Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - HOnda NSR 50cc standaard

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 955 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #4019 - HOnda NSR 50cc standaard
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4495 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blorn 26-5-2002?21:23 Print reply

Posts: 13825
heet dat niet een meeting?? en mogen er geen mb/mt/mtx/tsx/rs enzo komen??
 
verwijderd 26-5-2002?21:24 Print reply
Posts: 4082
maakt zeker veel toeren! m'n tecno uitlaat kapt rond de 11100 toeren, dan loopt ie nog door na de 12000
 
jwbrommer 26-5-2002?21:27 Print reply
Posts: 154
ik kan stationair dik over de 12000 komen. ik heb het nog niet gedaan, maar wel eens perongeluk als je van zijn 1 naar zijn 2 niet goed schakeld en dan ineens veel gas geeft. dan kom ik soms wel op 12500 ofzo. ik kan weleens proberen hoeveel die in stationair draaid. wel eerst even goedwarm laten lopen
 
90 km/h met 50 origineel en tecno uitlaat op NSR
nsr-gast 26-5-2002?21:37 Print reply
Posts: 334
In stationair draait mijn 70 malossi volgens mij nog geen eens 12.000 toeren!! Max. aantal toeren in versnelling is 10.000-11.000 toeren.
 
jwbrommer 26-5-2002?21:39 Print reply
Posts: 154
maar wat voor een carburateur heb je dan? en sproeier en tandwielen daar heeft het ook mee te maken (in de hogere versnellingen)

 
90 km/h met 50 origineel en tecno uitlaat op NSR
verwijderd 26-5-2002?21:41 Print reply
Posts: 4082
in de vrij maakt die van mij 14+ toeren, maar dat is ERG slecht voor je lagers. nog slechter dan 5min 12 toeren in de hoogste versneling
 
jwbrommer 26-5-2002?21:45 Print reply
Posts: 154
bedankt voor de tip. dan zal ik het niet uitproberen!!!!!!
 
90 km/h met 50 origineel en tecno uitlaat op NSR
B3AST 26-5-2002?21:46 Print reply
Posts: 2469
goh mijn brommers lopen stationair ongeveer 1500 toeren ofso hoor...

WIJ WONEN IN GRONINGEN EN WIJ STAMPEN VRIEZEN (
 
- insane in the brain -
NSR RULEZZ 26-5-2002?22:05 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Originally posted by: B3AST?

goh mijn brommers lopen stationair ongeveer 1500 toeren ofso hoor...

WIJ WONEN IN GRONINGEN EN WIJ STAMPEN VRIEZEN (


hey in groningen lopen ze standaart 16000 hoor :n
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
NSR JunK 26-5-2002?22:17 Print reply

Posts: 2339
ff on topic jouw cilinder moet uitgeboort zijn dat kan niet anders, het vreemde is met die NSR cilinder is dat als je ze uithoond ze opeens 20KM harder willen

ik wou het eerst ook niet geloven maar een jongen uit mn dorp rijd ook compleet standaart 80 (afgezien proma) maar hij had hem laten uithonen nou ik geloofde er geen donder van
maar laatst had een goeie vriend van me ook een vastloper gehad met zn orginele NSR cilinder en hij had hem ook laten uitboren en nou gaat die ook wel richting 80 hij is hem nog ant inrijden dus echte top is nog niet gemeten maar hij komt wel richting 80

en als die niet is uitgehoond dan heb je een duitser in je cilinder zitten die telkens je zuiger dood probeert te schoppen
 
frankarnhe 26-5-2002?22:21 Print reply
Posts: 1213
standaard 50cc nsr cilinder haalt dat never nooit 12000toeren
Als je een originele cilinder hebt met 13mm carb en snelle uitlaat
(onbegrensde luchtslangen sproeier 70-80, tw ?16-43)
Valt er 75km/h uit te halen plat op de tank, en dan doe je het nog goed ook nog.

conlusie jij hebt geen originele nl cilinder(meer)
 
Rens 27-5-2002?02:31 Print reply

Posts: 6863
12000 toeren met een ori cilinder uit nederland is onmogelijk je haalt namelijk met moeite 9000 toeren met zo een ding hoe goed je ook afstelt die cilinders zijn gewoon heel erg begrenst.

maar okay als je nitro methanol door je benzine mengt is het denk ik wel mogelijk

Ik heb trouwens met m`n mtx sh (AC nsr blok) met standaard cil uitlaat en carb (wel snelle luchtslangen) 72km per uur gehaalt dit was bij ongeveer 8200 toeren en met vertanding 16-45 dit vond ik een hele prestatie, ik had toen wel wind mee
Wind tegen reed ie 65.

[This message is edited by Rens on 27-5-2002 02:39]
 
achter de maan is alles beter
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 27-5-2002?09:15 Print reply

Posts: 7007
Misschien is de toerenteller wel niet helemaal in orde....
Of hij is goed getuned!
 
nobody fuck with us!!
solidsander 27-5-2002?10:41 Print reply
Posts: 19
Quote:
Originally posted by: NSR JunK?

ff on topic jouw cilinder moet uitgeboort zijn dat kan niet anders, het vreemde is met die NSR cilinder is dat als je ze uithoond ze opeens 20KM harder willen

ik wou het eerst ook niet geloven maar een jongen uit mn dorp rijd ook compleet standaart 80 (afgezien proma) maar hij had hem laten uithonen nou ik geloofde er geen donder van
maar laatst had een goeie vriend van me ook een vastloper gehad met zn orginele NSR cilinder en hij had hem ook laten uitboren en nou gaat die ook wel richting 80 hij is hem nog ant inrijden dus echte top is nog niet gemeten maar hij komt wel richting 80

en als die niet is uitgehoond dan heb je een duitser in je cilinder zitten die telkens je zuiger dood probeert te schoppen

daar klopt nix van dat ie origineel niet zo hard loopt. Die van mij is origineel(helemaal 100 %, ken het verleden helemaal van deze brommer) en hij loopt nu 70. Liep 75 toen ik mn zeta70 er nog niet opgehad had, maar die is aan stront nu. En veel toeren maken stationair kan rustig, moet je wel c3 lagers hebben, die kunnen tot 14000 hebbe. En de mijne draait net geen 11000 toeren stationair, ohnee, in zn vrij, die zeta 70 wou veel meer toeren.
Ik heb btw een 16mm mikuni, maar die zorgt alleen voor meer trekkracht, niet meer top of toeren.

[This message is edited by kerkenveld dl on 28-5-2002 10:06]
 
solidsander 27-5-2002?10:45 Print reply
Posts: 19
ik woon trouwens in drenthe, ben in 20 min in zwolle, als ik mn blokkie heb gereviceerd

 

Dit topic is 4495 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved