Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - honda nsr blijft niet op toeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 943 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #40163 - honda nsr blijft niet op toeren
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1508 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

nsr_tiger 29-11-2006 21:34 Print topicpost
Posts: 138
ik heb een probleem met men nsr
als ik ga rijden dan komt hij in het begin maar tot de 7000 toeren maar dat is ook soms op een lang recht stuk
en normaal moet hij rond de 8000 toeren zitten bij mij
nu is mijn vraag wat kan er mis zijn, de carberateur is al tot 2 keer toe schoon gemaakt dus daar ligt het lijkt me niet aan.

weet iemand wat er aan de hand kan zijn??
 

vanwalsum 29-11-2006 21:47 Print reply

Posts: 692
loop ff je benzine slangetjes ed na. Genoeg smering. Rookt/meurt hij raar. Is het opeens gebeurt. Misschien je uitlaat vol kool?
 
HondaHeus 29-11-2006 21:47 Print reply

Posts: 1489
en wat is je setup..?
 
nsr_tiger 29-11-2006 22:11 Print reply
Posts: 138
hij is nog helemaal standaart en hij rookt behoorlijkt veel vind ik
of rook hij ook meer als een scooter (men zus heeft een scooter vandaar dat ik dat weet)

 
mtlover 29-11-2006 23:09 Print reply

Posts: 2372
Welke kleur is de rook? Als het blauw is zou ie weleens blokolie kunnen slurpen door een lekker keering, is de rook wit dan is het koelvloeistof.
 
nsr_tiger 30-11-2006 9:03 Print reply
Posts: 138
de rook is blauw achtig
dus er lekt een keering bij mij???
 
NSR2 Chauffeur 30-11-2006 18:44 Print reply

Posts: 703
jah, kun dat kun je ook weten, doordat de rook een rare geur heeft(verbrande koppelings olie).. heb ik pas ook gehad!! De kering aan de koppelings kant! Voor €4,50 heb je een nieuwe kering!
 
nsr_tiger 2-12-2006 21:13 Print reply
Posts: 138
ik was vandaag naar de onderhouder geweest en die had er na gekeken en wat bleek

men vader had er te veel olie in de carter gegooid
en daardoor was ie gaan lekken

en nu rijdt ie stukke beter
hij trekt sneller en de top is ook nog eens hoger

Dit bericht is gewijzigd door nsr_tiger op 2-12-2006 om 21:14 uur.
 
nsr_tiger 3-12-2006 23:17 Print reply
Posts: 138
nu heb reed hij de dag dat hij gemaakt was goed en trok hij beter
en toen ik hem koud starte reed hij ook zonder problemen

maar toen ik er vandaag mee ging rijden had hij weer de zelfde problemen als hij koud is dus brult enorm in de 1e en 2e versnelling op de top en in de 3 blijft hij hangen rond de 6000 toeren en dan hoor ik hem weer opkomen en in de 4 dan blijft hij hangen op de 7000 toeren

en als ik dan een km of 2 heb gereden en ik heb dan voor een bocht terug geschakeld dan rijdt hij fatsoenlijk met in de 4 8000-8500 toeren

nu is de vraag waar ligt dat aan?
(ik heb ook rond gezogt en toen kwam ik bij de sproeier!! en daar kwam ik een paar symthomen tegen die mijn brommer ook heeft en dat zag ik bij een te kleine sproeier) is dat mijn probleem of ligt het ergens anders aan

 
richard3 3-12-2006 23:21 Print reply

Posts: 5198
het kan idd aan de afstelling liggen dit is even kijken naar de bougie welke kleur deze heeft en even de faq uitprinten die hier op bf staat, en dat lekker afstellen zodat hij altijd goed loopt.
 
op naar de grote brommers
nsr_tiger 3-12-2006 23:27 Print reply
Posts: 138
ik zal hem tog opnieuwd af moeten stellen als ik hem opvoer maar ik weet niet of het zo'n groot probleem is om met deze makamenten te rijden
ik erger me alleen als ik ergens snel heen wil maar dat zal binnenkort tog veranderen
 
richard3 4-12-2006 0:02 Print reply

Posts: 5198
als hij daadwerkelijk te arm loop dan is dat een probleem ja
je slijtage zal heel hoog liggen tot dat je cilinder vast loopt
 
op naar de grote brommers
Shifty 4-12-2006 11:25 Print reply

Posts: 1113
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard3
als hij daadwerkelijk te arm loop dan is dat een probleem ja
je slijtage zal heel hoog liggen tot dat je cilinder vast loopt


En dat komt omdat hij met een te arme afstelling heel snel warm word, en ook te warm word.
 
-- Crosser Only -- Crosser 4 life --

Dit topic is 1508 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved