Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Hoe mijn MB harder te laten lopen?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 951 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #4021 - Hoe mijn MB harder te laten lopen?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1649 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-SpengaMotors- 26-5-2002?20:52 Print topicpost
Posts: 592
goeiedag,

ik hep een heel mooi mb'tje met daarop:

70zeta
4kleps membr.
20 mikuni
homoet auspuffe
16-45 vertanding.

die zeta zit was 6 jaar geleden nieuw door mijn broer gekogt, en hij had toen ook het blok gereviseerd.
maar hij loopt maar 80 op mijn eigen teller,dan.

hoe laat ik m nu wat harder lopen?
is de cilinder versleten na die 6 jaar? is dat t, want dan koop ik een polini.

maar ik wil eerst ff kijke of deze niet sneller ken.

alvast bedankt

P>S het niveau hiero is een stuk hoger dan op puchmaxi.dsv.nl das beter, daar zitten veel prutsers
 

SIWWN 26-5-2002?21:41 Print reply
Posts: 7079
koop eerst eens een nieuwe zuigerveren en
tune je cilinder.. er zouden vast wel wat mensen zijn met poortmappies.
misschien beter afstellen, ander luchtfilter (powerfilter)
 
thomasmb5 26-5-2002?22:54 Print reply
Posts: 48
maak van die tand wiel verhouding 15-43 rijd mijne 110 mee en trekt lekker en die homoet tecno !van maken en eh dat 4 kleps membraam zou ik een 2 kleps !van maken ja en eigenlijk dan ook een POLINI ! met een 18 teur en een 105 sproeier eheh !!
 
Blorn 26-5-2002?23:41 Print reply

Posts: 13825
ga weg joh gare aap!!

gewoon lekker die homoet en 20mm houden, idd ff veertjes en eventueel zuiger vervangen... dan koppie afvlakken misschien cil. laten tunen en dan lekker hard gaan
 
Rens 27-5-2002?00:21 Print reply

Posts: 6863
ik zou er een nieuwe zuiger inzetten, als er een ring in het uitlaat kanaal zit of een versmalling die eruit frezen en een techno uitlaat halen.
 
achter de maan is alles beter
Rudy 30-5-2002?14:54 Print reply

Posts: 3471
Quote:
Originally posted by: Rens?

ik zou er een nieuwe zuiger inzetten, als er een ring in het uitlaat kanaal zit of een versmalling die eruit frezen en een techno uitlaat halen.



denk daqt hele cil zijn beste tijd al wel gehad heeft naar 6 jaar
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 30-5-2002?18:02 Print reply

Posts: 7007
Tja als het je niks uitmaakt zou ik een Polini halen, maar je kunt zoals Rens al zei ook een nieuwe zuiger halen en de cil. eens ff inspecteren op krassen e.d.
 
nobody fuck with us!!
B3AST 30-5-2002?20:15 Print reply
Posts: 2469
ja gewoon ff cyl eraf trekken als de wand nog goed zit gewoon ff zuigertje halen en laten passen door brommerhoer...

enneh, niet direct in gaan veilen is heelmaal niet nodig... die zeta wil echt wel harder dan 80 als ie goed loopt hoor...
 
- insane in the brain -
frankarnhe 30-5-2002?21:24 Print reply
Posts: 1213
Quote:
Originally posted by: rudy?


denk daqt hele cil zijn beste tijd al wel gehad heeft naar 6 jaar


Ligt eraan hoeveel er mee is gereden en hoe er mee is omgegaan.
 
mckoops 9-6-2002?23:17 Print reply
Posts: 95
Kzou eerst proberen om dat ding met die cilinder snel te krijgen, je hebt namelijk al genoeg tips staan.
Maar mocht je toch een andere 70 willen zou ik zelf voor een Eurocilindro gaan als ik jou was. Kheb em er zelf ook op zitten met een 20mm Mikuni twv 14-45 en 80cc promauitlaat. Kheb hiermee een top van 110, ondanks die tandwielverhouding en als ik wil krijg ik em in z'n 3 nog op et achterwiel (wel met hulp van koppeling). Met dit ding geef je alles et nakijken.....
 
Rick 10-6-2002?13:17 Print reply

Posts: 3788
nieuwe cil kope en 6bak erop fucken
 
Ride like your ass is on fire!!!
Grischnakh 10-6-2002?13:23 Print reply

Posts: 1369
gewoon niet moeilijk lopen doen ga ff heel snel op marktplaats naar een 80cc blokje zoeken, als jem hem echt harder wilt laten lopen.
 
DeAmOnChiLd 10-6-2002?13:42 Print reply
Posts: 875
OK the one and only is dus wel dom.


hij gaat alleen maar zeggen wat hij erop heb en dat moet jij er ook maar opgooien dan zal et wel goed zijn.
nouja een blok ken ook ouder worden en dan rij je ook zachter.

ik zou gewoon eens goed kijken naar je twv want daar ken je al een hoop mee bereiken en inderdaad ff nieuwe zuigerveertje misschien wel nieuw zuigertje als die nog te krijgen zijn voor zeta.

dat zal denk al een hoop schelen
4 kleps lekker laten zitten dan krijg ie gewoon netje genoeg voeding in ze cyl.

en misschien eens denken aan een powerbox
 
[url=http://www.growyourownshit.com/users/DeAmOnChiLd][b]Wanna grow weed legally? Join growyourownshit.com[/b][/url]
Grischnakh 10-6-2002?13:48 Print reply

Posts: 1369
hij zegt toch dat ie harder wil volgens mij kan dat haast niet meer met die setup hooguit een km of 15 ofzo denk niet echt veel meer wil je met grote stappen vooruit ADVISEER ik een 80 cc blokkie,

dat ie eigenlijk met z'n momentele setup vooruit wil snap ik ook wel kwil alleen maar zeggen dat je daar niet echt veel meer uit kunt halen, of 6 ak maken maar moet je wel verstand van hebben,

[This message is edited by Nick_s Saalmink on 10-6-2002 13:53]
 
Malaguti_RST_Rider 10-6-2002?16:00 Print reply
Posts: 4
Heb je al es gekeken of de juiste membraamkleppen erin ziten? Als je te stroeve hebt voor een 80 cc ofzo heeft de cillinder niet genoeg kracht om de benzine aan te zuigen. Dus loopt hij tot een bepaald toerental en maakt dus niet genoeg snelheid.

Als dat t nie is gewoon andere tandwielverhouding. Een cillinder is niet na 6 jaar al op.
 
dick1 10-6-2002?16:46 Print reply
Posts: 971
Quote:
Originally posted by: mckoops?

Kzou eerst proberen om dat ding met die cilinder snel te krijgen, je hebt namelijk al genoeg tips staan.
Maar mocht je toch een andere 70 willen zou ik zelf voor een Eurocilindro gaan als ik jou was. Kheb em er zelf ook op zitten met een 20mm Mikuni twv 14-45 en 80cc promauitlaat. Kheb hiermee een top van 110, ondanks die tandwielverhouding en als ik wil krijg ik em in z'n 3 nog op et achterwiel (wel met hulp van koppeling). Met dit ding geef je alles et nakijken.....


met een proma pijpke??
 

Dit topic is 1649 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved