veels te groot man die carb denk minstens een 125cc


jah, komt misschien op een MBX blok, weet nog nie met wat voor cil. want die moet nog aangeschaft worden.. bestaat er trouwens een 125cc voor een MBX blok (bijv. eurocilindro)? Ik weet wel dat de 125 polini bestaat, maar volgens mij is die voor een motor (NSR125 ofzo)
 
B3AST 29-5-2002?11:24 Print reply
Posts: 2469
Euhm...

Voordeel van vlakschuif dat je er een vellere gasreactie mee hebt...

enneh

het ALLER GROOTSTE wat je op een MBX blok kunt gooien is een 55mm (eurocylindro bv.) en dan kom je op 98cc en niet op 110 wat sommigen beweren en al helemaaaal niet op 125...

dus MBX blok max is 100cc punt uit... en die eurocylindro heb je echt geen 30/32mm carb. voor nodig no way, ik ga er zelf een 24mm achter hangen is volgens mij groot zat. 28mm is denk ik al overbodig namelijk...

maargoed.. we komen er wel uit
 
- insane in the brain -
bartjan 29-5-2002?12:07 Print reply
Posts: 109
als je een malossi hebt ipv een eurocilindro dan kun je hem nog wel groter uithonen. dan haal je de 110cc wel, maar de 125cc nog lang niet



 
je hebt altijd gelijk, behalve als je mij tegenspreekt
B3AST 29-5-2002?12:31 Print reply
Posts: 2469
ja wat wel niet kan, maar dan wens ik je veel succes met het zoeken naar een zuiger
 
- insane in the brain -
Blorn 29-5-2002?13:44 Print reply

Posts: 13825
als je dan een zuiger van een mb8 blok neemt?? dan past het toch wel of nie?? de zuigerpen zal wel even groot zijn denk ik..
 
Rens 29-5-2002?14:12 Print reply

Posts: 6863
Quote:
Originally posted by: Honda NSR freak?

als je dan een zuiger van een mb8 blok neemt?? dan past het toch wel of nie?? de zuigerpen zal wel even groot zijn denk ik..


Fout gegokt de zuigerpen van een mb8 is pen 14 die van een mbx blok het zelfde als van mt/mb/nsr/mtx
 
achter de maan is alles beter
Blorn 29-5-2002?15:30 Print reply

Posts: 13825
ohw.. nou was te proberen niet waar??
 
rebuild nsr 29-5-2002?16:51 Print reply
Posts: 494
dag raceboys k heb ff een vraagje wat doet een powerbox precies is dat een sneller ontstekeing ofzo?
 
nothing beats a cubic inch
Rens 29-5-2002?18:37 Print reply

Posts: 6863
als het mengsel door je spruitstuk stroomt door het mebraan de cilinder in trekt die powerbox vacuum omdat deze uitmond op je spruitstuk.

Vervolgens zuigt deze het overgebleven mengsel op dat je carburateur weer uit wil als het mebraan sluit. en dat komt er dan uit als je membraan weer opend en de carburateur weer mengsel aan zuigt.
zo komt er extra mengsel binnen en daardoor zou je meer vermogen moeten krijgen ofso (ik heb er geen ervaring mee verder)
 
achter de maan is alles beter
Siepie Wokkel 29-5-2002?21:26 Print reply
Posts: 3888
ik had 32mm op me mtx, en dikke gasreactie, en niet zoals sommige zeggen, dat je niet plankgas weg kan, maar hij wou echt snel, volgens mij wou het met die 24 niet zo snel.... maar ik wil weer een 125 :n mis hem nu al
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Rudy 30-5-2002?14:49 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: Crossking Tha Man?

ik had 32mm op me mtx, en dikke gasreactie, en niet zoals sommige zeggen, dat je niet plankgas weg kan, maar hij wou echt snel, volgens mij wou het met die 24 niet zo snel.... maar ik wil weer een 125 :n mis hem nu al



denk als je een ongetunde 125 heb(mt/mtx ofzo) dat je aan een 32 niet zoveel heb
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson

Dit topic is 1649 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved