timoty-dt |
4-11-2006 18:30 |
Posts: 1802 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: THOMASJEUHHH
[...]
euhm ja ik hoorde het ook ergens,, maar omdat bij de rondschuif de lucht er makkelijker langs en onderdoor kon ofzo?
praat geen onzin, hij moet toch lucht krijgen ondar dat ding door
|
|
kut voetbal |
|
khpoppema |
4-11-2006 18:49 |
Posts: 3199 |
voordeel is dat de gasreactie sneller is
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
-Wheelie-Johie- |
4-11-2006 18:55 |
Posts: 2814 |
valse lucht heeft hier niks mee te maken. de voordelen zijn al genoemd
|
|
trots BMW e30 325i eigenaar |
|
HayeSM |
4-11-2006 18:59 |
Posts: 3052 |
en wat bedoelt men met dat je vlakschuif anders moet afstellen als rondschuif?
|
|
Appie SXV550 .. the hooligans choice |
|
Almer |
4-11-2006 18:59 |
Posts: 3325 |
Valse lucht is onzin...
Voordeel van een vlakschuif is een betere flow zoals je dat noemt, dus betere doorstroming van de lucht ed... Wat dat met optrekken en snelheid te maken heeft? Hij laat meer en beter lucht door, waardoor je motor meer lucht krijgt waardoor je sneller optrekt en sneller rijd...
Jezus man ga je eerst es verdiepen in de 2takttechniek, kom je der wel achter wat et daarmee te maken heeft
|
|
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;) |
|
XtreemTerror |
4-11-2006 19:03 |
Posts: 1629 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Brommer Freak
en wat bedoelt men met dat je vlakschuif anders moet afstellen als rondschuif?
Tis moeilijker afstellen(perfect)
heb zelf tijd mee zitten klote ,
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Almer
Valse lucht is onzin...
Voordeel van een vlakschuif is een betere flow zoals je dat noemt, dus betere doorstroming van de lucht ed... Wat dat met optrekken en snelheid te maken heeft? Hij laat meer en beter lucht door, waardoor je motor meer lucht krijgt waardoor je sneller optrekt en sneller rijd...
Jezus man ga je eerst es verdiepen in de 2takttechniek, kom je der wel achter wat et daarmee te maken heeft
Klopt
en door de betere flow , krijg je ook beter gasreactie maar dat was al gezegt
Dit bericht is gewijzigd door XtreemTerror op 4-11-2006 om 19:03 uur.
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20830/last [b] rx in onderldelen[/b] |
|
zundapp_gts |
4-11-2006 19:05 |
Posts: 307 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jeroen55
en wat heeft dat te make met snelheid en optrekken??????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grappig dat er nog wel interessante informatie komt en zelfs een discussie, terwijl de topicstarter alleen maar loopt te bleren dat ie harder wil.
|
|
|
|
tsxj oran |
4-11-2006 19:06 |
Posts: 6498 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jeroen55
en wat heeft dat te make met snelheid en optrekken??????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dude gebruik zelf ook is je hersenen, als het mengsel beter word klaar gemaakt zal je een pk winst krijgen
|
|
oud |
|
XtreemTerror |
4-11-2006 19:08 |
Posts: 1629 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: jeroen55
en wat heeft dat te make met snelheid en optrekken??????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
snelheid, amper
optrekken hangt vanaf wat je nu hebt en wat je wil,
het zal niet zijn dat je in 1x wheelies trekt ofzo, maar gewoon voelbaar
|
|
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20830/last [b] rx in onderldelen[/b] |
|
PRO TUNING |
4-11-2006 19:29 |
Posts: 4000 |
En wie legt nu even het verschil tussen een primaire en secundaire type carburateur uit ?
|
|
|
|
Raffel |
4-11-2006 19:30 |
Posts: 1226 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
En wie legt nu even het verschil tussen een primaire en secundaire type carburateur uit ?
jij? doe niet zo uit de hoogte man..
|
|
|
|
driver004 |
4-11-2006 19:30 |
Posts: 3418 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
En wie legt nu even het verschil tussen een primaire en secundaire type carburateur uit ?
als jij het tog allemaal zo goed weet waarom leg je het dan niet ff zelf uit
tss
|
|
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][ |
|
BSTS |
4-11-2006 19:35 |
Posts: 4241 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
En wie legt nu even het verschil tussen een primaire en secundaire type carburateur uit ?
net als modificatie kits voor motors enzo.
gewoon een secundair systeem , is gewoon een upgrade.
als je het boekje leest dat erbij word geleverd.
maar dat een vlakschuif beter is is wel bekend, maar ikzelf neem gewoon een rondschuif, omdat volgens mijn mening het verschil amper merkbaar is.
maargoed onder het motto van alle kleine beetje helpen, kun je idd voor een vlakke of een d slide kiezen
|
|
sprintjah |
|
PRO TUNING |
4-11-2006 19:39 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
[...]
net als modificatie kits voor motors enzo.
gewoon een secundair systeem , is gewoon een upgrade.
als je het boekje leest dat erbij word geleverd.
maar dat een vlakschuif beter is is wel bekend, maar ikzelf neem gewoon een rondschuif, omdat volgens mijn mening het verschil amper merkbaar is.
maargoed onder het motto van alle kleine beetje helpen, kun je idd voor een vlakke of een d slide kiezen
Helaas antwoord is niet goed,u gaat niet door voor de volgende ronde
|
|
|
|
benellifan |
4-11-2006 19:43 |
Posts: 1553 |
vertel het dan gewoon lul
|
|
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs |
|