Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - ktm welk model en nog bruikbaar?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1128 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #39827 - ktm welk model en nog bruikbaar?
Pagina 9 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9305 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Erik 39 17-11-2006 15:20 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

250 is oowk wel goed mar schrok vanmiddag wel effe van t vermogen en kabaal dat t maakt darom ga ik zondag pas rijden.. gas blijft soms hangen dus wel ff link als je net voor n bocht of kuil moet remmen fix dat denk ook eerst ff

Ja.. vooral die herrie is lastig voor op de weg.. Je kan nergens poosje rijden, wordt de politie gebelt.
250 heeft vermogen zat ja.. Gas maken is een idee. Kan ook aan je gasschuif liggen, was bij mij ook zo. Vol in 5...
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
geert-nsr 17-11-2006 15:26 Print reply

Posts: 6438
net nog ff gestart mar niet goed afgesteld hij ging alleen aan door benzine in het bougi gat te gooien..:S
verder is stationair schroef ook niet helemaal goed afgesteld hij maakt volle toeren steeds:S
 
fs180 17-11-2006 15:33 Print reply

Posts: 1346
kenker wat een gebeun toch weer.. arme motor
 
Oldtimer Puch Maxi TE KOOP
BlackIce4 17-11-2006 15:34 Print reply

Posts: 3654
dat zijn de pro's he! kzal maar even rustig aan doen... volgas is niet leuk voor zon ding wat lang heeft gestaan

 
geert-nsr 17-11-2006 15:38 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fs180
kenker wat een gebeun toch weer.. arme motor

kan er ook niets aan doen
moeten er maar onderdelen voor te krijgen zijn:P
en dat volle toeren valt wel mej nu maakt niet zo veel omdat ie kut is afgesteld
 
Sypie_Honda 17-11-2006 16:02 Print reply

Posts: 13830
ben je al bij de crossmotorboer geweest om onderdelen?
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Erik 39 17-11-2006 16:36 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
ben je al bij de crossmotorboer geweest om onderdelen?

Sja die zut is moeilijk aan te komen hoor.. Met mijn cr ook wel's last van..
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
geert-nsr 17-11-2006 17:51 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
ben je al bij de crossmotorboer geweest om onderdelen?

ik had alleen snelgas nodig en olie:P filter zit er nog geen op
en het loopt al soms:p als ik hem egt houd repareer ik alles goed en neem ik natuurlijk een filter


 
Frysk 17-11-2006 18:05 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

ik had alleen snelgas nodig en olie:P filter zit er nog geen op
en het loopt al soms:p als ik hem egt houd repareer ik alles goed en neem ik natuurlijk een filter




dat verklaart de toeren..

meer lucht = minder benzine = te arm
 
giggitybyte
geert-nsr 17-11-2006 18:34 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


dat verklaart de toeren..

meer lucht = minder benzine = te arm

ik fix nog wel n lucht filter.
mar voor die k dinge moet ik 1 uur rijden
was dinsdag op weg naar die zaak waar ze dus die luchtfilter hadden maar in waalwijk kreeg peertjuh remproblemen met zn kreidler en hebben toen alles maar bij polsmotoren in waalwijk gehaalt en die filter mar ff laten zitten..
 
Erik 39 17-11-2006 18:36 Print reply

Posts: 15088
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

ik fix nog wel n lucht filter.
mar voor die k dinge moet ik 1 uur rijden
was dinsdag op weg naar die zaak waar ze dus die luchtfilter hadden maar in waalwijk kreeg peertjuh remproblemen met zn kreidler en hebben toen alles maar bij polsmotoren in waalwijk gehaalt en die filter mar ff laten zitten..

Laat je't toch lekker verzenden? Of ga je er met auto heen? (ouders..)
 
Derbi-loos! -- www.ERIKVONHOF.nl
buldogo2 17-11-2006 18:37 Print reply

Posts: 2101
Kan het niet gewoon zijn dat i valse lucht trekt langs de cilinder met je vloeibare paking getover :P, dan wil i ook wel veel toeren draaiens stationair, en dan klopt ook de afstelling niet meer
 
Born to ride
geert-nsr 27-11-2006 15:45 Print reply

Posts: 6438
Weer wat nieuws
Hij is nog bruikbaar alles werkt heb net 2 uur lang gecrossed met soms n tussenpauze om hem te laten rusten
hij word helemaal niet supper warm ofso gwoon alles is goed.. loopt ook goed..
Hij lekt alleen een beetje uit die scheur en bij de keering van het voortandwieltje..

Nu is mijn volgende vraag nu hij het al 2 uur heeft uitgehouden kan het dan nogzijn dat hij vastloopt? wat vele hier zijden door rust in de lagers omdat de keeringen uitgedroogt waren..

ps. hij is wel snel
 
koekie - Administrator 27-11-2006 15:48 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
Weer wat nieuws
Hij is nog bruikbaar alles werkt heb net 2 uur lang gecrossed met soms n tussenpauze om hem te laten rusten
hij word helemaal niet supper warm ofso gwoon alles is goed.. loopt ook goed..
Hij lekt alleen een beetje uit die scheur en bij de keering van het voortandwieltje..

Nu is mijn volgende vraag nu hij het al 2 uur heeft uitgehouden kan het dan nogzijn dat hij vastloopt? wat vele hier zijden door rust in de lagers omdat de keeringen uitgedroogt waren..

ps. hij is wel snel


dacht dat je je motorblokje zou reviceren?
 
Haaks de hoek om!
geert-nsr 27-11-2006 15:49 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koekie
[...]


dacht dat je je motorblokje zou reviceren?

te duur.. en dan weet je nog niet oft goed is..
mar houd hij het nu gwoon uit denkje?
 

Dit topic is 9305 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 9 van 10
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved