SCHOENENPOETSERSMURF |
6-11-2006 15:13 |
Posts: 1226 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]
Dan ben je waarschijnlijk niet op zoek naar een goede prijs kwaliteit verhouding cilinder die goede prestaties levert, want die wil juist iedereen.
|
|
|
|
Bullet |
6-11-2006 15:13 |
Posts: 12150 |
als je een cilinder zoekt met een goede prijs/kwaliteit verhouding dan moet je echt geen GT4 aanschaffen...
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Gideon |
6-11-2006 15:14 |
Posts: 6855 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
[...]
Dan ben je waarschijnlijk niet op zoek naar een goede cilinder die goede prestaties levert, want die wil juist iedereen.
Diepzinnig
|
|
SSTjoener |
|
SCHOENENPOETSERSMURF |
6-11-2006 15:15 |
Posts: 1226 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
als je een cilinder zoekt met een goede prijs/kwaliteit verhouding dan moet je echt geen GT4 aanschaffen...
idd en dat zal ook ongeveer de belangrijkste reden zijn dat zo goed als niemand ermee rond rijd
|
|
|
|
mcdronkz |
6-11-2006 15:17 |
Posts: 32777 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gideon
[...]
Diepzinnig
Dat had een 4-jarige ook nog kunnen bedenken inderdaad, vandaar dat ik dit topic een beetje pointless vind.
|
|
|
|
mr200r |
6-11-2006 15:27 |
Posts: 5122 |
Op 50cc.nl staat die cilinder met op de achtergrond het doosje
op die doos staat het bestelnr(staat een bestelnr van 50cc doorheen)
kun je niet achter het bestelnummer komen ,het echte van honda dan
en dan bij honda info vragen via bestelnr.
|
|
mr200r |
|
Freerk |
6-11-2006 15:34 |
Posts: 441 |
Pas wel op dat je geen neppe krijgt, op die van mij staat ook GT4 maar das qua prestaties echt geen GT4. Verder staat het bij mij maar op 1 kant gezet (volgens Renier was it daarom neppert ). Vind dat ding wel wel verrekte duur .
Hier nog een foto van mijn NEPPE GT4:
Dit bericht is gewijzigd door Freerk op 6-11-2006 om 15:34 uur.
|
|
Nsr ownt :) |
|
Frysk |
6-11-2006 15:40 |
|
geert-nsr |
6-11-2006 15:49 |
Posts: 6438 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Freerk
Pas wel op dat je geen neppe krijgt, op die van mij staat ook GT4 maar das qua prestaties echt geen GT4. Verder staat het bij mij maar op 1 kant gezet (volgens Renier was it daarom neppert ). Vind dat ding wel wel verrekte duur .
Hier nog een foto van mijn NEPPE GT4:
afbeelding
Dit bericht is gewijzigd door Freerk op 6-11-2006 om 15:34 uur.
hoe weet jij zo zeker at het een neppe is. welk mer cilinder ist dan?
iedereen denkt dat die prestaties zo goed zijn van een gt4 maar is dit niet gewoon een fabeltje omdat er weinig over de cilinder bekent is?
|
|
|
|
christianos |
6-11-2006 16:02 |
Posts: 20445 |
die van 50cc zijn nepperds, echte GT4's is bijna onmogelijk aan te komen tenzij je een miljoentje op de bankrekening heb staan.
ik weet een echte GT4 te koop, hij staat bij leertouwer maar dan moet je de sprint nsr (nieuw) er wel bij kopen
gewoon een belg nemen en die tunen, veel zinvoller.
Owja en de echte gt4 heeft geen vlinderpoort hoor
@geert, de echte gt4's zijn zilver zowiezo, en het is haast onmogelijk om die zo 'in het wild te vinden'
Dit bericht is gewijzigd door christianos op 6-11-2006 om 16:03 uur.
|
|
|
|
SCHOENENPOETSERSMURF |
6-11-2006 16:02 |
Posts: 1226 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
[...]
hoe weet jij zo zeker at het een neppe is. welk mer cilinder ist dan?
iedereen denkt dat die prestaties zo goed zijn van een gt4 maar is dit niet gewoon een fabeltje omdat er weinig over de cilinder bekent is?
nee dat is geen fabeltje
|
|
|
|
Freerk |
6-11-2006 16:03 |
Posts: 441 |
Welk merk dat het is is mij niet bekend, ik heb um der nog nooit afgehad. Ik weet niet of er op honda cilinders ook Honda staat op de buitenkant?. En volgens de meeste mensen die hem hebben gezien (o.a renier van dit forum) is het geen echte. Ook staat 49cc en GT4 maar op 1 kant. Volgens de vorige eigenaar moet ik 1 op 40 tanken, dus misschien is het wel een gare 70cc?. Met 16 - 43 kon ik zo'n 80 / 90 rijden met 9 / 10 k aan toeren. Met 12 - 42 kan ik 70 / 75 met 10.5 tot 11 k aan toeren. Orginele Cabarateur. Zijn er verder misschien nog dingen waaraan je het kun zien?
|
|
Nsr ownt :) |
|
geert-nsr |
6-11-2006 16:03 |
Posts: 6438 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: art
[...]
nee dat is geen fabeltje
ok maar denk dat je dan toch beter een belg kan tunen
goedkoper en net zo goed!
|
|
|
|
christianos |
6-11-2006 16:04 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Freerk
Welk merk dat het is is mij niet bekend, ik heb um der nog nooit afgehad. Ik weet niet of er op honda cilinders ook Honda staat op de buitenkant?. En volgens de meeste mensen die hem hebben gezien (o.a renier van dit forum) is het geen echte. Ook staat 49cc en GT4 maar op 1 kant. Volgens de vorige eigenaar moet ik 1 op 40 tanken, dus misschien is het wel een gare 70cc?. Met 16 - 43 kon ik zo'n 80 / 90 rijden met 9 / 10 k aan toeren. Met 12 - 42 kan ik 70 / 75 met 10.5 tot 11 k aan toeren. Orginele Cabarateur. Zijn er verder misschien nog dingen waaraan je het kun zien?
dat je ongeveer 14.000 toeren moet kunnen halen en je makkelijk over de honderd moet kunnen
|
|
|
|
mcdronkz |
6-11-2006 16:05 |
Posts: 32777 |
Koop de ontwerpen van de originele GT4 cilinder en ga repro's maken
Gietmallen maken enzo
Dit bericht is gewijzigd door mcdronkz op 6-11-2006 om 16:05 uur.
|
|
|
|