Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - puch maxi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1365 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39970 - puch maxi
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 971 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

van bussel 14-11-2006 14:34 Print topicpost

Posts: 695
hallo,

als ik ong 20minuten op me brommer heb gereden dan trek hij heel slecht weg, maar als hij eenmaall voorbij zijn power band is dan trekt hij hem gewoon weer door naar de 60km per uur.
zou dit kunnen komen doordat ik er te veel blok olie in heb gegooid???
aan de ontsteking ligt het niet want die is net niet(allemaal bosch)en hij rijd daarna ook gewoon weer 60
 

erwin fs1 14-11-2006 14:36 Print reply

Posts: 897
wat is er met je onsteking?? heb je je carb wel goed gesteld?
 
vake bej te bange....
van bussel 14-11-2006 14:40 Print reply

Posts: 695
waarom zou het aan me carb liggen, hij rijd voor die +- 20 minuten gewoon prima
en met me ontsteking is niks aan de hand
 
oenoehoofd 14-11-2006 14:42 Print reply

Posts: 17851
klinkt als een verotte bougie
 
Te koop: http://www.mijnalbum.nl/Album=GFCJT4GY
Frysk 14-11-2006 14:43 Print reply

Posts: 34928


vaak ontsteking
als ie warm word begint ontsteking er mee te etteren..


OF
je hebt hem te arm..
dat als die koud is goed loopt maar als die warm word gewoon slecht rijd
 
giggitybyte
van bussel 14-11-2006 14:43 Print reply

Posts: 695
oke, dan ga ik die nu kopen
 
van bussel 14-11-2006 14:44 Print reply

Posts: 695
ontsteking is net nieuw
en hij is ook niet te arm, bougie heeft een mooie kleur

sorry voor dubbel post

Dit bericht is gewijzigd door van bussel op 14-11-2006 om 14:44 uur.
 
ploe 14-11-2006 14:44 Print reply

Posts: 635
ik denk ook bougie
maar te veel ATF in je blok is niet goed das slecht voor de keeringen
 
www.placeonearth.nl
van bussel 14-11-2006 14:45 Print reply

Posts: 695
hoeveel ATF moet er in dan
 
fs180 14-11-2006 14:51 Print reply

Posts: 1346
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ploe
ik denk ook bougie
maar te veel ATF in je blok is niet goed das slecht voor de keeringen

een teveel gooit ie er vanzelf uit hoor
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
Jozeff - Forum en Sales Moderator 14-11-2006 15:08 Print reply

Posts: 10835
zoveel als dat witte flesje waar het in zit bij de broemboer

zo uit mijn hoofd 350cc geloof ik, maar er zit wel ergens een pijlschroef
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
van bussel 14-11-2006 16:04 Print reply

Posts: 695
oke dan zit er genoeg in.

bedankt voor de antwoorden

ps ik heb een nieuwe bougie gekocht, en die er in gedaan. en toen een paar km gereden, dat ging prima. toen ik de bougie er uit haalde waren de electroden grijs van kleur, dat betekend dat er een grotere sproeier in moet, alleen zit er al een 74 in. dit kan toch niet bij een 50cc airsal ??
 
erwin fs1 14-11-2006 16:44 Print reply

Posts: 897
al gecontroleerd op valse lucht?? hoe staat je gasnaald?
 
vake bej te bange....
-alex_m- 14-11-2006 18:27 Print reply
Posts: 146
alle puchjes trekken slechter op als ze warm zijn. ik had precies hetzelfde met mijn 50cc airsal. ik moest gewoon bijsteppen met mijn voeten.

ps als je sneller wilt optrekken moet je je koppeling goed afstellen.

Dit bericht is gewijzigd door -alex_m- op 14-11-2006 om 18:27 uur.
 
van bussel 14-11-2006 23:02 Print reply

Posts: 695
me koppeling heb ik al goed afgesteld, ik ga van het weekend maar eens de carb goed afstellen want hij krijgt toch teveel benzine(want met sproeier 80 liep ik zwaar kl*te)
 
De Schout 14-11-2006 23:13 Print reply
Posts: 5327
klinkt als verrotte condensator of slechte carb afstelling.
 
tune tweak fiddle bang bummer

Dit topic is 971 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved