Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - honda uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 848 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #40147 - honda uitlaat
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1700 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

nsr_tiger 29-11-2006 9:17 Print topicpost
Posts: 138
ik wil weten wat er voor een begrenzer in een honda NSR uitlaat zit uit het jaar 1997
ik heb gisteren geprobeerd om de uitlaat eronderuit te halen maar dat lukte niet omdat alle schroeven waren vast geroest, dus ik heb het ff laten rusten
maar ik wil men brommertje nu iets harder laten lopen en toen dacht ik dat er misschien een prop of iets in de uitlaat zat

maar nu is mijn vraag hoe word de honda nsr uit 1997 begrenst het lieft wat je makkelijk kunt weghalen als je niet egt handig bent en hoe kan ik hem dan het beste harder laten lopen
 

Timon88 29-11-2006 9:36 Print reply

Posts: 1477
je kunt beter een opvoer uitlaat kopen. Als je die begrenzer uit de uitlaat haalt wat erg lastig is ga je bijna nix harder. Ik adviseer om gewoon een homoet uitlaat te kopen. Die presteren goed.
 
Holland-Meeting
bart de scootergek 29-11-2006 9:43 Print reply

Posts: 8916
de honda nsr is ook ernstig begrensd op de cilinder, dus verwacht niet met een opvoeruitlaatje ineens 100 te rijden. met een andere cilinder+uitlaat heb je meer resultaat.
 
Honda RC-33
nsr_tiger 29-11-2006 9:43 Print reply
Posts: 138
maar ik zit men men geld want ik heb er op het moment niet genoeg geld voor een nieuwe uitlaat dus daarom wou ik hem mss ontgrenzen maar is dat dan wel mogelijk??

 
Baasbas 29-11-2006 9:55 Print reply
Posts: 2176
was 3 weken terug nog een topic over:

http://www.brommerforum.nl/showtopic/39882/1
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
De Schout 29-11-2006 10:13 Print reply
Posts: 5327
als je voor zo weinig mogelijk geld zo veel mogelijk snelheid wil, een nette gebruikte snelle cilinder vinden, je uitlaat ontgrenzen volgens dat andere topic, carb netjes afstellen(buitenste luchtslang er eerst uit halen), ander tandwieltje en gaan
 
tune tweak fiddle bang bummer
BIET 29-11-2006 12:18 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de scootergek
de honda nsr is ook ernstig begrensd op de cilinder, dus verwacht niet met een opvoeruitlaatje ineens 100 te rijden. met een andere cilinder+uitlaat heb je meer resultaat.

in totaal op:
cilinder
carb
luchtslangen
uitlaat
versnellingsbak


Een andere cilinder is leuk, maar zonder de grotere luchtslangen die zowat niets kosten kom je nergens.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
nsr_tiger 29-11-2006 15:19 Print reply
Posts: 138
ik wou al men tandwielen vervangen maar ik zit nu nog steeds in geldnood daardoor kan ik geen nieuwe dan wielen kopen en ik wil zo hard nou ook weer niet

maar ik zat te denken aan een andere vertanding en een andere uitlaat of de uitlaat ontgrenzen, want ik zit met een groot probleem "OUDERS"
 
christianos 29-11-2006 15:22 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: nsr_tiger
ik wil weten wat er voor een begrenzer in een honda NSR uitlaat zit uit het jaar 1997
ik heb gisteren geprobeerd om de uitlaat eronderuit te halen maar dat lukte niet omdat alle schroeven waren vast geroest, dus ik heb het ff laten rusten
maar ik wil men brommertje nu iets harder laten lopen en toen dacht ik dat er misschien een prop of iets in de uitlaat zat

maar nu is mijn vraag hoe word de honda nsr uit 1997 begrenst het lieft wat je makkelijk kunt weghalen als je niet egt handig bent en hoe kan ik hem dan het beste harder laten lopen

even offtopic:

Zou ej asjeblieft een foto van die NSR willen posten??

als ik denk dat het is , is het een nsr50rx





Is deze uit 1997?

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 29-11-2006 om 15:25 uur.
 
nsr_tiger 29-11-2006 18:41 Print reply
Posts: 138
ik heb op de papieren staan dat dit een NSR50F uit 1997 is en ik denk dat de papieren niet liegen
 
SCHOENENPOETSERSMURF 29-11-2006 18:44 Print reply
Posts: 1226
dat is geen nsr uit '97
 
nsr_tiger 29-11-2006 21:22 Print reply
Posts: 138
ik heb net men papieren gekontroleerd en daar kan ik niks vinden van welk jaar hij komt maar mij is gezegt dat hij uit het jaar 1997 komt dus ik weet het ook niet meer


dit is een ander plaatje van men brommer maar hij heeft nog wel kapschade

http://www.tuts.nl/upload/images/768.jpg

Dit bericht is gewijzigd door nsr_tiger op 29-11-2006 om 22:40 uur.
 
De Schout 30-11-2006 20:38 Print reply
Posts: 5327
kijk ff voor de grap op de slang van je voorrem, staat normaal een jaartal op. en aangezien je brommertje er nog zo netjes uitziet neem ik wel aan dat de ori slang er nog op zit.
 
tune tweak fiddle bang bummer
nsr_tiger 1-12-2006 16:09 Print reply
Posts: 138
ik heb net gekeken en daar stond niet echt een jaartal maar wel
11/93 betekent dit dat de brommer uit November 1993 komt??
 
christianos 1-12-2006 17:07 Print reply

Posts: 20445
er is inderdaad een nsr in 1997 ingevoerd en ik was altijd ion de overtuiging dat het de nsr50rx was.

Honda nederland overigens ontkent dat er nsr modellen in 1997 zijn ingevoerd. zijn zeggen dat de laatste nsr modellen uit 1995(?) dateren.

Als jij op je papieren 1997 heb staan, heb je een van de laatste nsr oud model..

Is goed nieuws voor je , en heel erg slecht nieuws voor sjoerd (splendid)
Wat er dus op neerkomt dat het verhaal dat de nsr50rx is ingevoerd door honda definitief naar het rijk der fabelen kan worden gesmurft..

Maar we dwalen af..
 
nsr_tiger 2-12-2006 13:56 Print reply
Posts: 138
klopt maar om trug te komen op het onderwerp
ik heb dus laatst geprobeerd de uitlaat eronderuit te schroeven maar dat lukte niet kan het zijn dat ze zijn vastgeroest of moet ik hem inspuiten met WD-40 en dan nog een keer proberen??
 

Dit topic is 1700 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved