Makrolon |
19-11-2006 20:44 |
Posts: 6733 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bikkeltje
miss kun je anders gewoon een elektrische pomp nemen. Van een caravan ofzo...zijn van die kleintjes. MOet je wel 12V accu hebben
caravan pomp is niet gemaakt om lang achter elkaar aan te staan.
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
- Han - |
19-11-2006 20:55 |
Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
[...]
caravan pomp is niet gemaakt om lang achter elkaar aan te staan.
kdoe geen electrische waterpomp denk ik. Niet betrouwbaar vind ik
|
|
<10.000 posts |
|
christianos |
19-11-2006 21:23 |
Posts: 20445 |
zie mijn opmerking vorige pagina..
het allerbelangrijkste:
Wat doe je met de tapeinden?
|
|
|
|
SCHOENENPOETSERSMURF |
19-11-2006 22:15 |
Posts: 1226 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
zie mijn opmerking vorige pagina..
het allerbelangrijkste:
Wat doe je met de tapeinden?
das met een dubbele ophoogplaat wel goed op te vangen
desnoods icm met een zeer lange drijfstang
|
|
|
|
Frysk |
19-11-2006 22:49 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: art
[...]
das met een dubbele ophoogplaat wel goed op te vangen
desnoods icm met een zeer lange drijfstang
huh ?
hij zegt tapeinden..
niet slag
mja
ik zou de gaten voor de tapeinden in de cil dichtlassen en dan nieuwe gaten boren
|
|
giggitybyte |
|
christianos |
19-11-2006 22:51 |
Posts: 20445 |
zucht
wat ik bedoel te zeggen
weet je hoe tyfus moeilijk het is om je tapeinden te gaan bepalen zodat je cilinders 'exact 'goed staat ivm belasting..
oftewel: cilinder uit het midden = warmlopers bij het leven
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 19-11-2006 om 22:51 uur.
|
|
|
|
SCHOENENPOETSERSMURF |
19-11-2006 22:52 |
Posts: 1226 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
huh ?
hij zegt tapeinden..
niet slag
mja
ik zou de gaten voor de tapeinden in de cil dichtlassen en dan nieuwe gaten boren
ik zeg niks over slag en doe niks met de slag
mocht die cilinder zo laag uitkomen dat je geen ruimte heb voor een dubbele opvulplaat
dan kun je er een langere drijfstang in zetten waardoor de ciinder omhoog komt en je ruimte creeert voor die opvulplaten
maja je kan ook gewoom makkelijk doen en de zooi erop lassen
|
|
|
|
Frysk |
19-11-2006 22:57 |
Posts: 34928 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
zucht
wat ik bedoel te zeggen
weet je hoe tyfus moeilijk het is om je tapeinden te gaan bepalen zodat je cilinders 'exact 'goed staat ivm belasting..
oftewel: cilinder uit het midden = warmlopers bij het leven
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 19-11-2006 om 22:51 uur.
ja nu je het zegt
|
|
giggitybyte |
|
- Han - |
20-11-2006 20:28 |
Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
ja nu je het zegt
dat is gewoon berekenen denk ik, en niet ff snel een schattinkje maken denk ik.
Maar kwa tapeinden heb ik al een idee
|
|
<10.000 posts |
|
- Han - |
20-11-2006 21:59 |
Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bikkeltje
andere drijfstang kun je gewoon laten persen bij een beetje tuning bedrijf. Kost alleen wel duur. Duss ik zou gewoon een opvulblokje nemen als de drijfstanglengte groter moet worden, dan heb je gelijk meer vlees om de kanalen beetje zelfde te maken.
verder wel leuk projectje succes ermee
dacht ik ook al. Ik ga als alles door gaat wat ik van plan ben eerst alles uit tekenen en dan laat ik dat een maat van me op school frezen. En dan ga ik verder kijken naar wat is precies moet uitkotteren en koeling komt erna wel
oeps, post uit 1ste blz
Dit bericht is gewijzigd door MT5-HAN op 20-11-2006 om 21:59 uur.
|
|
<10.000 posts |
|
khpoppema |
20-11-2006 22:47 |
Posts: 3199 |
t hele project is leuk om te prutsen.
maar een winst in vermogen ofzo ga je niet halen
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
- Han - |
20-11-2006 22:52 |
Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
t hele project is leuk om te prutsen.
maar een winst in vermogen ofzo ga je niet halen
Waarom niet, als je een ns1 cilinder dan erop legt (vlinderpoort) en die laten tunen of event. een 110 malossi kan je denk ik meer mee dan zon gare 70.
En het is gewoon leuk lijkt mij, en nog nooit gedaan zover ik weet
|
|
<10.000 posts |
|
S1lv3r |
20-11-2006 22:54 |
Posts: 5213 |
waarom meilijk doen als je dmv een ander blokje eronder leggen evengoeie of heel waarschijnlijk zelfs betere prestaties krijgt :/
|
|
|
|
khpoppema |
20-11-2006 22:54 |
Posts: 3199 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
[...]
Waarom niet, als je een ns1 cilinder dan erop legt (vlinderpoort) en die laten tunen of event. een 110 malossi kan je denk ik meer mee dan zon gare 70.
En het is gewoon leuk lijkt mij, en nog nooit gedaan zover ik weet
jep voor 200m lol
want dan loopt t zaakje helemaal vast (enne naar mijn weten heeft mbx 80 cil of jou mtxr 80 cil ook vlinderpoort
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
- Han - |
20-11-2006 23:02 |
Posts: 9667 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
[...]
jep voor 200m lol
want dan loopt t zaakje helemaal vast (enne naar mijn weten heeft mbx 80 cil of jou mtxr 80 cil ook vlinderpoort
ik zal wel eens kijken. Kheb nou zon gare vastgelopen oefen cilinder om alles pas te maken
@silver, geen zin om zon blok pas te maken en moet iets te doen hebben in vrije tijd
|
|
<10.000 posts |
|