Quote:Oorspronkelijk gepost door: Almer
Klinkt als afstelling... Maak je carb erg goed schoon en probeer je onsteking af te stellen Kijk verder ook hoe je vlottermechanisme werkt!
wat zou er mis kunne zijn met me carb dan.. is volgens mij gewoon helemaal schoon enzo.. niks aan veranders heeft alleen een week aan de brommer gehangen toen t blokkie eronder uit was...
Het KAN wel dat het pijltje op de zuiger naar inlaat wijzen moet, dan staat er vaak IN bij. Let hier dus wel goed op, maar als deze niet goed zou zitten zou die zowiezo ook wel beter moeten lopen! Je kan het ook zelf controleren. Je zuigerveerslotje (dus het openingetje in je zuigerveer) mag nooit en te nimmer over een poort heen gaan! Kijk wat er nu gebeurt en wat er gebeurt alstie een half slag gedraaid zit.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Almer
Het KAN wel dat het pijltje op de zuiger naar inlaat wijzen moet, dan staat er vaak IN bij. Let hier dus wel goed op, maar als deze niet goed zou zitten zou die zowiezo ook wel beter moeten lopen! Je kan het ook zelf controleren. Je zuigerveerslotje (dus het openingetje in je zuigerveer) mag nooit en te nimmer over een poort heen gaan! Kijk wat er nu gebeurt en wat er gebeurt alstie een half slag gedraaid zit.
ik zal even gaan kijken maar wel eigenlijk even contact opnemen met DR ofzo..
ik heb net gekeken en ook foto's gemaakt (komen morgen denk k).. die zuigerveerslotjes raken net wel of net niet die poortjes als ik em met de pijl naar de uitlaat monteer.. als ik de pijl richting de inlaat zet raken de slotjes zowiezo geen poort!..
ik heb nu andere cilinder erop gedaan (gilardoni 50cc) en het rijdt prima!!! dus het probleem ligt aan de cilinder.. denk dat de pijl tog niet naar de uitlaat moet.....