Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - uitlaat keuze

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 752 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #39906 - uitlaat keuze
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1490 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RolandSX 10-11-2006 19:34 Print topicpost
Posts: 48
Ik ben momenteel op zoek naar een goed uitlaatje voor mn senda

Ik heb een Yasuni R3 betseld, maar daar zou ik nog een maand op moeten wachten, dus zoek ik wat anders

hebo ng 70cc
21 mm D'O carb, 24mm spruit, hebo membraan, powerfilter
hpi 2006

ik zat zelf aan de mk pro race 70cc onderlangs te denken, maar jullie tips qua uitlaten zijn natuurlijk ook welkom

als je zelf nog wat leuks hebt liggen wat in dit straatje past, laat t me ff weten
 
www.phonesale.nl

ferencz 10-11-2006 19:36 Print reply
Posts: 275
is een giannelli conti niet wat? Is wel een beetje aan de hoogtoerige kant, maar loopt denk ik wel goed op een 70cc
Mja metrakit draait denk ik wel beter op je hebo cilinder, dat lijkt me misschien nog wel een betere keuze dan die yasuni
Dit is een voorbeeld van een conti: http://motor-brommer...oll_to_image=1#photo

Succes d'r mee

Dit bericht is gewijzigd door ferencz op 10-11-2006 om 19:38 uur.
 
'Tsx pOower! Veeeeel ts(80)x onderdelen te koop!
Scozzisa 10-11-2006 19:41 Print reply

Posts: 2077
een mk thrower of gianelli conti..

allebei prima uitlaatjes, de gianelli kun je beter voor sterke middengebied en inderdaad zoals ferncz al zei de mk voor hoogtoerige hebo tjes nemen


 
Alferink88 10-11-2006 19:43 Print reply

Posts: 191
RolandSX 10-11-2006 20:06 Print reply
Posts: 48
gia conti

is dat niet wat voor stnd 50cc

en ja die mhr heb ik ook al gezien, al lijkt me die echt meer voor 80cc
 
www.phonesale.nl
Kawasaa 10-11-2006 20:10 Print reply

Posts: 778
Gianelli niet een beetje te hoogtoerig voor een 70cc?
Zou voor een MK gaan..

Edit:

Yasuni cross is idd ook wel leuk, wat laagtoeriger en rijdt minder piekerig.
Rijdt vergeleken met een gianelli conti wat minder lomp.

Dit bericht is gewijzigd door Kawasaa op 10-11-2006 om 20:15 uur.

Bij sales staan nog een mooi uitlaat, weet niet hoe die presteerd maar ziet er wel zeer schon uit.

Dit bericht is gewijzigd door Kawasaa op 10-11-2006 om 20:26 uur.
 
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod 10-11-2006 20:12 Print reply

Posts: 13700
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RolandSX
gia conti

is dat niet wat voor stnd 50cc

en ja die mhr heb ik ook al gezien, al lijkt me die echt meer voor 80cc



jou hebo ng standaard is anders ook niet echt een hoogtoerige cilinder, een yasuni cross hm zal ook wel redelijk lopen
 
ferencz 10-11-2006 20:17 Print reply
Posts: 275
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
een mk thrower of gianelli conti..

allebei prima uitlaatjes, de gianelli kun je beter voor sterke middengebied en inderdaad zoals ferncz al zei de mk voor hoogtoerige hebo tjes nemen




oei bijna goed geschreven Maar ik zou persoonlijk voor een mk uitlaat gaan, dat zal zeker goed lopen op een hebo cilindertje

 
'Tsx pOower! Veeeeel ts(80)x onderdelen te koop!
RolandSX 10-11-2006 20:31 Print reply
Posts: 48
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rob-Peters
[...]



jou hebo ng standaard is anders ook niet echt een hoogtoerige cilinder, een yasuni cross hm zal ook wel redelijk lopen


maar hij blijft niet stnd, en dat hou ik in mn achterkop
 
www.phonesale.nl
Scozzisa 10-11-2006 20:33 Print reply

Posts: 2077
op std cil kun je met een gia conti en goed afstelwerk zo'n 95 km/h halen

dit krijg je met de yasuni niet voor elkaar mja die trekt weer btr onderin
 
Kawasaa 10-11-2006 20:36 Print reply

Posts: 778

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
op std cil kun je met een gia conti en goed afstelwerk zo'n 95 km/h halen

dit krijg je met de yasuni niet voor elkaar mja die trekt weer btr onderin


over de 95 km/h lukt ook nog net met een beetje mazzel
die conti zijn echt lomp, onderin helemaal niks kun en bovenin komt i pas en nog lang ook
 
Bullet 10-11-2006 20:36 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RolandSX
[...]


maar hij blijft niet stnd, en dat hou ik in mn achterkop


in dat geval heb je alleen maar de keuze uit 2 pijpjes: yasuni R3 en MK Pro race.
 
**My BungHole Will Speak Now**
Scozzisa 10-11-2006 20:39 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]


in dat geval heb je alleen maar de keuze uit 2 pijpjes: yasuni R3 en MK Pro race.


+ yasuni cross hm
 
Jarco 10-11-2006 20:43 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
[...]


+ yasuni cross hm


een hm op een ng tuned/manston?

 
Scozzisa 10-11-2006 20:46 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco
[...]


een hm op een ng tuned/manston?



pakt volgens mij nog niet eens zo verkeerd uit ..
 
Jarco 10-11-2006 20:47 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
[...]


pakt volgens mij nog niet eens zo verkeerd uit ..


Nja ik denk dat je er met een r3/mkpr veel meer vermogen uithaalt.

 

Dit topic is 1490 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved