Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Std NSR opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1166 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39867 - Std NSR opvoeren
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1639 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

geert-nsr 8-11-2006 15:20 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_for_life.com
[...]


ik reed ook met een 18 op ori(naja eerste overmaat) en dat reed perfect, icm met een bos uitlaatje reed hij 73(op dyno)

denk toch dat 16 mm lekkerder loopt op std cilinder. en uitlaat poort hoef je alleen te verbreden tot (64% vd boring ofso) scheelt al veel in prestaties.

@ tsx rider met ge2 loopt ie zo 85 en meer dat wil ts denk niet.


 
2takt Gangster 8-11-2006 15:22 Print reply

Posts: 1147
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: riejuracer
heb jij daar een poortmap van dan? haal eigenlijk liever de cil niet los. pijpje is zo klaar


persoonlijk koop ik liever een leuk cilindertje heb je veel meer plezier van en dn kun je gwn de rest van de setup zo houden (miss 18 mm carb ma da hoeft nie eens) bovendien is hij ook lkkr stil zo.
 
2takt Gangster 8-11-2006 15:23 Print reply

Posts: 1147
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

denk toch dat 16 mm lekkerder loopt op std cilinder. en uitlaat poort hoef je alleen te verbreden tot (64% vd boring ofso) scheelt al veel in prestaties.

@ tsx rider met ge2 loopt ie zo 85 en meer dat wil ts denk niet.




met ori pijp en 13 mm en gwne slangen (slome) haalt hij egt geen 85

Dit bericht is gewijzigd door tsx rider 4- live op 8-11-2006 om 15:26 uur.
 
riejuracer 8-11-2006 15:24 Print reply
Posts: 353
wat doet ander cilindertje dan icm orginele pijp
 
pro race vlamt.
geert-nsr 8-11-2006 15:24 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx rider 4- live
[...]


met ori pijp en 13 mm en gwne slangen haalt hij egt geen 85

met ge2 zeker wel als hij dan snelle slangen heeft..
 
2takt Gangster 8-11-2006 15:25 Print reply

Posts: 1147
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

met ge2 zeker wel als hij dan snelle slangen heeft..



idd snelle slangen ik zei slome slangen
 
geert-nsr 8-11-2006 15:26 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx rider 4- live
[...]



idd snelle slangen ik zei slome slangen

alsof dat veel scheelt
 
2takt Gangster 8-11-2006 15:28 Print reply

Posts: 1147
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

alsof dat veel scheelt


wil er geen discussie vn maken

ma rijd jou nsr nog met slome slangen dn (anders zou ik er maar snel snelle in zetten dn merk je het verschil wel

en mt 5 met slome slangen en 50 snel 18mm loopt ook ma 70
en mt5 met snelle loopt 85
 
geert-nsr 8-11-2006 15:30 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx rider 4- live
[...]


wil er geen discussie vn maken

ma rijd jou nsr nog met slome slangen dn (anders zou ik er maar snel snelle in zetten dn merk je het verschil wel

en mt 5 met slome slangen en 50 snel 18mm loopt ook ma 70
en mt5 met snelle loopt 85

ik heb ook laast nog met slome slangen gereden omdat me 16 mm te kleine sproeier had dus die begrenzer erin en dan was ie goed afgesteld. maakt nix uit hoor in snelheid en trekkracht merk je ook weinig van. gwoon afstellen.

maar ik zo gewoon eerst een andere uitlaat nemen.
of een cilinder. met alleen andere uitlaat haal je max 70 dus.
 
Bjorntjuh 8-11-2006 15:54 Print reply

Posts: 1496
ik heb nog wel een proma nsr uitlaatje liggen, dubbele demper
 
het lekkerste onder zon
prijs 8-11-2006 16:43 Print reply
Posts: 380
ik rijdt met standaard cilinder(GJOL), standaard luchtfilter en een tecno uitlaat.
65 op nsr teller
haal er es 10 vanaf, dan kom je in de buurt van de echte snelheid
dus 75 wordt lastig met alleen ander uitlaatje, laat dat duidelijk zijn
 
hoi
jef_nsr 8-11-2006 16:50 Print reply

Posts: 129
met GE2 belg haal je snel de 85
ik ben belg en heb dus een belgische nsr met ge2 16mm carbu (origineel) en metrakit uitlaat ( al ging hij even snel met de originele) en twv 14-45 en ik haal 95 op de rollen van de politie!
geert jij zal het binnenkort wel weten hoe goed de ge2 gaat
 
vanwalsum 8-11-2006 20:41 Print reply

Posts: 692
gelukkig weet ik het al

Maar ontgrens om te beginnen eens je originele uitlaat. Dan kijken of het meer naar je zin is. maar anders zit er niet veel anders op dan te kijken naar een andere cilinder, of deze laten tunen. Dan geniet tunen denk ik de voorkeur. Dit doen veel brommerzaken wel voor je. En ori uitlaat is redelijk snel. Scheelt zowat niks met andere snelle uitlaten, en zeker niet de "budget" uitlaten.
 
peertjuh 8-11-2006 21:00 Print reply

Posts: 701
ik zou eerst eens een leuk uitlaatje nemen en miss ander carb voor trekkracht en dan kijke of je de snelheid leuk vind of je nog harder wil voordat je aan de cilinder begint.
 
investeer in alcohol, meer procenten haal je nergens uit
TZR50Rullezz 8-11-2006 21:28 Print reply

Posts: 1837
als je rond de 75 wilt halen is een proma uilaatje en tandwielverhouding: 15-43 wel optimaal

spreek uit ervaring met een standaard nsr'etje

en als je geluk hebt windkracht 9 in de rug en je ligt plat dan ken die de 84 wel halen mja 1 keer gebeurd
 
Honda NSR! Speeding the freeway, a myth amongst men, the Honda NSR! will ride soon again! Honda the power of Dreams!!!!

Dit topic is 1639 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved