Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - binnenrotor kiezen...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1108 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #39927 - binnenrotor kiezen...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1930 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

flappie 11-11-2006 20:20 Print topicpost

Posts: 415
ik zit te twijfel tussen 3 binnenrotors en ik vroeg me af of iemand ervering heeft met 1 van deze rotors of misschien meerdere?

rotor 1
rotor 2
rotor 3

welke zouden jullie nemen? en welke juist niet?

Grt
 
Brommercross team de drekracers www.Drekracers.nl Brommerforum stelletjes beterweters

BSTS 11-11-2006 20:21 Print reply

Posts: 4241
de 1e is geen binnenrotor


nr 2 en nr 3 zijn beide prima!

2 en 3 zijn ongeveer zelfde, maar ipv epron een verstelbare cdi.
tnt is gewoon goedkope variant zegmaar

Dit bericht is gewijzigd door hondamt7 op 11-11-2006 om 20:22 uur.
 
sprintjah
flappie 11-11-2006 20:24 Print reply

Posts: 415
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
de 1e is geen binnenrotor


nr 2 en nr 3 zijn beide prima!

2 en 3 zijn ongeveer zelfde, maar ipv epron een verstelbare cdi.
tnt is gewoon goedkope variant zegmaar

Dit bericht is gewijzigd door hondamt7 op 11-11-2006 om 20:22 uur.


ja nou, heb je bij de eerste de tekst erbij gelezen? aangezien deze uitbreidbaar is met een 12 curve's leek mij dat wel interessant... maarja, hoe functioneert dit dan ? kun je die dan met je computer afstellen ofzo?
 
Brommercross team de drekracers www.Drekracers.nl Brommerforum stelletjes beterweters
BSTS 11-11-2006 20:39 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flappie
[...]


ja nou, heb je bij de eerste de tekst erbij gelezen? aangezien deze uitbreidbaar is met een 12 curve's leek mij dat wel interessant... maarja, hoe functioneert dit dan ? kun je die dan met je computer afstellen ofzo?



ik denk het niet
ik denk dat je er gewoon kant en klare curve's in hebt dan.
maar het is dus wel met vliegwiel.
dus het zou niet zo mooi zijn als de selletra.

als je voor het effect van een binnenrotor wilt gaan dan moet je dus nr1 niet nemen,

mvt is goed spul, maar this geen binnenrotor.

selletra is ook prima spul, tnt weet ik niet, maar is zo te lezen gewoon selletra.

Dit bericht is gewijzigd door hondamt7 op 11-11-2006 om 20:41 uur.
 
sprintjah
J-master 11-11-2006 20:43 Print reply

Posts: 1158
hpi nemen
 
als je brommer niet rolt moet je geld rollen
flappie 11-11-2006 20:44 Print reply

Posts: 415
als het wel met 12 handverstelbare curves is dan vind ik het cker wel wat.
 
Brommercross team de drekracers www.Drekracers.nl Brommerforum stelletjes beterweters
mtx-motard 11-11-2006 20:55 Print reply

Posts: 14947
koop die onderste, die is niet voor niks zo bekend
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
DT-Dude89 11-11-2006 20:57 Print reply

Posts: 223
wat denk je wat voor effect die 12 handverstelbare curves heeft dan?


je kan je onsteking net als bij hpi verstellen van 3 tot 5 mm voor ontsteking. daarmee kan je het gedrag van je brommer ook mee beinvloeden, net als die curves. vaak is dat genoeg om het meeste vermogen er uit te halen.
 
flappie 11-11-2006 21:01 Print reply

Posts: 415
waarschijnlijk wordt het ook de hpi maar ik was benieuwd wat ze er hier van zouden vinde
 
Brommercross team de drekracers www.Drekracers.nl Brommerforum stelletjes beterweters
DT-Dude89 11-11-2006 21:13 Print reply

Posts: 223
hpi is gewoon een goede keuze.


 
drd erik 12-11-2006 14:14 Print reply
Posts: 363
sletra heeft een vast ontstekingstijdstip, niet echt ideaal dus!

mvt is zoals al gezegd geen binnenrotor, maar een vervanging van de orginele, maar wel lichter.. gaat ook nog welis stuk bij een toerenbeuker cilinderts..

hpi is de beste optie, erg goede rotor met een mooie curve


Dit bericht is gewijzigd door drd erik op 12-11-2006 om 14:14 uur.
 
Moped Macho 12-11-2006 14:41 Print reply

Posts: 2037
Ik zie vooral HPI langskomen als het om binnenrotors gaat. Verder heb ik nog geen slechte verhalen over beide producten gehoord.

Ik weet niet waarvoor je hem gaat gebruiken, maar als het voor dagelijks vervoer is merk je geen drol van die 12 verschillende curves.
 
Boerenkool om half 10.
flappie 12-11-2006 17:37 Print reply

Posts: 415
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Moped Macho
Ik zie vooral HPI langskomen als het om binnenrotors gaat. Verder heb ik nog geen slechte verhalen over beide producten gehoord.

Ik weet niet waarvoor je hem gaat gebruiken, maar als het voor dagelijks vervoer is merk je geen drol van die 12 verschillende curves.


hij wordt gebruikt voor tha brommercross maakt het veel uit als er een lichtspoel op zit? vreet het vermogen?
 
Brommercross team de drekracers www.Drekracers.nl Brommerforum stelletjes beterweters
SCHOENENPOETSERSMURF 12-11-2006 17:55 Print reply
Posts: 1226
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flappie
[...]


hij wordt gebruikt voor tha brommercross maakt het veel uit als er een lichtspoel op zit? vreet het vermogen?

stel jij je brommer eens stationnair af zonderj elicht aan zo weinig toeren als mogelijk
zet dan je licht aan hij zal uitvallen

lichtspoel kost best wat vermogen dus

 
teamdoko 12-11-2006 17:55 Print reply
Posts: 420
leg maares drie hpi's naast elkaar bv 2006
is er geen 1 met het zelfde onstekingstijdstip

sellertra is wel betrouwbaar maar zoals gezegd vast onstekings tijdstip
 
psychopatje 12-11-2006 17:57 Print reply

Posts: 5621
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flappie
[...]


hij wordt gebruikt voor tha brommercross maakt het veel uit als er een lichtspoel op zit? vreet het vermogen?

nee maakt geen flikker uit
 
BF is tof! rijbewijs weer terug!!!!!!!!!

Dit topic is 1930 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved