Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - vlakschuif

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 735 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39799 - vlakschuif
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4046 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

timoty-dt 4-11-2006 18:30 Print reply

Posts: 1802
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: THOMASJEUHHH
[...]


euhm ja ik hoorde het ook ergens,, maar omdat bij de rondschuif de lucht er makkelijker langs en onderdoor kon ofzo?




praat geen onzin, hij moet toch lucht krijgen ondar dat ding door
 
kut voetbal
khpoppema 4-11-2006 18:49 Print reply

Posts: 3199
voordeel is dat de gasreactie sneller is
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
-Wheelie-Johie- 4-11-2006 18:55 Print reply

Posts: 2814
valse lucht heeft hier niks mee te maken. de voordelen zijn al genoemd
 
trots BMW e30 325i eigenaar
HayeSM 4-11-2006 18:59 Print reply

Posts: 3052
en wat bedoelt men met dat je vlakschuif anders moet afstellen als rondschuif?
 
Appie SXV550 .. the hooligans choice
Almer 4-11-2006 18:59 Print reply

Posts: 3325
Valse lucht is onzin...

Voordeel van een vlakschuif is een betere flow zoals je dat noemt, dus betere doorstroming van de lucht ed... Wat dat met optrekken en snelheid te maken heeft? Hij laat meer en beter lucht door, waardoor je motor meer lucht krijgt waardoor je sneller optrekt en sneller rijd...

Jezus man ga je eerst es verdiepen in de 2takttechniek, kom je der wel achter wat et daarmee te maken heeft
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
XtreemTerror 4-11-2006 19:03 Print reply

Posts: 1629
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brommer Freak
en wat bedoelt men met dat je vlakschuif anders moet afstellen als rondschuif?


Tis moeilijker afstellen(perfect)
heb zelf tijd mee zitten klote ,

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Almer
Valse lucht is onzin...

Voordeel van een vlakschuif is een betere flow zoals je dat noemt, dus betere doorstroming van de lucht ed... Wat dat met optrekken en snelheid te maken heeft? Hij laat meer en beter lucht door, waardoor je motor meer lucht krijgt waardoor je sneller optrekt en sneller rijd...

Jezus man ga je eerst es verdiepen in de 2takttechniek, kom je der wel achter wat et daarmee te maken heeft


Klopt
en door de betere flow , krijg je ook beter gasreactie maar dat was al gezegt

Dit bericht is gewijzigd door XtreemTerror op 4-11-2006 om 19:03 uur.
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20830/last [b] rx in onderldelen[/b]
zundapp_gts 4-11-2006 19:05 Print reply

Posts: 307
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen55
en wat heeft dat te make met snelheid en optrekken??????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Grappig dat er nog wel interessante informatie komt en zelfs een discussie, terwijl de topicstarter alleen maar loopt te bleren dat ie harder wil.
 
tsxj oran 4-11-2006 19:06 Print reply

Posts: 6498
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen55
en wat heeft dat te make met snelheid en optrekken??????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dude gebruik zelf ook is je hersenen, als het mengsel beter word klaar gemaakt zal je een pk winst krijgen
 
oud
XtreemTerror 4-11-2006 19:08 Print reply

Posts: 1629
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen55
en wat heeft dat te make met snelheid en optrekken??????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

snelheid, amper
optrekken hangt vanaf wat je nu hebt en wat je wil,

het zal niet zijn dat je in 1x wheelies trekt ofzo, maar gewoon voelbaar
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20830/last [b] rx in onderldelen[/b]
PRO TUNING 4-11-2006 19:29 Print reply

Posts: 4000
En wie legt nu even het verschil tussen een primaire en secundaire type carburateur uit ?
 
Raffel 4-11-2006 19:30 Print reply

Posts: 1226
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
En wie legt nu even het verschil tussen een primaire en secundaire type carburateur uit ?



jij? doe niet zo uit de hoogte man..
 
driver004 4-11-2006 19:30 Print reply

Posts: 3418
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
En wie legt nu even het verschil tussen een primaire en secundaire type carburateur uit ?


als jij het tog allemaal zo goed weet waarom leg je het dan niet ff zelf uit
tss
 
2 fast , 2 stroke | [DTB]Mtx --> crosser.. ][
BSTS 4-11-2006 19:35 Print reply

Posts: 4241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
En wie legt nu even het verschil tussen een primaire en secundaire type carburateur uit ?


net als modificatie kits voor motors enzo.
gewoon een secundair systeem , is gewoon een upgrade.
als je het boekje leest dat erbij word geleverd.
maar dat een vlakschuif beter is is wel bekend, maar ikzelf neem gewoon een rondschuif, omdat volgens mijn mening het verschil amper merkbaar is.

maargoed onder het motto van alle kleine beetje helpen, kun je idd voor een vlakke of een d slide kiezen
 
sprintjah
PRO TUNING 4-11-2006 19:39 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt7
[...]


net als modificatie kits voor motors enzo.
gewoon een secundair systeem , is gewoon een upgrade.
als je het boekje leest dat erbij word geleverd.
maar dat een vlakschuif beter is is wel bekend, maar ikzelf neem gewoon een rondschuif, omdat volgens mijn mening het verschil amper merkbaar is.

maargoed onder het motto van alle kleine beetje helpen, kun je idd voor een vlakke of een d slide kiezen


Helaas antwoord is niet goed,u gaat niet door voor de volgende ronde

 
benellifan 4-11-2006 19:43 Print reply
Posts: 1553
vertel het dan gewoon lul
 
CNC en Conventioneel Draai en Frees werk voor een leuke prijs

Dit topic is 4046 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved