Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Std NSR opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1021 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39867 - Std NSR opvoeren
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1637 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

riejuracer 8-11-2006 15:10 Print topicpost
Posts: 353
Hallo ik heb hier een std nsr staan, wat kan ik doen om dat ding eens wat meer pit te geven?
 
pro race vlamt.

geert-nsr 8-11-2006 15:11 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: riejuracer
Hallo ik heb hier een std nsr staan, wat kan ik doen om dat ding eens wat meer pit te geven?

hoeveel harder wil je?
om te beginnen natuurlijk ander uitlaatje
 
S1lv3r 8-11-2006 15:11 Print reply

Posts: 5213
70cc erop leggen, 24mm erachter, metrakit uitlaat oid.


UTFS
 
riejuracer 8-11-2006 15:12 Print reply
Posts: 353
niet zo aangebrand jongens, maar ik kon zo niks concreets in de search vinden. Maar hij moet iets van 75 lopen, maar wat voor pijpje kan je best pakken?
 
pro race vlamt.
warmloper 8-11-2006 15:14 Print reply

Posts: 146
Proma.
maakt lekker herrie, gaat idd ong. 75, kost 80 euri ofzo

 
geert-nsr 8-11-2006 15:14 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: riejuracer
niet zo aangebrand jongens, maar ik kon zo niks concreets in de search vinden. Maar hij moet iets van 75 lopen, maar wat voor pijpje kan je best pakken?

alle uitlaten zullen beter als die std presteren. het ligt er gewoon aan hoeveel je wilt uitgeven.
Goedkopere uitlaten zijn bijvoorbeeld: proma, homoet, techno.
Metrakit is ook wel een leuk uitlaatje 130 euro.

Verder denk ik dat je met alleen een ander uitlaatje nog geen 75 haalt. zou toch de cilinder wat tunen. de uitlaat poort met name daar is ie erg op begrenst.
 
riejuracer 8-11-2006 15:14 Print reply
Posts: 353
liever niet te opvallend, lekker stil moet ie eigenlijk zijn.
 
pro race vlamt.
honda_for_life.com 8-11-2006 15:15 Print reply

Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: S1lv3r
70cc erop leggen, 24mm erachter, metrakit uitlaat oid.


UTFS



ga iemand aders vervelen met je UTFS op een forum hoor je gewoon vragen te kunnen stellen!



@ts: helemaal std dus 45km/u?

je kan beginnen met de begrenzers er uit te halen, daarna een ander uitlaatje(hoeft niet eens zo'n dure te zijn) dan ga je 65-70

als je er dan een 18keihin voor gooid trekt hij ook lekker(icm met de juiste tandwielen)
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
geert-nsr 8-11-2006 15:15 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: warmloper
Proma.
maakt lekker herrie, gaat idd ong. 75, kost 80 euri ofzo


met alleen een proma haal jij egt nog geen 75 hoor. op je teller mischien mar die wijken best wel af
 
stivoman 8-11-2006 15:15 Print reply

Posts: 5353
ori demper, helpt veel
 
4 rings rule them all
riejuracer 8-11-2006 15:17 Print reply
Posts: 353
Ik wil eigenlijk niet aan de poorttiming kloten. Lieft gewoon lekker rustig pijpje eronder.
 
pro race vlamt.
geert-nsr 8-11-2006 15:17 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_for_life.com
[...]



ga iemand aders vervelen met je UTFS op een forum hoor je gewoon vragen te kunnen stellen!



@ts: helemaal std dus 45km/u?

je kan beginnen met de begrenzers er uit te halen, daarna een ander uitlaatje(hoeft niet eens zo'n dure te zijn) dan ga je 65-70

als je er dan een 18keihin voor gooid trekt hij ook lekker(icm met de juiste tandwielen)

begrenzers zijn bijde luchtfilter dat aanzuig rubber wat je carb met luchtfilter verbind daar zit een vernouwing in daar moet je gewoon een snelle luchtslang voor kopen. en 18 mm op std cilinder is wat groot, je zou dan denk het best toch eeven je uitlaat poort kunnen tunen scheelt al wel wat in vermogen en dan kan die 18 mm er wel op. dan haal je de 75 makkelijk met ook nog genoeg trekkracht.

Edit: ori cilinder is gewoon heel sloooom denk als je niets aan de timingen doet nooit de 75 kan halen of je moet hem wel heel zwaar vertanden.

Dit bericht is gewijzigd door geert-nsr op 8-11-2006 om 15:18 uur.
 
2takt Gangster 8-11-2006 15:18 Print reply

Posts: 1147
koop gwn een belgishe ge2 (een goede tweedehands)

kost je niet te veel en zal ook de 75 wel halen met de rest van je set-up
 
riejuracer 8-11-2006 15:19 Print reply
Posts: 353
heb jij daar een poortmap van dan? haal eigenlijk liever de cil niet los. pijpje is zo klaar
 
pro race vlamt.
honda_for_life.com 8-11-2006 15:19 Print reply

Posts: 4176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

begrenzers zijn bijde luchtfilter dat aanzuig rubber wat je carb met luchtfilter verbind daar zit een vernouwing in daar moet je gewoon een snelle luchtslang voor kopen. en 18 mm op std cilinder is wat groot, je zou dan denk het best toch eeven je uitlaat poort kunnen tunen scheelt al wel wat in vermogen en dan kan die 18 mm er wel op. dan haal je de 75 makkelijk met ook nog genoeg trekkracht.


ik reed ook met een 18 op ori(naja eerste overmaat) en dat reed perfect, icm met een bos uitlaatje reed hij 73(op dyno)
 
The otaku has spoken! | Front tegen skoeters | www.anime4all.eu | WTF is een z-tec (ford)?
2takt Gangster 8-11-2006 15:20 Print reply

Posts: 1147
met de een standaart cilinderf zonder te bewerken haal je miss met een 16 of 18mm en leuk uitlaatje miss net 70

meer haal je ontuned bijna niet
 

Dit topic is 1637 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved