Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - GT4 50cc.nl

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1194 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39824 - GT4 50cc.nl
Pagina 3 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6022 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

SCHOENENPOETSERSMURF 6-11-2006 15:13 Print reply
Posts: 1226
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Dan ben je waarschijnlijk niet op zoek naar een goede prijs kwaliteit verhouding cilinder die goede prestaties levert, want die wil juist iedereen.


 
Bullet 6-11-2006 15:13 Print reply

Posts: 12150
als je een cilinder zoekt met een goede prijs/kwaliteit verhouding dan moet je echt geen GT4 aanschaffen...
 
**My BungHole Will Speak Now**
Gideon 6-11-2006 15:14 Print reply

Posts: 6855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]


Dan ben je waarschijnlijk niet op zoek naar een goede cilinder die goede prestaties levert, want die wil juist iedereen.


Diepzinnig
 
SSTjoener
SCHOENENPOETSERSMURF 6-11-2006 15:15 Print reply
Posts: 1226
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet
als je een cilinder zoekt met een goede prijs/kwaliteit verhouding dan moet je echt geen GT4 aanschaffen...

idd en dat zal ook ongeveer de belangrijkste reden zijn dat zo goed als niemand ermee rond rijd

 
mcdronkz 6-11-2006 15:17 Print reply

Posts: 32777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gideon
[...]


Diepzinnig


Dat had een 4-jarige ook nog kunnen bedenken inderdaad, vandaar dat ik dit topic een beetje pointless vind.
 
mr200r 6-11-2006 15:27 Print reply
Posts: 5122
Op 50cc.nl staat die cilinder met op de achtergrond het doosje
op die doos staat het bestelnr(staat een bestelnr van 50cc doorheen)
kun je niet achter het bestelnummer komen ,het echte van honda dan
en dan bij honda info vragen via bestelnr.
 
mr200r
Freerk 6-11-2006 15:34 Print reply
Posts: 441
Pas wel op dat je geen neppe krijgt, op die van mij staat ook GT4 maar das qua prestaties echt geen GT4. Verder staat het bij mij maar op 1 kant gezet (volgens Renier was it daarom neppert ). Vind dat ding wel wel verrekte duur .

Hier nog een foto van mijn NEPPE GT4:





Dit bericht is gewijzigd door Freerk op 6-11-2006 om 15:34 uur.
 
Nsr ownt :)
Frysk 6-11-2006 15:40 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freerk
Pas wel op dat je geen neppe krijgt, op die van mij staat ook GT4 maar das qua prestaties echt geen GT4. Verder staat het bij mij maar op 1 kant gezet (volgens Renier was it daarom neppert ). Vind dat ding wel wel verrekte duur .

Hier nog een foto van mijn NEPPE GT4:

afbeelding



Dit bericht is gewijzigd door Freerk op 6-11-2006 om 15:34 uur.



ja kijk en daarom zat ik te denken dit topic te openen

mja

ik denk dan dat ik toch 50cc belg tune
 
giggitybyte
geert-nsr 6-11-2006 15:49 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freerk
Pas wel op dat je geen neppe krijgt, op die van mij staat ook GT4 maar das qua prestaties echt geen GT4. Verder staat het bij mij maar op 1 kant gezet (volgens Renier was it daarom neppert ). Vind dat ding wel wel verrekte duur .

Hier nog een foto van mijn NEPPE GT4:

afbeelding



Dit bericht is gewijzigd door Freerk op 6-11-2006 om 15:34 uur.

hoe weet jij zo zeker at het een neppe is. welk mer cilinder ist dan?
iedereen denkt dat die prestaties zo goed zijn van een gt4 maar is dit niet gewoon een fabeltje omdat er weinig over de cilinder bekent is?
 
christianos 6-11-2006 16:02 Print reply

Posts: 20445
die van 50cc zijn nepperds, echte GT4's is bijna onmogelijk aan te komen tenzij je een miljoentje op de bankrekening heb staan.

ik weet een echte GT4 te koop, hij staat bij leertouwer maar dan moet je de sprint nsr (nieuw) er wel bij kopen

gewoon een belg nemen en die tunen, veel zinvoller.

Owja en de echte gt4 heeft geen vlinderpoort hoor

@geert, de echte gt4's zijn zilver zowiezo, en het is haast onmogelijk om die zo 'in het wild te vinden'

Dit bericht is gewijzigd door christianos op 6-11-2006 om 16:03 uur.
 
SCHOENENPOETSERSMURF 6-11-2006 16:02 Print reply
Posts: 1226
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]

hoe weet jij zo zeker at het een neppe is. welk mer cilinder ist dan?
iedereen denkt dat die prestaties zo goed zijn van een gt4 maar is dit niet gewoon een fabeltje omdat er weinig over de cilinder bekent is?

nee dat is geen fabeltje


 
Freerk 6-11-2006 16:03 Print reply
Posts: 441
Welk merk dat het is is mij niet bekend, ik heb um der nog nooit afgehad. Ik weet niet of er op honda cilinders ook Honda staat op de buitenkant?. En volgens de meeste mensen die hem hebben gezien (o.a renier van dit forum) is het geen echte. Ook staat 49cc en GT4 maar op 1 kant. Volgens de vorige eigenaar moet ik 1 op 40 tanken, dus misschien is het wel een gare 70cc?. Met 16 - 43 kon ik zo'n 80 / 90 rijden met 9 / 10 k aan toeren. Met 12 - 42 kan ik 70 / 75 met 10.5 tot 11 k aan toeren. Orginele Cabarateur. Zijn er verder misschien nog dingen waaraan je het kun zien?
 
Nsr ownt :)
geert-nsr 6-11-2006 16:03 Print reply

Posts: 6438
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: art
[...]

nee dat is geen fabeltje



ok maar denk dat je dan toch beter een belg kan tunen
goedkoper en net zo goed!
 
christianos 6-11-2006 16:04 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freerk
Welk merk dat het is is mij niet bekend, ik heb um der nog nooit afgehad. Ik weet niet of er op honda cilinders ook Honda staat op de buitenkant?. En volgens de meeste mensen die hem hebben gezien (o.a renier van dit forum) is het geen echte. Ook staat 49cc en GT4 maar op 1 kant. Volgens de vorige eigenaar moet ik 1 op 40 tanken, dus misschien is het wel een gare 70cc?. Met 16 - 43 kon ik zo'n 80 / 90 rijden met 9 / 10 k aan toeren. Met 12 - 42 kan ik 70 / 75 met 10.5 tot 11 k aan toeren. Orginele Cabarateur. Zijn er verder misschien nog dingen waaraan je het kun zien?

dat je ongeveer 14.000 toeren moet kunnen halen en je makkelijk over de honderd moet kunnen
 
mcdronkz 6-11-2006 16:05 Print reply

Posts: 32777
Koop de ontwerpen van de originele GT4 cilinder en ga repro's maken

Gietmallen maken enzo

Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 6-11-2006 om 16:05 uur.
 

Dit topic is 6022 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved