Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mtx 80r cilinder op mt5 blok?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1091 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #40039 - mtx 80r cilinder op mt5 blok?
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3665 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Makrolon 19-11-2006 20:44 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bikkeltje
miss kun je anders gewoon een elektrische pomp nemen. Van een caravan ofzo...zijn van die kleintjes. MOet je wel 12V accu hebben



caravan pomp is niet gemaakt om lang achter elkaar aan te staan.
 
KTM 525 EXC Supermoto
- Han - 19-11-2006 20:55 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]



caravan pomp is niet gemaakt om lang achter elkaar aan te staan.


kdoe geen electrische waterpomp denk ik. Niet betrouwbaar vind ik
 
<10.000 posts
christianos 19-11-2006 21:23 Print reply

Posts: 20445
zie mijn opmerking vorige pagina..

het allerbelangrijkste:

Wat doe je met de tapeinden?
 
SCHOENENPOETSERSMURF 19-11-2006 22:15 Print reply
Posts: 1226
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
zie mijn opmerking vorige pagina..

het allerbelangrijkste:

Wat doe je met de tapeinden?

das met een dubbele ophoogplaat wel goed op te vangen
desnoods icm met een zeer lange drijfstang
 
Frysk 19-11-2006 22:49 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: art
[...]

das met een dubbele ophoogplaat wel goed op te vangen
desnoods icm met een zeer lange drijfstang



huh ?

hij zegt tapeinden..

niet slag

mja
ik zou de gaten voor de tapeinden in de cil dichtlassen en dan nieuwe gaten boren
 
giggitybyte
christianos 19-11-2006 22:51 Print reply

Posts: 20445
zucht

wat ik bedoel te zeggen

weet je hoe tyfus moeilijk het is om je tapeinden te gaan bepalen zodat je cilinders 'exact 'goed staat ivm belasting..

oftewel: cilinder uit het midden = warmlopers bij het leven

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 19-11-2006 om 22:51 uur.
 
SCHOENENPOETSERSMURF 19-11-2006 22:52 Print reply
Posts: 1226
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



huh ?

hij zegt tapeinden..

niet slag

mja
ik zou de gaten voor de tapeinden in de cil dichtlassen en dan nieuwe gaten boren

ik zeg niks over slag en doe niks met de slag

mocht die cilinder zo laag uitkomen dat je geen ruimte heb voor een dubbele opvulplaat
dan kun je er een langere drijfstang in zetten waardoor de ciinder omhoog komt en je ruimte creeert voor die opvulplaten
maja je kan ook gewoom makkelijk doen en de zooi erop lassen

 
Frysk 19-11-2006 22:57 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
zucht

wat ik bedoel te zeggen

weet je hoe tyfus moeilijk het is om je tapeinden te gaan bepalen zodat je cilinders 'exact 'goed staat ivm belasting..

oftewel: cilinder uit het midden = warmlopers bij het leven

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 19-11-2006 om 22:51 uur.


ja nu je het zegt
 
giggitybyte
- Han - 20-11-2006 20:28 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


ja nu je het zegt


dat is gewoon berekenen denk ik, en niet ff snel een schattinkje maken denk ik.

Maar kwa tapeinden heb ik al een idee

 
<10.000 posts
- Han - 20-11-2006 21:59 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bikkeltje
andere drijfstang kun je gewoon laten persen bij een beetje tuning bedrijf. Kost alleen wel duur. Duss ik zou gewoon een opvulblokje nemen als de drijfstanglengte groter moet worden, dan heb je gelijk meer vlees om de kanalen beetje zelfde te maken.

verder wel leuk projectje succes ermee


dacht ik ook al. Ik ga als alles door gaat wat ik van plan ben eerst alles uit tekenen en dan laat ik dat een maat van me op school frezen. En dan ga ik verder kijken naar wat is precies moet uitkotteren en koeling komt erna wel


oeps, post uit 1ste blz

Dit bericht is gewijzigd door MT5-HAN op 20-11-2006 om 21:59 uur.
 
<10.000 posts
khpoppema 20-11-2006 22:47 Print reply

Posts: 3199
t hele project is leuk om te prutsen.

maar een winst in vermogen ofzo ga je niet halen


 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
- Han - 20-11-2006 22:52 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
t hele project is leuk om te prutsen.

maar een winst in vermogen ofzo ga je niet halen




Waarom niet, als je een ns1 cilinder dan erop legt (vlinderpoort) en die laten tunen of event. een 110 malossi kan je denk ik meer mee dan zon gare 70.

En het is gewoon leuk lijkt mij, en nog nooit gedaan zover ik weet
 
<10.000 posts
S1lv3r 20-11-2006 22:54 Print reply

Posts: 5213
waarom meilijk doen als je dmv een ander blokje eronder leggen evengoeie of heel waarschijnlijk zelfs betere prestaties krijgt :/
 
khpoppema 20-11-2006 22:54 Print reply

Posts: 3199
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]


Waarom niet, als je een ns1 cilinder dan erop legt (vlinderpoort) en die laten tunen of event. een 110 malossi kan je denk ik meer mee dan zon gare 70.

En het is gewoon leuk lijkt mij, en nog nooit gedaan zover ik weet


jep voor 200m lol

want dan loopt t zaakje helemaal vast (enne naar mijn weten heeft mbx 80 cil of jou mtxr 80 cil ook vlinderpoort

 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
- Han - 20-11-2006 23:02 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
[...]


jep voor 200m lol

want dan loopt t zaakje helemaal vast (enne naar mijn weten heeft mbx 80 cil of jou mtxr 80 cil ook vlinderpoort



ik zal wel eens kijken. Kheb nou zon gare vastgelopen oefen cilinder om alles pas te maken

@silver, geen zin om zon blok pas te maken en moet iets te doen hebben in vrije tijd
 
<10.000 posts

Dit topic is 3665 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved