Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Kawasaki ar

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1112 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39858 - Kawasaki ar
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1294 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kawasaa 7-11-2006 20:32 Print reply

Posts: 778
Ik zie op een site dat er 1 of 2 componenten coatings zijn, wat is het verschil in kwaliteit en kosten?

Als ik wil gaan coaten hoe moet ik dat de dingen afdekken die ik niet gecoat wil hebben, zoals het framenummer+ keuringsnummer en andere gatten (geen tap) waar bijv. een bout doorheen moet?

Dit bericht is gewijzigd door Kawasaa op 8-11-2006 om 17:12 uur.
 
Harold 8-11-2006 18:03 Print reply

Posts: 1052
gaten kun je later weer doorboren, schroefdraad overal een oud boutje of moertje in doen.
balhoofd kun je met 2 platen en een tapeind er doorheen afdekken.
afplakken ben je speciaal tape voor nodig, dit hebben ze bij de coater wel.
en een coatbedrijf houd zelf wel rekening met framen nummer (vaak wel) gewoon even aangeven. Hoeft vaak niet afgeplakt te worden, blijf je wel zien.

Als je veel scherpe randjes op je frame hebt, kun je die beter een beetje afronden met schuurpapier ofzo. Dit zijn vaak de punten waar het op ten duur begint te roesten om dat daar de coating niet helemaal op elkaar aansluit.

qua prijs: ik heb vorige week een frame van een motor weg gebracht met alle onderdelen (samen 50 onderdelen) en dat ging tussen de 150 en 200 euro kosten, voor een brommer frame is dit natuurlijk veel minder (zijn ook minder onderdelen)
 

Dit topic is 1294 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved