Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - HOnda NSR 50cc standaard

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 587 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4019 - HOnda NSR 50cc standaard
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 4511 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap 27-5-2002?10:50 Print reply

Posts: 10006
11000 toeren stationair is niet goed hoor .
 
Bastila is lief
Sneks 27-5-2002?11:13 Print reply
Posts: 2499
weten jullie het verschil eigenlijk wel tussen "in z'n vrij" en stationair?
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Blorn 27-5-2002?12:32 Print reply

Posts: 13825
blijkbaar weet het merendeel dat niet hans
 
nsr-gast 27-5-2002?12:52 Print reply
Posts: 334
Vraag me echt af of die 50cc origineel is! Kan nooit zoveel toeren maken!!
Ik heb zelf ook lang gereden met vrijwel alles origineel en mijn nsr draaide max 10.000 in zijn vrij en in 4e versnelling op top 8.500-9.000! 12.000 kan volgens mij echt niet met origineel.
Denk eerder dat ie uitgehoond is, jongen uit dorp reed met 50cc uitgehoond, techno uitlaat en 4 kleps membraam en rest standaard iets van 80-85 km/h!
Denk echt dat ie is uitgehoond! Maar dat moet je toch kunnen meten! Meet gewoon ff de (binnen)diameter van je cilinder, ik heb nog me 100% originele 50cc NSR standaard cilinder liggen, dus dan weten we gelijk of ie is uitgehoond!
 
Baasbas 27-5-2002?14:17 Print reply
Posts: 2176
Ik lees veel reacties over 'uitgehoonde' standaard cilinders die dan opeens w?l hard gaan?

Lijkt me stug dat je zoveel winst hebt door die ene cc meer die je dan hebt.


edit:
trouwens, het is : honen en uitboren/opboren
dus niet uithonen of ophonen ....of hoonboren of opboorhonen of booruithonen of uithoorbonen of boonophoren...of of of.....enz...

[This message is edited by Baasbas on 27-5-2002 14:24]
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
NSR JunK 27-5-2002?15:14 Print reply

Posts: 2339
het schijnt dat die spoelpoorten schuin oplopen
zegmaar zo / en als je er dan een stuk uitboord dan worden je spoelpoorten ook gelijk een tikkie groter

maar het kan echt 70-75 rijden met een uitgehoonde cilinder raar maar waar
 
jwbrommer 28-5-2002?09:55 Print reply
Posts: 154
ik heb het nogmaals aan degene van wie ik hem gekocht gevraagd en die zei: met 50snel liep ie te hard, toen heb ik maar mijn eigen originele cilinder eronder gedaan. ik kan het nu niet meten, want ik heb alles er net weer onder, maar in principe moet je het ook wel aand e buitenkant kunnen zien of ie origineel is. maar hij is zeker niet uitgehoond. gewoon goede afstelling!!!
 
90 km/h met 50 origineel en tecno uitlaat op NSR
solidsander 28-5-2002?10:07 Print reply
Posts: 19
ik weet trouwens waarom ie niet harder meer dan 70 wou, mn lager was aan stront, ik reviceer hem nu. Looptie straks weer 75 en dat gaat hard :n . Komt nog malos 70 op .
 
gran turismo 29-5-2002?22:05 Print reply
Posts: 735
Ik rij met iemand met een NSR iedere dag naar school, hij rijd met originele 50cc originele uitlaat, originele carburateur, snelle luchtslangen, geen luchtbox, lijkt op een vage powerfilter, tandwielverhouding 16 - 38, rijd op brommix.
Hij trekt langzaam op, maar op top tijd ie met meewind ongeveer 80km/u.
op top maakt ie 7200 toeren, in zijn vrij 10000 en in de zijn 1e versnelling 8000, verder weet ik niet.
Best wel hard voor die setup dacht ik zo, en hij rijd nog super zuinig ook.
 
Honda MT is gestolen, Maar heb nu een NSR! :)
Sneks 29-5-2002?22:56 Print reply
Posts: 2499
....
met 16-38 loopt bij mij het toerental in z'n vierde versnellling synchroon met de digitale snelheid, 7200 is dus 72km/h. Dit is met een 100/90 achterband.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
gran turismo 29-5-2002?23:13 Print reply
Posts: 735
Quote:
Originally posted by: Hans F.

....
met 16-38 loopt bij mij het toerental in z'n vierde versnellling synchroon met de digitale snelheid, 7200 is dus 72km/h. Dit is met een 100/90 achterband.


De achterband van de NSR waar ik het over had zal wel groter zijn, want er zitten vrij dikke michelen bandjes onder.

En ik heb zijn snelheid op mijn teller gemeten, want zijn km teller doet het niet.
Ik heb een ge-eikte km teller, heeft de vorige eigenaar laten doen.

Maar hoe kan het eigenlijk dat een bijna helemaal standaard NSR zo'n mega zware vertanding vrij makkelijk trekt, ook met tegenwind.
Ik heb deze vertanding nog nooit op me MT gehad, maar ik twijfel of ie dat gaat trekken met tegenwind, terwijl mijn MT toch echt harder gaat als die NSR.
 
Honda MT is gestolen, Maar heb nu een NSR! :)
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 29-5-2002?23:22 Print reply

Posts: 7007
Zo'n NSR heeft onderin ook vrij veel kracht met de std. cil. dus kan hij dat nog wel trekken.
Enne, dat jij hem eruit rijdt snap ik wel want in je sig. staat dat je een 70 Polini hebt
 
nobody fuck with us!!

Dit topic is 4511 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved