Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - wat zou er gebeuren als je hiermee aangehouden word?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1055 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4023 - wat zou er gebeuren als je hiermee ...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2243 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

verwijderd 27-5-2002?18:14 Print reply
Posts: 4082
zit er ook geen differncieel achter het tandwiel? was bij die maaitrekkers wel eens. wel mooi ding trouwens, maar volgens mij wordt ie niet echt goed gekoeld?
 
barry 27-5-2002?18:17 Print reply

Posts: 7387
mwoah een vastloper heb ik er niet meegehad, maar hij had maar 50% prestaties omdat er een lompe vrachtwagen demper op zat meer niet, hij had dus geen expansie gedeelte, maar toch nog veel kracht

70autisa cilinder he, die heeft helemaal geen expansie gedeelte nodig
 
He?
Rens 27-5-2002?18:34 Print reply

Posts: 6863
Quote:
Originally posted by: Nick?

Ja maar ik denk dat als je oplet dat je ziet dat 1 van de banden gigantisch meeslipt -> tis slecht voor banden, je hebt powerloss en het stuurt kut.
En als je ene band meer grip heeft dan de ander (bijvoorbeeld in het zand) gaat het dus ook niet goed zonder differentiaal.


ls je door de bagger gaat crossen mer een ding met starre achteras is het juist goed dat er geen differesieel op zit want als die err wel op zit en 1 wiel is van de grond gaat dat wiel heel hard spinnen en de ander doet nix.
 
achter de maan is alles beter
Blorn 27-5-2002?20:33 Print reply

Posts: 13825
oftewel het 4x4 principe
 
Baasbas 27-5-2002?22:15 Print reply
Posts: 2176
Quote:
en links van je een schakelpook zoals ook in een auto


in een engelse auto, oke...


 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Blorn 27-5-2002?22:17 Print reply

Posts: 13825
moet je in een engelse auto de pook omhoog en omlaag duwen??? :n
 
Baasbas 27-5-2002?22:21 Print reply
Posts: 2176
ja
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Martijn 27-5-2002?23:36 Print reply
Posts: 10000
had ook zulke plannen...bijna gelukt..
met mammoetskelter naja...berg...is bijna hetzelfde...
had ook een puchblokkie erop willen maken...alleen zat ik met de remmen....het is nie lekker om aan zon hendel te trekken dat je banden gewoon in de fik vliegen als je tegen de 60 ofzo rijdt...

en ze slaan snel om...maja...dan moet je gewoon 2 extra wielen achterop lassen ofzo...ben je weer 20cm breder...en dat scheelt wel veel in wegligging...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Nick - Administrator 28-5-2002?10:53 Print reply

Posts: 4967
Quote:
Originally posted by: Rens?

Quote:
Originally posted by: Nick?

Ja maar ik denk dat als je oplet dat je ziet dat 1 van de banden gigantisch meeslipt -> tis slecht voor banden, je hebt powerloss en het stuurt kut.
En als je ene band meer grip heeft dan de ander (bijvoorbeeld in het zand) gaat het dus ook niet goed zonder differentiaal.


ls je door de bagger gaat crossen mer een ding met starre achteras is het juist goed dat er geen differesieel op zit want als die err wel op zit en 1 wiel is van de grond gaat dat wiel heel hard spinnen en de ander doet nix.

Ja dat klopt inderdaad. Die auto's die door het zand rijden (4x4 idd) kunnen heb differentieel ook locken.
 
ids_ 28-5-2002?12:44 Print reply
Posts: 423
Quote:
Originally posted by: Honda NSR freak?

moet je in een engelse auto de pook omhoog en omlaag duwen??? :n


Nee das in belgi?.
 
Een snelle Brommer is niet opgevoerd, hij is verbeterd!!
barry 28-5-2002?13:10 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Originally posted by: Honda NSR freak?

moet je in een engelse auto de pook omhoog en omlaag duwen??? :n


deze was 1X achteruit de pook en de rest vooruit
 
He?
Blorn 28-5-2002?14:28 Print reply

Posts: 13825
leuk systeempie met veel staafies en schaniertjes gemaakt zeker??
 

Dit topic is 2243 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved