Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - yamaha tzr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1051 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #40238 - yamaha tzr
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 974 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

joehoe 5-12-2006 17:02 Print topicpost
Posts: 9
as je alle begrensers der uit haalt want is dat de max km wat je kunt halen of is makkelijker om races uitlaat der onder te kopen en wat is beste merk
 

b e r t 5-12-2006 17:03 Print reply

Posts: 1855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joehoe
as je alle begrensers der uit haalt want is dat de max km wat je kunt halen of is makkelijker om races uitlaat der onder te kopen en wat is beste merk


sommige zeggen 100 maar ik denk meer rond de 90/95.

en een yasuni uitlaat levert denk ik de beste prestaties van de fabrieksuitlaten

Dit bericht is gewijzigd door b e r t op 5-12-2006 om 17:04 uur.

oja een andere tandwielverhouding is wel aanteraden als je bijvoorbeeld een yasuni uitlaat neemt

Dit bericht is gewijzigd door b e r t op 5-12-2006 om 17:04 uur.
 
XtreemTerror 5-12-2006 17:04 Print reply

Posts: 1629
80 normaale omstandig heden , bergje af wind mee 85/90
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20830/last [b] rx in onderldelen[/b]
Scozzisa 5-12-2006 17:04 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joehoe
as je alle begrensers der uit haalt want is dat de max km wat je kunt halen of is makkelijker om races uitlaat der onder te kopen en wat is beste merk


1) kun je ook in kleine vragen topic stellen

2) alle begrenzers eruit+ powerfilter = 100

3) is net zo makkelijk duurt alleen langer

4) beste merk.. yasuni hmr/2 bijv.
 
daanmtx 5-12-2006 17:16 Print reply

Posts: 3759
tzr rijdt gemiddeld ongeveer 85-90, met uitschieters naar de 100 met bv gunstige wind, hellingkje, enzovoorts.

Goede uitlaten zijn bv. metrakit en yasuni.
 
Honda VFR400R
mblover 5-12-2006 17:17 Print reply

Posts: 5391
Yasuni eronder idd is makkelijkste.

Ontgrenzen:
eerste prop eruit en dan ga je met moeite 80 op te teller.
Allebei de proppen eruit en luchtfilter ontgrenst ga je met moeite 95 op de teller. (lees: plat erop, wind mee en je hebt er een lang stuk weg voor nodig om het te halen).
 
KaWaReZ 5-12-2006 17:18 Print reply

Posts: 20582
het ontgrenzen heeft geen nut als je daarna niet opnieuw afstelt ivm kapotlopen

als vrij kritieke informatie mis ik dit net hier
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
agent orange 5-12-2006 17:31 Print reply

Posts: 1180
ik denk dat zo iets voor de meeste mensen wel vanzelfsprekend is, maar een vriend van mij heeft ook een dt, loopt ong 85-90 met v6 op bordje langs de weg, ontgrenst met andere sproeier haalde die iets van 77

Dit bericht is gewijzigd door agent orange op 5-12-2006 om 17:32 uur.
 
Tzr Madness 5-12-2006 19:40 Print reply

Posts: 4656
yasuni R1 is een lekkere uitlaat die heb ik ook....

en wat ontgrenzen orginele pijp betreft...er zit een trechter in de bocht die met 2 laspuntjes vastzit, verder zit er nog een katalysator in het dikke gedeelte van de pijp, dan moet je de pijp in 2 stukken slijpen , eruit halen en weer aan elkaar lassen..., verder zit er nog een pijpje dat van je uitlaat naar je luchtfilter gaat, die kan je ook dichtknijpen met een tang en vastlassen.. dan haal je ongeveeer 90 met een 13 46 vertanding @ 9500 toeren, maar als je windje mee heb kan je wel 105 halen...

verder nog over snelle uitlaatjes, dat is ongeveer evenveel werk om te ontgrenzen want uitlaten moeten aan europese eisen voldoen en zijn dus ook voorzien van een begrenzer...
 
mblover 5-12-2006 20:08 Print reply

Posts: 5391
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tzr Madness
yasuni R1 is een lekkere uitlaat die heb ik ook....

en wat ontgrenzen orginele pijp betreft...er zit een trechter in de bocht die met 2 laspuntjes vastzit, verder zit er nog een katalysator in het dikke gedeelte van de pijp, dan moet je de pijp in 2 stukken slijpen , eruit halen en weer aan elkaar lassen..., verder zit er nog een pijpje dat van je uitlaat naar je luchtfilter gaat, die kan je ook dichtknijpen met een tang en vastlassen.. dan haal je ongeveeer 90 met een 13 46 vertanding @ 9500 toeren, maar als je windje mee heb kan je wel 105 halen...

verder nog over snelle uitlaatjes, dat is ongeveer evenveel werk om te ontgrenzen want uitlaten moeten aan europese eisen voldoen en zijn dus ook voorzien van een begrenzer...


Niet alle uitlaten.
Er zijn ook uitlaten waar op staat dat ze alleen voor de race gebruikt mogen worden.

Als je je bocht los schroeft van je pijp zit daar nog een stuk rotzooi wat je eruit kan halen. Dan hoef je hem niet doormidden te slijpen oid, gewoon die 3 inbus-boutjes los halen.
 
Royal Club 5-12-2006 21:37 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
[...]


Niet alle uitlaten.
Er zijn ook uitlaten waar op staat dat ze alleen voor de race gebruikt mogen worden.

Als je je bocht los schroeft van je pijp zit daar nog een stuk rotzooi wat je eruit kan halen. Dan hoef je hem niet doormidden te slijpen oid, gewoon die 3 inbus-boutjes los halen.


op hmr2 staat dus idd competitizone ofzo


maar, ontgrensd, 80~85
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kissyfur 6-12-2006 15:03 Print reply
Posts: 73
ik heb er een en de begrenzers zijn er geloof ik uit, aangezien ik nogal een kleine meid ben hebben ze m alsnog op 80 gezet
 
Royal Club 6-12-2006 15:19 Print reply

Posts: 60390
harder gaat ie wss toch niet
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 974 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved