THOMASJEUHHH |
9-11-2006 15:44 |
Posts: 4159 |
euhm probeer zowiezo op gare puch cilindertjes ofzo,
en gebruik professioneel gereedschap, en je moet wel weten waar je mee bezig bent,
|
|
bwoaahhppp,,.. |
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
9-11-2006 15:45 |
Posts: 13700 |
lees de faq eens door, wijst zich vanzelf, terug rekenen is ook niet zo moeilijk
|
|
|
|
geert-nsr |
9-11-2006 15:47 |
Posts: 6438 |
|
|
|
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
9-11-2006 15:48 |
Posts: 13700 |
die zal niet echt in een 50cc cilinder gaan met een boring van 40mm
|
|
|
|
2takt Gangster |
9-11-2006 15:50 |
Posts: 1147 |
denk ook aan de verschillende soorten (bitjes) die je nodig hebt want voor nicalsil cilinders worden andere soort bitjes gebruikt (had het er laatst over met de brommerboer)
en tunen zit hem vooral in het bereken.
(goed gereedschap om te tunen is verschrikkelijk duur) wat vaak gebruikt word is het gereedschap wat ze bij de tandaards ook hebben op luchtdruk.
verder zou ik bullet ff inboxe of lude of john huiben.
zei kunnen je vast precies vertellen wat je nodig bent
Dit bericht is gewijzigd door tsx rider 4- live op 9-11-2006 om 15:52 uur.
|
|
|
|
Sypie_Honda |
9-11-2006 15:53 |
Posts: 13830 |
als je nu eerst het boek "2-stroke tuning" van A graham Bell koopt, en dat doorleest. weet je al een heel stuk meer.
en voorderest, een beetje mee lezen op het 2-stroke tuning forum steek je ook veel van op!
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
agent orange |
9-11-2006 15:55 |
Posts: 1180 |
ergens een oud tandarts setje regelen als dat dat kan, dat zou ideaal zijn, alleen moet je dan wel nog kijken of dat je daar de opzetstukjes voor een schappelijke prijs voor kan krijgen
|
|
|
|
Gideon |
9-11-2006 15:58 |
Posts: 6855 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
als je nu eerst het boek "2-stroke tuning" van A graham Bell koopt, en dat doorleest. weet je al een heel stuk meer.
en voorderest, een beetje mee lezen op het 2-stroke tuning forum steek je ook veel van op!
Of je leest het op internet lmfd:
http://members.home....ormance%20Tuning.pdf
|
|
SSTjoener |
|
geert-nsr |
9-11-2006 15:58 |
Posts: 6438 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rob-Peters
die zal niet echt in een 50cc cilinder gaan met een boring van 40mm
ik moet dus perse zo'n haakse kop hebben om de spoelpoorten te bewereken? deze dus:http://img387.images...7/351/handvat4wo.jpg
maar die moet je ook aanpassen op je dremel las ik op 2stroke.
wat moet je er precies aanpassen dan?
|
|
|
|
geert-nsr |
9-11-2006 16:01 |
Posts: 6438 |
|
|
|
|
Gideon |
9-11-2006 16:04 |
Posts: 6855 |
Zou het wel even downloaden als ik jou was, ipv het alleen in je favorieten te zitten, voor het geval de site off gaat
|
|
SSTjoener |
|
geert-nsr |
9-11-2006 16:07 |
|
Almer |
9-11-2006 19:31 |
Posts: 3325 |
Wat ook een erg leuk stukje gereedschap is, is een oude tandartsboor Deze gebruikt mijn oude baas hiervoor, en geloof me, die zijn echt focking precies Misschien nog wel preciezer als een haakse frees .
|
|
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;) |
|
Scozzisa |
9-11-2006 19:35 |
Posts: 2077 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Almer
Wat ook een erg leuk stukje gereedschap is, is een oude tandartsboor Deze gebruikt mijn oude baas hiervoor, en geloof me, die zijn echt focking precies Misschien nog wel preciezer als een haakse frees.
klopt, heb ik meer van gehoord...
maar kom maar eens aan zown oude tandartsboor.. afgedankt zijn die krengen ook nog goud waard (chirurgisch gereedschap)
zelf gebruik ik gewoon dremelsetje, nooit problemen mee als je maar geduld genoeg hebt
|
|
|
|
BSTS |
9-11-2006 19:49 |
Posts: 4241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Scozzisa
[...]
klopt, heb ik meer van gehoord...
maar kom maar eens aan zown oude tandartsboor.. afgedankt zijn die krengen ook nog goud waard (chirurgisch gereedschap)
zelf gebruik ik gewoon dremelsetje, nooit problemen mee als je maar geduld genoeg hebt
met dremel kom je niet overal bij
|
|
sprintjah |
|