Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Mijn nsr probleem!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1049 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #40137 - Mijn nsr probleem!!
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1714 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Afca Nsr-Street 28-11-2006 13:07 Print topicpost
Posts: 7
Mensen,

Ik heb een tijdje geleden een nsr gekocht.
Reed heerlijk trok goed op enz.
Maar eergister toen ik reed hoorde ik een plof uit de uitlaat en stopte der mee sinds dien wil die niet meer starten, als ik hem aankick of aanren ploft alleen de uitlaat verder doet ie niks.
De bougie vonk en is schoongemaakt dus dat is het probleem niet en benzine krijgt ie ook gewoon.
Weet iemand wat der aan de hand is voordat ik zometeen onderdelen koop die helemaal niet nodig zijn.

M.v.g

Siebe
 

Honda_driver 28-11-2006 13:13 Print reply

Posts: 1574
Keerring bij je krukas eruit gelopen of ontsteking kapot
 
richard3 28-11-2006 13:16 Print reply

Posts: 5198
ploffen uit de uitlaat is meestal de ontsteking maar je kan ook vast loper hebben gehad
 
op naar de grote brommers
Tzr Madness 28-11-2006 13:17 Print reply

Posts: 4656
ontsteking
 
richard3 28-11-2006 13:18 Print reply

Posts: 5198
vervang je bougie maar eens even
 
op naar de grote brommers
Afca Nsr-Street 28-11-2006 13:27 Print reply
Posts: 7
Als het aan de ontsteking zou liggen wat moet ik der dan aan vervangen?
 
Jelmer MX 28-11-2006 13:28 Print reply

Posts: 13514
ontsteking?
 
Moped Macho 28-11-2006 13:43 Print reply

Posts: 2037
Hoe is je compressie? Ik zou voor de zekerheid even de cilinder eraf trekken.

 
Boerenkool om half 10.
Afca Nsr-Street 28-11-2006 14:07 Print reply
Posts: 7
Compressie heeft ie zeker wel zelfs zoveel compressie dat ie bijna niet aan telopen is vastloper is het ook niet kon namelijk de brommer naar toe terug lopen. Maar ik kijk dan wel de onsteking na weet alleen wat ik meot vervangen dan als het daaraan ligt weet ook niet of ie contactpunten heeft.

 
honda_for_life.com 28-11-2006 14:14 Print reply

Posts: 4176
nsr heeft geen contactpunten
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
Afca Nsr-Street 28-11-2006 14:21 Print reply
Posts: 7
Mja ga de bougie maar zo ie zo vervangen wat is de beste bougie voor de nsr hij loopt 70 der zat een be9s in dacht ik
 
mtx-motard 28-11-2006 14:29 Print reply

Posts: 14947
ik heb hier nog wel een nsr ontsteking liggen. helemaal in goede staat.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
De Schout 28-11-2006 15:12 Print reply
Posts: 5327
wat is je setup? b9es lijkt me beetje koud voor wss vrij std. brommertje (als tie maar 70 loopt). ontsteking zelf (spoelen) gaan echt zelden zomaar ineens kapot. denk eerder richting cdi ofzo. maar heb je trouwens nog wel beetje compressie of..?
 
tune tweak fiddle bang bummer
mblover 28-11-2006 16:24 Print reply

Posts: 5391
Je hebt nu ineens heel erg veel compressie zei je?
Trek je cilinder er dan maar eens af...
iig als je bedoelt dat het meer is geworden.

Anders staat je ontsteking misschien op het verkeerde tijdstip, dus moet je je grondplaat terug zetten. Vliegwiel eraf halen en kijken hoe je grondplaat staat.
 
honda fryslan 28-11-2006 17:19 Print reply

Posts: 1914
ontsteking verschoven misschien?
 
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse
Terror 28-11-2006 17:26 Print reply

Posts: 9269
mtx motard notitie sales mag nog altijd niet in topics..
tis niet de eerste keer dat je het doet volgende keer
een bef+mf ban
inbox hem maar daarover ofzo

Dit bericht is gewijzigd door Terror op 28-11-2006 om 17:27 uur.
 

Dit topic is 1714 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved