Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Nsr uitlaat ontgrenzen?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1190 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #39882 - Nsr uitlaat ontgrenzen?
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4777 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2takt Gangster 9-11-2006 16:37 Print reply

Posts: 1147
80 85 haal je egt nie met gjol nederlandse cilinder ook niet met snelle uitlaat

65 70 is max wat je da mee haald
 
ferencz 9-11-2006 16:39 Print reply
Posts: 275
met proma uitlaat moet je de 80 wel kunnen halen met goeie vertanding + afstelling!
Ori uitlaat kan je misschien net de 70 halen idd
 
'Tsx pOower! Veeeeel ts(80)x onderdelen te koop!
Freerk 9-11-2006 16:41 Print reply
Posts: 441
ferencz, heb je het over de gjol cilinder of de ge2 ?
 
Nsr ownt :)
ferencz 9-11-2006 16:41 Print reply
Posts: 275
ge2 mja die kerel heeft dus een gjol sry foutje

Dit bericht is gewijzigd door ferencz op 9-11-2006 om 16:42 uur.
 
'Tsx pOower! Veeeeel ts(80)x onderdelen te koop!
Bjorntjuh 9-11-2006 16:58 Print reply

Posts: 1496
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ferencz
met proma uitlaat moet je de 80 wel kunnen halen met goeie vertanding + afstelling!
Ori uitlaat kan je misschien net de 70 halen idd


70 is ook precies wat ik zoek, daarom laat ik mijn uitlaat ontgrenzen
morgen al het metaal naar de coating brenge
 
het lekkerste onder zon
HondaHeus 9-11-2006 17:03 Print reply

Posts: 1489
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bjorntjuh
[...]


70 is ook precies wat ik zoek, daarom laat ik mijn uitlaat ontgrenzen
morgen al het metaal naar de coating brenge


Ik reed met een proma met tandwielverhouding 15/43 plat erop precies 70 op teller..cilinder was een heel klein btje bewerkt (spoelpoorten iets bijgeveilt). Dus een proma haal je 65 denk ik zeker mee..
 
Bjorntjuh 9-11-2006 17:04 Print reply

Posts: 1496
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: HondaHeus
[...]


Ik reed met een proma met tandwielverhouding 15/43 plat erop precies 70 op teller..cilinder was een heel klein btje bewerkt (spoelpoorten iets bijgeveilt). Dus een proma haal je 65 denk ik zeker mee..


als ik zou gaan rijde met ori uitlaat ontgrengsd, 50 cc en 13 mm haalt ie net 60, geert tuned met zijn uitlaatpoorte zodat ie 65-70 haalt perfect
 
het lekkerste onder zon
ferencz 9-11-2006 17:05 Print reply
Posts: 275
als je d'r toch een 70 op wilt knallen hier dis een vette cilinder

- http://motor-brommer...oll_to_image=1#photo

maar dan moet je niet die ori uitlaat erop houden, tenminste had ik niet gedaan, die proma loopt d'r beter op (die metrakit PERFECT)!

check maar ff
 
'Tsx pOower! Veeeeel ts(80)x onderdelen te koop!
HondaHeus 9-11-2006 17:06 Print reply

Posts: 1489
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ferencz
als je d'r toch een 70 op wilt knallen hier dis een vette cilinder

- http://motor-brommer...oll_to_image=1#photo

maar dan moet je niet die ori uitlaat erop houden, tenminste had ik niet gedaan, die proma loopt d'r beter op (die metrakit PERFECT)!

check maar ff


Post geen onzin, daar vraagt hij niet om..hij wil 70 rijden, geen 100-110! ja ik weet het, kheb em
 
ferencz 9-11-2006 17:08 Print reply
Posts: 275
oeps, hij bedoelde 70 km/h ik d8 70cc xD whahahha sry
 
'Tsx pOower! Veeeeel ts(80)x onderdelen te koop!
Bjorntjuh 9-11-2006 17:14 Print reply

Posts: 1496
is wel mooie 70 cc maar niet waar ik naar op zoek ben, mijn 70 cc is net verkocht maar om niet af te dwale van war het om ging:
ontgrenzen: niet veel tijd/moeite????? HOE?

Dit bericht is gewijzigd door Bjorntjuh op 9-11-2006 om 17:15 uur.
 
het lekkerste onder zon
vanwalsum 9-11-2006 17:15 Print reply

Posts: 692
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bjorntjuh
[...]


vanwalsum ji hebt toch ook zelf je nsr uitlaat ontgrenst? heb je het toen gedaan?



Heb voorste las doorgeslepen net na de 1e bocht. Kon toen met wat moeite dat pijpje losslaan en eruit trekken. Toen helaas ook nog dat ding in de expanse weggehaald. alleen dat maakte een klereherrie toen. Dus die weer teruggezet. En toen wastie goed.
 
ferencz 9-11-2006 17:16 Print reply
Posts: 275
Het eerste busje eruit halen, dan moet je hem eerst open slijpen (niet bij expansiestuk) en dan het busje eruit halen, en dan weer dicht lassen. Dan moet ie ong. 10 tot 15 km/h harder gaan, en zeker wel wat beter lopen
 
'Tsx pOower! Veeeeel ts(80)x onderdelen te koop!
Bjorntjuh 9-11-2006 17:20 Print reply

Posts: 1496
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ferencz
Het eerste busje eruit halen, dan moet je hem eerst open slijpen (niet bij expansiestuk) en dan het busje eruit halen, en dan weer dicht lassen. Dan moet ie ong. 10 tot 15 km/h harder gaan, en zeker wel wat beter lopen


ontgrenzen moet idd door het pijpje voorin eruit te halen en het gedeelte in de expansie. Alleen dan gaat hij vreselijke herrie maken.

Dus aan te raden is eerst alleen ff het pijpje voorin eruit te halen, dan dichtlassen en klaar. Dan is tie als het goed is al ontgrensd. suc6!
is da waar?

Dit bericht is gewijzigd door Bjorntjuh op 9-11-2006 om 17:25 uur.
 
het lekkerste onder zon
ferencz 9-11-2006 17:27 Print reply
Posts: 275
ja dat is waar, die andere in de expansie begrensd ook wel een klein beetje in power, maar ook een groot deel in geluid. Dus als je de voorste er alleen uit haald merk je het al zeker
 
'Tsx pOower! Veeeeel ts(80)x onderdelen te koop!

Dit topic is 4777 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved