Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Cilinders tunen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 829 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39883 - Cilinders tunen
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 3790 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Scozzisa 9-11-2006 20:52 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-
aj van die chinese tjap

@scozzissa ofzoiets, hoe kom jij bij de spoelers met een dremel? Verder zag ik op de dremel site dat je een soort van opzetstukje voor je (nep) dremel kan kopen, zodat je een haakse frees hebt, gaat zoiets passen in een cilinder (kortom, heeft iemand daar ervaring mee?)


kom ik amper ècht bij, met een 70 kun je toch nog aardig wat polijstwerk doen, bovendien heb ik voor de spoelers ook ander materiaal
 
geert-nsr 9-11-2006 20:53 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
[...]


kom ik amper ècht bij, met een 70 kun je toch nog aardig wat polijstwerk doen, bovendien heb ik voor de spoelers ook ander materiaal

wat gebruik jij dan voor de spoelpoorten?
 
Remco RS 9-11-2006 20:55 Print reply

Posts: 11463
ja, dat past dacht ik met zo'n haakse frees
 
Scozzisa 9-11-2006 20:56 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

wat gebruik jij dan voor de spoelpoorten?



bepaalde soort fijne en haakse vijltjes, lijken op die dingen die men gebruikt om nagels te vijlen, maar dan met een bocht erin

errug handig, enige nadeel is dat je dat dus met 'handkracht' moet doen
 
geert-nsr 9-11-2006 20:58 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
[...]



bepaalde soort fijne en haakse vijltjes, lijken op die dingen die men gebruikt om nagels te vijlen, maar dan met een bocht erin

errug handig, enige nadeel is dat je dat dus met 'handkracht' moet doen

hmm wil toch iets voor op de dremel werkt toch wat makkelijker. je hebt zo'n haakse kop van dremel mar dat past dus niet in een 50cc? zo ja dan ga ik toch zo'n haakse kop kopen van 60 euro..
 
geert-nsr 9-11-2006 21:33 Print reply

Posts: 6438
dat timing gebeuren snap ik nou wel een beetje. ik zou graag wat meer over de spoelrichting willen weten.
iemand die daar goede info over heeft of link?

 
tsxj oran 9-11-2006 21:36 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
dat timing gebeuren snap ik nou wel een beetje. ik zou graag wat meer over de spoelrichting willen weten.
iemand die daar goede info over heeft of link?


heb er geen info over ofzo, maar als je een beetje logisch nadenkt moet je zorgen dat de uiteindelijke spoelrichting van het mengsel ergens in het midden of net wat meer naar de inlaat gericht zodat het niet meteen de uitlaat poort uitloopt, of dat de spoelers het recht de uitlaat poort injagen
 
oud
Bullet 9-11-2006 21:41 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
dat timing gebeuren snap ik nou wel een beetje. ik zou graag wat meer over de spoelrichting willen weten.
iemand die daar goede info over heeft of link?




DAMN moet we alles voor je voorkauwen?

moet ik ff voorbeeldjes voor je posten hoe in een cilinder frees?

ga zelf ook eens op zoek naar info....

http://www.google.nl...elrichting&meta=
 
**My BungHole Will Speak Now**
geert-nsr 9-11-2006 21:43 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]



DAMN moet we alles voor je voorkauwen?

moet ik ff voorbeeldjes voor je posten hoe in een cilinder frees?

ga zelf ook eens op zoek naar info....

http://www.google.nl...elrichting&meta=

wat zeur je wij moeten ook alles voorkauwen hoe men een dt of mt afstelt daar word niet over gezeikt en nu vraag ik iets over cilinder tune waar ik nou al heel de dag info over aant zoeken ben begin jij te zeuren
 
Scozzisa 9-11-2006 21:45 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

wat zeur je wij moeten ook alles voorkauwen hoe men een dt of mt afstelt daar word niet over gezeikt en nu vraag ik iets over cilinder tune waar ik nou al heel de dag info over aant zoeken ben begin jij te zeuren


komt omdat dt afstellen of mt afstellen nogal eens verschillend per setup is e.d.

cilinder tunen is op het berekenen zelf na hetzelfde (stages niet meegerekend) oftewel met droge info kom je een heel eind

zoek ze
 
Bullet 9-11-2006 21:46 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

wat zeur je wij moeten ook alles voorkauwen hoe men een dt of mt afstelt daar word niet over gezeikt en nu vraag ik iets over cilinder tune waar ik nou al heel de dag info over aant zoeken ben begin jij te zeuren



ik zeur niet, jij bent blijkbaar gewoon te lui om zelf iets op te zoeken...

en als je al de hele dag aan het zoeken bent ben je niet al te succesvol geweest he, (je weet pas sinds een half uurtje wat timingen uberhaubt inhouden )

probeer zelf eens wat op te zoeken (enigste wat nu hebt gedaan is alleen vragen stellen op BF)
 
**My BungHole Will Speak Now**
geert-nsr 9-11-2006 21:47 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
[...]


komt omdat dt afstellen of mt afstellen nogal eens verschillend per setup is e.d.

cilinder tunen is op het berekenen zelf na hetzelfde (stages niet meegerekend) oftewel met droge info kom je een heel eind

zoek ze

ach als jullie niet willen helpen reageren jullie toch lekker niet.
maar met die timingen van uitlaat en spoelpoort voor gewoon straatgebruik moet ik rond de 175 en 125 zitten?

Edit: nee ik heb werkelijk gezocht vraag hier gwoon om bevestiging enzo. en laat me toch lekker ik heb hier ook wat van mensen geleerd daar gaat t toch om dat je er wat van opsteekt hier.

Dit bericht is gewijzigd door geert-nsr op 9-11-2006 om 21:48 uur.
 
Scozzisa 9-11-2006 21:48 Print reply

Posts: 2077
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

ach als jullie niet willen helpen reageren jullie toch lekker niet.
maar met die timingen van uitlaat en spoelpoort voor gewoon straatgebruik moet ik rond de 175 en 125 zitten?


als je op veilige modus wil spelen wel ja
 
Bullet 9-11-2006 21:50 Print reply

Posts: 12150
je kan beter zulke simpele/algemene vragen in het algemene tunetopic stellen.

Closed
 
**My BungHole Will Speak Now**

Dit topic is 3790 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved