Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - DERBI cilinder MAX getuned vraagjes

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 859 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #40205 - DERBI cilinder MAX getuned vraagjes
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2075 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

crossgek - Forum en Sales Moderator 3-12-2006 14:27 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: drd erik

@ crossgek

nee dat zeg ik toch ook
bij 1mm moet je hem vervangen

maarja we wijken af van de vragen v rody..
typisch brommerforum

Dit bericht is gewijzigd door drd erik op 3-12-2006 om 14:24 uur.


ik heb het idd een beetje raar gezegd .

ik bedoel dus :
als je speling voelt vervangen

en als jij zegt dat je met een mm speling vervangt ga ik ervan uit dat je rijd tot 0,99 mm speling , en volgens mij heb je dan de boel al goed naar de klote gereden


en dat we afwijken komt vooral omdat jij begint te blaten over met doorrijden tot je ongeveer een mm speling hebt .



Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 3-12-2006 om 14:29 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
drd erik 3-12-2006 15:07 Print reply
Posts: 363
elke krukas heeft 'speling' anders zou die niet fatsoenlijk zoveel toeren kunnen draaien

maargoed je mag je drijfstang gewoon niet helemaal heen en weer halen dan is t fout (drijfstang mag geen 'rondjes' kunnen draaien)

maarja smering is het belangrijkst dat zou zoveel schelen in slijtage


edit: zou zelf niet tot 1 mm doorrijden met een getunede cilinder.. bij 0,7/0,8 allang vervangen


Dit bericht is gewijzigd door drd erik op 3-12-2006 om 15:08 uur.
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 3-12-2006 15:21 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: drd erik
elke krukas heeft 'speling' anders zou die niet fatsoenlijk zoveel toeren kunnen draaien

maargoed je mag je drijfstang gewoon niet helemaal heen en weer halen dan is t fout (drijfstang mag geen 'rondjes' kunnen draaien)

maarja smering is het belangrijkst dat zou zoveel schelen in slijtage


edit: zou zelf niet tot 1 mm doorrijden met een getunede cilinder.. bij 0,7/0,8 allang vervangen


Dit bericht is gewijzigd door drd erik op 3-12-2006 om 15:08 uur.


ik heb het over voelbare bij voelbare speling vervangen

0,7 is teveel . <- daar staat een punt

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 3-12-2006 om 15:27 uur.
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
Bullet 3-12-2006 16:24 Print reply

Posts: 12150
nogal onzinnige topic, als het goed is kan je tuner uitgebreid je vragen beantwoorden.

en wat voor pijp wil je gaan gebruiken?
 
**My BungHole Will Speak Now**
Rody9933 3-12-2006 17:12 Print reply

Posts: 494
TRC onderlangs
 
Het Maakt Niet Uit Met Hoeveel Voorsprong Je Wint, Winnen Is Winnen.
Rody9933 14-12-2006 15:11 Print reply

Posts: 494
Ik weet nu de "methode" waarop hij hem tuned:
hij maakt hem zo snel mogelijk met zo min mogenlijk toeren.
 
Het Maakt Niet Uit Met Hoeveel Voorsprong Je Wint, Winnen Is Winnen.
geert-nsr 14-12-2006 15:54 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rody9933
Ik weet nu de "methode" waarop hij hem tuned:
hij maakt hem zo snel mogelijk met zo min mogenlijk toeren.

hij wil hem dus laagtoerig houden?
Ken zo'n trc uitlaat niet mar als dat een hoogtoerige uitlaat is is het niet slim om je cilinder dan laagtoerig te maken
 
drd erik 14-12-2006 16:08 Print reply
Posts: 363
toerental zit meer in de timingen

dus hij maakt alleen de uitlaatpoort wss wat groter zonder aan de timingen te komen..
 
Rody9933 14-12-2006 16:08 Print reply

Posts: 494
Ik weet dat de uitlaat voor acceleratie is, dat ie binnen 4 secondes op 50 zit en dat ie ook nog eens een hele hoge topsnelheid heeft ongeveer 105 km/u
 
Het Maakt Niet Uit Met Hoeveel Voorsprong Je Wint, Winnen Is Winnen.
driver004 14-12-2006 16:17 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rody9933
Ik weet dat de uitlaat voor acceleratie is, dat ie binnen 4 secondes op 50 zit en dat ie ook nog eens een hele hoge topsnelheid heeft ongeveer 105 km/u


wie heeft jou dat wijs gemaakt
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][

Dit topic is 2075 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved