flappie |
13-11-2006 9:20 |
Posts: 415 |
ik zou zelf voor de doppler gaan, deze cilinders worden veel gebruikt voor de brommercross omdat ze een goed uithoudingsvermogen hebben, en dit is wel fijn als je hem voor alledaagsvervoer gebruikt...
|
|
Brommercross team de drekracers www.Drekracers.nl Brommerforum stelletjes beterweters |
|
Zuleer |
13-11-2006 11:17 |
Posts: 240 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: flappie
ik zou zelf voor de doppler gaan, deze cilinders worden veel gebruikt voor de brommercross omdat ze een goed uithoudingsvermogen hebben, en dit is wel fijn als je hem voor alledaagsvervoer gebruikt...
is deze cilinder ook veel sneller als het origineel ? en hoe lang verwacht je dat hij dan meegaat ongeveer ??
|
|
Hebo ! |
|
mtx-motard |
13-11-2006 11:38 |
Posts: 14947 |
hoelang die mee gaat ligt aan de omstandigheden. en hoe je rijd. veel toeren etc zelf mengen benzine of niet. goede kwaliteit olie etc.
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
Zuleer |
13-11-2006 12:19 |
Posts: 240 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
hoelang die mee gaat ligt aan de omstandigheden. en hoe je rijd. veel toeren etc zelf mengen benzine of niet. goede kwaliteit olie etc.
ik rijd meestal rustig en af en toe vol ope trekke, het mengen gaat door middel van n olie reservoir en de mengsmering is castrol TTS vol syntetisch
|
|
Hebo ! |
|
chillegommer |
13-11-2006 14:32 |
Posts: 998 |
ik heb ook een doppler 50 op me senda,, nouja alles is bij mij doppler,, maar toen ik nog alleen maar met doppler 50 reed en avoorderest alles orgineel reed ie 90 km/u en met alles van doppler 115/120,, dus als ik jou was zou ik doppler nemen
Dit bericht is gewijzigd door chillegommer op 13-11-2006 om 14:33 uur.
|
|
|
|
Zuleer |
13-11-2006 14:56 |
Posts: 240 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: chillegommer
ik heb ook een doppler 50 op me senda,, nouja alles is bij mij doppler,, maar toen ik nog alleen maar met doppler 50 reed en avoorderest alles orgineel reed ie 90 km/u en met alles van doppler 115/120,, dus als ik jou was zou ik doppler nemen
Dit bericht is gewijzigd door chillegommer op 13-11-2006 om 14:33 uur.
oke thx ik heb ook nog een doppler luchtfilter liggen en dan een doppler 50 cilinder en een hebo krukas dat komt dan wel vooruit oke thx ik ben eruit !
topic mag gesloten worden
|
|
Hebo ! |
|
HersenSpinsel |
13-11-2006 15:17 |
Posts: 2984 |
idd doppler kopen, ik heb die hebo gehad en untuned zit daar geen gang in
|
|
HPT www.derbi-club.com! |
|
Royal Club |
13-11-2006 15:42 |
Posts: 60390 |
hebo heeft eehm, gevoelerige wand als doppler, ennne @ chillegommer, alls doppler 120? welke vertanding?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
chillegommer |
13-11-2006 15:49 |
Posts: 998 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
hebo heeft eehm, gevoelerige wand als doppler, ennne @ chillegommer, alls doppler 120? welke vertanding?
ja 120 met windje mee, windstill heb ik 114 gehaald op auto teller, vertanding,, moet k ff kijke :P
|
|
|
|
christianos |
13-11-2006 15:52 |
Posts: 20445 |
Als ik je een tip mag geven:
neem een 70cc, rijd veel betrouwbaarder hard en is net zo illegaal..
|
|
|
|
Royal Club |
13-11-2006 15:55 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
Als ik je een tip mag geven:
neem een 70cc, rijd veel betrouwbaarder hard en is net zo illegaal..
ivm hard slijten 50cc bedoel je?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
crossgek - Forum en Sales Moderator |
13-11-2006 15:57 |
Posts: 10560 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
ivm hard slijten 50cc bedoel je?
en je moet over het algemeen met een snelle 50 veel toeren maken wil je een beetje wegkomen , en hard rijden .
meer als een 70 iig
en dan slijt het allemaal iets harder
|
|
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning |
|
christianos |
13-11-2006 16:45 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
ivm hard slijten 50cc bedoel je?
ja zoiets..
70cc is meestal zuiniger, betrouwbaarder, beter voor de lagers, lekkerder rijdend met tegenweind..
je kan beter een rustig lopend 70cctje hebben om de 90 te halen dan een 50cc die het onderste uit de kan moet halen..
|
|
|
|
teamdoko |
13-11-2006 18:23 |
Posts: 420 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: flappie
ik zou zelf voor de doppler gaan, deze cilinders worden veel gebruikt voor de brommercross omdat ze een goed uithoudingsvermogen hebben, en dit is wel fijn als je hem voor alledaagsvervoer gebruikt...
als je em standaard houd hebo manston replica standaard stuk tammer als een doppler. repilca is vergelijk baar met een gilradoni in prestaties
dan dat van het brommercrossen is bullshit niet iedereen gebruikt ze omdat ze zo'n goed uithoudings vermogen hebben. Ken er zat die zijn vast gelopen en die nu op een manston,pro race of bidalot is overgestapt en is en daar veel beter over te spreken is.
komt ook dat doppler standaard stuk tammer is maar vergelijk maares met een pro race of manston tegen elkaar.
standaard veel scherpere timingen enzo.
als je doppler tunend is ie gewoon net zo gevoelig als een pro race of manston
komt gewoon dat met doppler cilinder nu een paar crossen mee zijn gewonnen en dat ze er meer als 15 pk hebben uitgehaald
en de top rijders er mee rijden
verders is doppler zeer fijne cilinder hoor.
maar wou het gwoon effe kwijt .
maar als ik jou was zou ik ook doppler nemen zeer fijne cilinder verders
Dit bericht is gewijzigd door teamdoko op 13-11-2006 om 18:24 uur.
|
|
|
|
Stienzemanrobinson |
13-11-2006 19:01 |
Posts: 518 |
Ik heb op dit moment de Hebo Manston(geen replica) in combinatie met een doppler pijp en dat gaat ook vrij goed. Het is alleen wel zo dat hij in lage toeren niet voorruit te branden is.
En dat deze cilinder zo supersnel slijt valt ook wel mee, rij er nu bijna 1000 km mee en ben nog geen enkel probleem tegen gekomen.
|
|
|
|