Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Doppler 50 of Hebo Manston replica 50 ??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 897 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39952 - Doppler 50 of Hebo Manston repli...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2595 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Zuleer 13-11-2006 9:06 Print topicpost

Posts: 240
Hoi ik wil een andere cilinder op mijn zulu gaan zetten en ik heb keus uit een van deze 2 doppler 50 of een hebo manston replica 50, ik wil de brommer voor alledaags gebruiken dus welke is het meest slijtvast wat is volgens jullie de beste keus ?

ik hoor het wel Groetjes !!
 
Hebo !

flappie 13-11-2006 9:20 Print reply

Posts: 415
ik zou zelf voor de doppler gaan, deze cilinders worden veel gebruikt voor de brommercross omdat ze een goed uithoudingsvermogen hebben, en dit is wel fijn als je hem voor alledaagsvervoer gebruikt...


 
Brommercross team de drekracers www.Drekracers.nl Brommerforum stelletjes beterweters
Zuleer 13-11-2006 11:17 Print reply

Posts: 240
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flappie
ik zou zelf voor de doppler gaan, deze cilinders worden veel gebruikt voor de brommercross omdat ze een goed uithoudingsvermogen hebben, en dit is wel fijn als je hem voor alledaagsvervoer gebruikt...




is deze cilinder ook veel sneller als het origineel ? en hoe lang verwacht je dat hij dan meegaat ongeveer ??
 
Hebo !
mtx-motard 13-11-2006 11:38 Print reply

Posts: 14947
hoelang die mee gaat ligt aan de omstandigheden. en hoe je rijd. veel toeren etc zelf mengen benzine of niet. goede kwaliteit olie etc.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Zuleer 13-11-2006 12:19 Print reply

Posts: 240
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
hoelang die mee gaat ligt aan de omstandigheden. en hoe je rijd. veel toeren etc zelf mengen benzine of niet. goede kwaliteit olie etc.


ik rijd meestal rustig en af en toe vol ope trekke, het mengen gaat door middel van n olie reservoir en de mengsmering is castrol TTS vol syntetisch
 
Hebo !
chillegommer 13-11-2006 14:32 Print reply
Posts: 998
ik heb ook een doppler 50 op me senda,, nouja alles is bij mij doppler,, maar toen ik nog alleen maar met doppler 50 reed en avoorderest alles orgineel reed ie 90 km/u en met alles van doppler 115/120,, dus als ik jou was zou ik doppler nemen

Dit bericht is gewijzigd door chillegommer op 13-11-2006 om 14:33 uur.
 
Zuleer 13-11-2006 14:56 Print reply

Posts: 240
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: chillegommer
ik heb ook een doppler 50 op me senda,, nouja alles is bij mij doppler,, maar toen ik nog alleen maar met doppler 50 reed en avoorderest alles orgineel reed ie 90 km/u en met alles van doppler 115/120,, dus als ik jou was zou ik doppler nemen

Dit bericht is gewijzigd door chillegommer op 13-11-2006 om 14:33 uur.


oke thx ik heb ook nog een doppler luchtfilter liggen en dan een doppler 50 cilinder en een hebo krukas dat komt dan wel vooruit oke thx ik ben eruit !

topic mag gesloten worden
 
Hebo !
HersenSpinsel 13-11-2006 15:17 Print reply

Posts: 2984
idd doppler kopen, ik heb die hebo gehad en untuned zit daar geen gang in
 
HPT www.derbi-club.com!
Royal Club 13-11-2006 15:42 Print reply

Posts: 60390
hebo heeft eehm, gevoelerige wand als doppler, ennne @ chillegommer, alls doppler 120? welke vertanding?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
chillegommer 13-11-2006 15:49 Print reply
Posts: 998
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
hebo heeft eehm, gevoelerige wand als doppler, ennne @ chillegommer, alls doppler 120? welke vertanding?


ja 120 met windje mee, windstill heb ik 114 gehaald op auto teller, vertanding,, moet k ff kijke :P
 
christianos 13-11-2006 15:52 Print reply

Posts: 20445
Als ik je een tip mag geven:

neem een 70cc, rijd veel betrouwbaarder hard en is net zo illegaal..
 
Royal Club 13-11-2006 15:55 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
Als ik je een tip mag geven:

neem een 70cc, rijd veel betrouwbaarder hard en is net zo illegaal..


ivm hard slijten 50cc bedoel je?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
crossgek - Forum en Sales Moderator 13-11-2006 15:57 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ivm hard slijten 50cc bedoel je?


en je moet over het algemeen met een snelle 50 veel toeren maken wil je een beetje wegkomen , en hard rijden .

meer als een 70 iig

en dan slijt het allemaal iets harder
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
christianos 13-11-2006 16:45 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ivm hard slijten 50cc bedoel je?

ja zoiets..

70cc is meestal zuiniger, betrouwbaarder, beter voor de lagers, lekkerder rijdend met tegenweind..

je kan beter een rustig lopend 70cctje hebben om de 90 te halen dan een 50cc die het onderste uit de kan moet halen..
 
teamdoko 13-11-2006 18:23 Print reply
Posts: 420
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flappie
ik zou zelf voor de doppler gaan, deze cilinders worden veel gebruikt voor de brommercross omdat ze een goed uithoudingsvermogen hebben, en dit is wel fijn als je hem voor alledaagsvervoer gebruikt...




als je em standaard houd hebo manston replica standaard stuk tammer als een doppler. repilca is vergelijk baar met een gilradoni in prestaties

dan dat van het brommercrossen is bullshit niet iedereen gebruikt ze omdat ze zo'n goed uithoudings vermogen hebben. Ken er zat die zijn vast gelopen en die nu op een manston,pro race of bidalot is overgestapt en is en daar veel beter over te spreken is.
komt ook dat doppler standaard stuk tammer is maar vergelijk maares met een pro race of manston tegen elkaar.
standaard veel scherpere timingen enzo.
als je doppler tunend is ie gewoon net zo gevoelig als een pro race of manston

komt gewoon dat met doppler cilinder nu een paar crossen mee zijn gewonnen en dat ze er meer als 15 pk hebben uitgehaald
en de top rijders er mee rijden

verders is doppler zeer fijne cilinder hoor.
maar wou het gwoon effe kwijt .

maar als ik jou was zou ik ook doppler nemen zeer fijne cilinder verders

Dit bericht is gewijzigd door teamdoko op 13-11-2006 om 18:24 uur.
 
Stienzemanrobinson 13-11-2006 19:01 Print reply

Posts: 518
Ik heb op dit moment de Hebo Manston(geen replica) in combinatie met een doppler pijp en dat gaat ook vrij goed. Het is alleen wel zo dat hij in lage toeren niet voorruit te branden is.
En dat deze cilinder zo supersnel slijt valt ook wel mee, rij er nu bijna 1000 km mee en ben nog geen enkel probleem tegen gekomen.
 

Dit topic is 2595 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved