Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - GT4 50cc.nl

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 997 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39824 - GT4 50cc.nl
Pagina 7 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6016 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Zoetahmeerdah [Marcel] 6-11-2006 19:28 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Airsal70ccDt
[...]



iest over eerste poortmap die ik ook gemaakt heb. ga dan niet direct beoordelen op die cilinder. staan hm tekens in andere signituren dan ge2 andere map/timingen. je weet niet eens hoe ik hem gemaakt heb. scherp/stomp potlood, papier wel of niet vast geplakband? heeft de scanner het verneukt? je kan dus niks over de poortmap zelf zeggen. het is meer een ongeveer zoals al eerder gezegt. de cijfers daarintegen, zijn veel betrouwbaarder

Dit bericht is gewijzigd door Airsal70ccDt op 6-11-2006 om 18:53 uur.


het maakt niet uit of je hem met een stomp of scherp potlood gemaakt heb, of hij moet vierkante centimeters afwijken van het orgineel.

wat heb je trouwens aan een poortmap als hij zo onnaukeurig is dat je er niks aan kan aflezen dan? en dat zelfs niet eens de vorm enigzinds klopt?
 
ik haat mensen
Menu2t 6-11-2006 19:34 Print reply

Posts: 2815
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]
[...]


het maakt niet uit of je hem met een stomp of scherp potlood gemaakt heb, of hij moet vierkante centimeters afwijken van het orgineel.

wat heb je trouwens aan een poortmap als hij zo onnaukeurig is dat je er niks aan kan aflezen dan? en dat zelfs niet eens de vorm enigzinds klopt?



ik heb hem gemaakt om te oefenen. en dat hij nu gepost word als ''bewijs materiaal'' kan ik niks aan doen.
 
NSR Supersprint special!
mtx-rijder 6-11-2006 19:46 Print reply

Posts: 939
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda marcel
op marktplaats onder honda/brommers staat nu een sowb honda racer te koop


link?
 
mijn mtx heerst
khpoppema 6-11-2006 19:55 Print reply

Posts: 3199
tis een mb
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
mtx-rijder 6-11-2006 19:55 Print reply

Posts: 939
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
tis een mb


dacht ik al....
kon geen nsr vinde

dat sommige mensen zo dom zijn

Dit bericht is gewijzigd door mtx-rijder op 6-11-2006 om 19:56 uur.
 
mijn mtx heerst
driver004 6-11-2006 20:30 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: khpoppema
http://www.brommerforum.nl/showtopic/14997/3

het topic van barry (helaas geen fotos meer)

maar wel een reply van de koen op de 2e bladzijde.

volgnes deze belg (en ex-mod) zijn er dus verschillende ge2 cilinders (geen gt4 dus)

en volgnes mij heeft hij daar gelijk in


ala met fotos !
http://www.brommerforum.nl/showtopic/30403/1
en op pagina 2 meer fotos

Dit bericht is gewijzigd door driver004 op 6-11-2006 om 20:32 uur.
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
christianos 6-11-2006 21:30 Print reply

Posts: 20445
oei die uitlaatpoort man, je zou er bijna geil van worden
 
driver004 6-11-2006 21:34 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
oei die uitlaatpoort man, je zou er bijna geil van worden


getuned..
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
christianos 6-11-2006 21:38 Print reply

Posts: 20445
owja even ter info

Menschjes halen dat altijd door elkaar, ik leg het 1 keer uit, en onthoud dit.

Je hebt GE2

Okee, dat is zullen we zeggen'honda taal' voor 50cc.
In duitsland hebben ze een slome GE2 standaard, in nederland hebben we een nog slomere GE2 genaamd GJOL, in belgie hebben ze de snelle GE2.

Nou je hebt dus snelle GE2's

- De Belgiscge GE2 (standaard en noiet zeldzaam)

- De Ge2 GT4, ik denk ook die van barry, honda namaak van de ori race cilinder, is nog te krijgen op 50cc.nl, is wel aardig snel maar de afwerking is niet bijzonder. (buitenkant staat GT4, in de inlaat staat Ge2)

- En je hebt de Gt4, de echte..de heilige graal onder alle ciliinders, heb me ooit eens laten vertellen dat er 40 van gemaakt zijn door honda, helemaal af gepolijst en super timingen, O ring , uitneembare kop, het bekende werk, die zitten op de NSR sprinters van Honda zelf.

In de SOBW rijden ze voornamelijk met GE2 (belgisch) en Eurocilindro 50cc.

Heeft iemend op BF ooit zo'n echte GT4 gezien? Ik denk het niet, ik heb er ooit 1 gezien bij leertouwer los, maar die werd behandeld alsof die goud was.. maar ik kan je zeggen, de poortjes zijn daarvan aardig lief..

een echte GT4 herken je van een kilometer nog, dat is geen cilinder meer, dat is japanse huisvlijt..

owja en al die andere meuk waar GE2 of GT4 instaat is imi


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: driver004
[...]


getuned..


"dat meen je niet" *imiteerd ruud de wild stem*

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 6-11-2006 om 21:41 uur.
 
driver004 6-11-2006 21:43 Print reply

Posts: 3418
vertel meer over die poorten...
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
christianos 6-11-2006 21:44 Print reply

Posts: 20445
groot,heel groot en gepolijst, alles helemaal scherp gemaakt, maar wel een redelijk standaard poortvorm zover ik me herinner, dus ovale uitlaatpoort, 4 spoelers 1 boostpoort en 2 inlaatpoorten

edit: als we BIET even lief aankijken of ie langs leertouwer wil lopen en wil rvagen of die foto's wil maken

Ik denk dat hij er nog wel ligt.. hij was toen niet te koop iig.

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 6-11-2006 om 21:45 uur.
 
Frysk 6-11-2006 23:17 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
owja even ter info

Menschjes halen dat altijd door elkaar, ik leg het 1 keer uit, en onthoud dit.

Je hebt GE2

Okee, dat is zullen we zeggen'honda taal' voor 50cc.
In duitsland hebben ze een slome GE2 standaard, in nederland hebben we een nog slomere GE2 genaamd GJOL, in belgie hebben ze de snelle GE2.

Nou je hebt dus snelle GE2's

- De Belgiscge GE2 (standaard en noiet zeldzaam)

- De Ge2 GT4, ik denk ook die van barry, honda namaak van de ori race cilinder, is nog te krijgen op 50cc.nl, is wel aardig snel maar de afwerking is niet bijzonder. (buitenkant staat GT4, in de inlaat staat Ge2)

- En je hebt de Gt4, de echte..de heilige graal onder alle ciliinders, heb me ooit eens laten vertellen dat er 40 van gemaakt zijn door honda, helemaal af gepolijst en super timingen, O ring , uitneembare kop, het bekende werk, die zitten op de NSR sprinters van Honda zelf.

In de SOBW rijden ze voornamelijk met GE2 (belgisch) en Eurocilindro 50cc.

Heeft iemend op BF ooit zo'n echte GT4 gezien? Ik denk het niet, ik heb er ooit 1 gezien bij leertouwer los, maar die werd behandeld alsof die goud was.. maar ik kan je zeggen, de poortjes zijn daarvan aardig lief..

een echte GT4 herken je van een kilometer nog, dat is geen cilinder meer, dat is japanse huisvlijt..

owja en al die andere meuk waar GE2 of GT4 instaat is imi


[...]


"dat meen je niet" *imiteerd ruud de wild stem*

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 6-11-2006 om 21:41 uur.



kijk
en om deze info ging het me
als ik dit nou even wist voordat er 7 pagina's volgelult waren had er nooit zoveel discussie over hoeven ontstaan..
en waarom ik eerst niet searchde
die barry cilinder daar staat in binnenkant gt4 en buitenkant Ge2 dus ik dacht dat is adnere dan deze van 50cc.n
 
giggitybyte
barry 7-11-2006 6:59 Print reply

Posts: 7387
het probleem is dat er gewoon te weinig over bekend is.

iedereen kent wel iemand die ervaring heeft met een 'echte gt4' of ook weer iemand via via kent met een ' echte gt4'. maar niemand heeft ook zelf de ervaring.
het blijft altijd een vaag gebeuren waar nooit duidelijkheid over zal komen.

ik zit nu inmiddels 6 jaar op bf/internet en heb nog nooit een 'echte' gt4 gezien.
ook 50cc.nl kan mij niks anders zeggen dan: dit zijn echte honda race cilinder!
maar daar koop ik nog niks voor, want dan blijft het nog vaag.

al met al zou ik die cil niet halen, want de gok is echt te groot.
het meeste haal je uit een cil die je laat aanpassen op je zelfgemaakte uitlaat. dat loopt vrijwel nog het hardste voor normale prijzen.

Dit bericht is gewijzigd door barry op 7-11-2006 om 7:00 uur.
 
He?
2takt Gangster 9-11-2006 11:16 Print reply

Posts: 1147
http://www.marktplaa...6scroll_to_image%3D1


dit misschien wat voor jou frysk.

miss dat hij de gt4 heeft. je kunt altijd proberen, heb je meteen een leuke pijp erbij

Dit bericht is gewijzigd door tsx rider 4- live op 9-11-2006 om 11:21 uur.
 
Pitre 9-11-2006 11:17 Print reply

Posts: 4066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx rider 4- live
http://www.marktplaa...6scroll_to_image%3D1


dit misschien wat frysk miss dat hij de gt4 heeft je kunt altijd proberen heb je meteen leuke pijp erbij


en nu in normaal nederlands plz
 
Ja en?

Dit topic is 6016 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved