Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - cilinderkop afdraaien

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 876 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #39992 - cilinderkop afdraaien
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3598 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

John Huijben 16-11-2006 19:53 Print reply

Posts: 2433
kijk is goed man..
bougiedraad zit er toch scheef in...
dan draait je kop toch nie recht.
dan gaat da toch nie
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
- Han - 16-11-2006 19:54 Print reply

Posts: 9667
aangezien ik hier in het kvt geen antwoord op krijg. Kheb een mt me 50 snel en ori kop, weet iemand hoever ik em dan moet afdraaien?
 
<10.000 posts
mtlover 16-11-2006 19:57 Print reply

Posts: 2372
Je draad zit scheef, deze kan je nooit recht afdraaien. Hoeveel je 'm af kan draaien ligt aan de squish en aan de compressieverhouding die je overhoud.
 
Vuile Beunkoe 16-11-2006 19:57 Print reply

Posts: 6114
nee weet niemand. Meet je squis, en denk dan hoevel er af moet
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]
John Huijben 16-11-2006 20:00 Print reply

Posts: 2433
domweg je squish goedzetten is ook niet t beste eh.
compressie, msv, squishbreedte hebben er ook allemaal mee te maken.
vrees dat je meer je best moet doen wil je je kop echt goed af te kunnen draaien.

maar wat wel kan is gewoon je compressie goed zetten.
moet je wel je kop gaan uitliteren, en vervolgens de compressie berekenen (is redelijk eenvoudig).
dan ook je squish in de gaten houden en je hebt al wat.

http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/74
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
IzzY 16-11-2006 20:02 Print reply

Posts: 1266
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
kijk is goed man..
bougiedraad zit er toch scheef in...
dan draait je kop toch nie recht.
dan gaat da toch nie


als je hem gaat inspanne op het bougi gat;

-afdraaien (vlakken) gaat wel lukken,
-uitdraain dat gaat niet lukken omdat je bougigat excentrisch zit.
 
derbi-forum.nl/kneuzeclub
John Huijben 16-11-2006 20:05 Print reply

Posts: 2433
foutt....
bougiegat zit niet alleen excentrisch, maar ook nog scheef....., onder n hoek
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
IzzY 16-11-2006 20:09 Print reply

Posts: 1266
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
foutt....
bougiegat zit niet alleen excentrisch, maar ook nog scheef....., onder n hoek



oke, zo ver was ik niet op de hoogte mbt honda kopjes.
 
derbi-forum.nl/kneuzeclub
50cc crosser 17-11-2006 18:09 Print reply

Posts: 1866
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hellracer_89
zal lekker afdraaien worden...

Moet je em in 4klauw opspannen.

hoeft niet op school hebben wij een staaf die je in de draaibank kan inklemmen waar schroefdraad op zit dat in het bougie gat past

kan dus niet omdat hij bougie gat uit het midden zit

Dit bericht is gewijzigd door puchdriverjohn op 17-11-2006 om 18:12 uur.
 
2 stroke ain't for everybody but for those that it is
-Bassie- 17-11-2006 18:13 Print reply

Posts: 6617
als je terug leest zie je dus dat:

1 je bougie gat niet in en midden zit.

2 dat je bougie gat er niet recht in dit maar een beet je schuin.

edit lees net dat je geedit hebt.

Dit bericht is gewijzigd door DT Project op 17-11-2006 om 18:15 uur.
 
The way of life is just like the car you drive its good or bad
BSTS 17-11-2006 18:42 Print reply

Posts: 4241
kijk eerst eens wat de inhoud momenteel is.

en houd rekning met squish en dekheight etc.

een kop afdraaien hoeft niet perse beter te zijn.
het kan ervoor zorgen dat je zuiger gaat wankelen, of dat er door te veel compressie te veel warmte ontstaat.

dus eerst goed bekijken en niet gewoon 1 of 2 mm er af ragge
 
sprintjah

Dit topic is 3598 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved