Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - naaldlager 17 * 13 waarte vinden???

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 923 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #40124 - naaldlager 17 * 13 waarte vinden???
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1727 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rsruud 26-11-2006 22:10 Print topicpost
Posts: 281
hello

ik heb een andere zuiger op het oog waar de pistonpen 13 mm van is. De krukas is voor pen 12 zuigers gemaakt. probleem: ik zoek een naaldlager dat uitwendig 17mm is en inwendig 13 mm, waar pluk ik dat vanaf / vandaan?

alvast bedankt

Ruud.
 

mtx-motard 26-11-2006 22:12 Print reply

Posts: 14947
easyparts.nl
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
jossy 26-11-2006 22:23 Print reply

Posts: 162
malossi heeft zuigers met pen 13 voor in piaggio scoot
 
rsruud 26-11-2006 22:28 Print reply
Posts: 281
staan er n hoop, ik zou n dun busje in t small end kunnen doen en met een 13*16 lager kunnen rijden, probleem is dat t doppler lagers zijn die hebben me al eens een cilinder gekost...
 
Hells Hobbit 26-11-2006 22:35 Print reply

Posts: 1793
lager is lager,

gewoon betijds vervangen
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 26-11-2006 22:37 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fseend
lager is lager,

gewoon betijds vervangen


nee

dopplet lagers zijn troep .
die slijten niet , die gaan kapot .
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
rsruud 26-11-2006 22:42 Print reply
Posts: 281
@ jossi klopt, dat zijn juist de zuigers die ik gebruiken wil, alleen deze passen alleen op een krukas met een andere maat small end, a 600 euro.. Dus ik zoek iets waardoor ik toch die zuigers rijden kan.

@ fseend, er komt een slordige 25 pk op dat lager te beuken, ik wil wel goed spul...
 
crossgek - Forum en Sales Moderator 26-11-2006 22:48 Print reply

Posts: 10560
had ns-1 niet ook pen 13 ?
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
jossy 26-11-2006 22:50 Print reply

Posts: 162
is er dan nog een verschil tussen die malossi pen 12 en pen 13 buiten de verschillende pen maat ?
 
De Schout 26-11-2006 22:52 Print reply
Posts: 5327
zal er morgen de pro-x boek ff op naslaan of die er iets voor hebben. als k het vergeet stuur dan ff inboxje
 
tune tweak fiddle bang bummer
rsruud 26-11-2006 23:17 Print reply
Posts: 281
oke tnx schout!

@ crossgek, ns1 is idd pen 13, maar ik weet de smallend maat van de krukas niet.

@ jossy , de pen 13 zuigers , die in de fabrieksracers gebruikt worden zijn 10 gram lichter dan de normale zuigers, en hebben een andere zuigerveer.
 
PRO TUNING 27-11-2006 11:17 Print reply

Posts: 4000
Losse rollen van 2 mm gebruiken
 
Almer 27-11-2006 11:34 Print reply

Posts: 3325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Losse rollen van 2 mm gebruiken


Ook een optie inderdaad... Ook kan je een bus draaien, zie je wel meer in een brommer, alleen zou deze bus het beste gehard staal zijn...
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
S1lv3r 27-11-2006 11:37 Print reply

Posts: 5213
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Almer
[...]


Ook een optie inderdaad... Ook kan je een bus draaien, zie je wel meer in een brommer, alleen zou deze bus het beste gehard staal zijn...


Juist niet gehard staal lijkt me.. want dan gaat de drijfstang kapot toch. Ik dacht dat die glijlagers alstijd van een koperlegering brons dus waren oid..


Dit bericht is gewijzigd door S1lv3r op 27-11-2006 om 15:46 uur.
 
Vuile Beunkoe 27-11-2006 11:57 Print reply

Posts: 6114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
[...]


Juist niet gehard staal lijkt me.. want dan gaat de drijfstang kapot toch. Ik dacht dat die glijlagers alstijd van een koperlegering waren oid..


brons
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
De Schout 27-11-2006 14:16 Print reply
Posts: 5327
bij veel van de viertakten lopig de smal-ends tegenwoordig staal op staal. motorfietsen al langer, auto's begint ook te komen.

edit: van prox geen naaldlager voor pen 13

Dit bericht is gewijzigd door De Schout op 27-11-2006 om 14:44 uur.
 
tune tweak fiddle bang bummer

Dit topic is 1727 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved