Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - DNA start niet.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 725 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #39795 - DNA start niet.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2721 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ice Ap rs50 4-11-2006 14:36 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gideon
Standaard, alles, van de uitlaat t/m het luchtfilter.


staat het niet in het boekje van dat ding welke afstelling je moet hebben of is ie ontgrenst?
 
GTI - GTD - BMW
Gideon 4-11-2006 14:37 Print reply

Posts: 6855
Volgens mij is ie wel "ontgrensd" als in vario-ring eruit, dit weet ik niet zeker, en boekje heb ik niet.


 
SSTjoener
stivoman 4-11-2006 14:38 Print reply

Posts: 5353
luchtfilter ontgrenst? en pijp ontgrenst? 12mm dell?
 
4 rings rule them all
Gideon 4-11-2006 14:41 Print reply

Posts: 6855
pijp niet volgens mij, luchtfilter is ook std gewoon, volgens mij wel 12 ja, weet ik niet zeker.

btw, als ik nu kick, met luchtschroef helemaal open of diht, evengoed slaat de bougie wit en nat uit.

maar, als ik de bougie er dan uithaal, dan komt er wel wat rook uit het bougiegat, wtf? (geen benzinedamp, echt rook)
 
SSTjoener
Ice Ap rs50 4-11-2006 14:41 Print reply

Posts: 7149
sproeier is nog origineel ofniet? of heeft ie daar ook mee lopen kloten
 
GTI - GTD - BMW
Gideon 4-11-2006 14:41 Print reply

Posts: 6855
Ja, sproeier is origineel
 
SSTjoener
Ice Ap rs50 4-11-2006 14:43 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gideon
pijp niet volgens mij, luchtfilter is ook std gewoon, volgens mij wel 12 ja, weet ik niet zeker.

btw, als ik nu kick, met luchtschroef helemaal open of diht, evengoed slaat de bougie wit en nat uit.

maar, als ik de bougie er dan uithaal, dan komt er wel wat rook uit het bougiegat, wtf? (geen benzinedamp, echt rook)


die rook kan geen kwaad denk ik wss omdat je bougie wat warm, gisteren hetzelfde verschijnsel gehad, o.a. te verklaren door het koude weer

 
GTI - GTD - BMW
Gideon 4-11-2006 14:43 Print reply

Posts: 6855
Nee, ik denk ook niet dat het kwaad kan, maar, dan moet er toch iets ontbranden lijkt me?

Waar rook is, is vuur

En ik vind het ook nog steeds raar, dat de bougie maar wit en nat blijft uitslaan, hoe de luchtschroef ook staat

Dit bericht is gewijzigd door Gideon op 4-11-2006 om 14:44 uur.
 
SSTjoener
Ice Ap rs50 4-11-2006 14:46 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gideon
Nee, ik denk ook niet dat het kwaad kan, maar, dan moet er toch iets ontbranden lijkt me?

Waar rook is, is vuur

En ik vind het ook nog steeds raar, dat de bougie maar wit en nat blijft uitslaan, hoe de luchtschroef ook staat

Dit bericht is gewijzigd door Gideon op 4-11-2006 om 14:44 uur.
carb al eens gereinigd? mss zit er wat verstopt ofzo

edit: laat maar


Dit bericht is gewijzigd door Ice Ap rs50 op 4-11-2006 om 14:53 uur.
 
GTI - GTD - BMW
Gideon 4-11-2006 14:54 Print reply

Posts: 6855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gideon
Yo,

ben bezig met de DNA van een vriend van me, maar 't hok wilt niet starten..

Hij vonkt, krijgt benzine, benzinekraan is dus goed, carb is schoon, compressie voelt ook nog goed, membraan is nog goed, zuigt goed aan, komt benzine in de cilinder..

Wat zou er mis mee kunnen zijn?

Hij heeft zelf wel a/d afstelling lopen kutten, deze heb ik al op allerlei mogelijk manieren geprobeerd, had ook geen effect.

Bvd.

Dit bericht is gewijzigd door Gideon op 4-11-2006 om 13:44 uur.


Ja dus , eraf gehaald, helemaal elkaar gehaald en alles schoongemaakt met wattenstaafjes en wd40.

Morgen ga ik de cilinder en uitlaat er maar afhalen denk ik.

Meer suggesties/oplossingen zijn uiteraard welkom
 
SSTjoener
Ice Ap rs50 4-11-2006 14:54 Print reply

Posts: 7149
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mulder
is al gereinigd
haddek net gelezen
 
GTI - GTD - BMW
lucius 4-11-2006 15:39 Print reply

Posts: 262
Kijk eens of je keerring nog goed is? Mijne had precies hetzelfde probleem en de keerring was kapot. Verder kan het zijn dat je koppakking niet helemaal 100% meer is, kijk daar ook maar is naar. En luchtschroef is dacht ik standaart helemaal in en dan 1,5 slag eruit.
 
stivoman 4-11-2006 15:59 Print reply

Posts: 5353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lucius
Kijk eens of je keerring nog goed is? Mijne had precies hetzelfde probleem en de keerring was kapot. Verder kan het zijn dat je koppakking niet helemaal 100% meer is, kijk daar ook maar is naar. En luchtschroef is dacht ik standaart helemaal in en dan 1,5 slag eruit.


als jou keerring lek is zuigt ie juist geen benzine aan, wat hij nu juist wel doet


 
4 rings rule them all
chineesboer 4-11-2006 16:18 Print reply

Posts: 3676
KVS in je cilinder.
 
Gideon 4-11-2006 17:13 Print reply

Posts: 6855
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lucius
Kijk eens of je keerring nog goed is? Mijne had precies hetzelfde probleem en de keerring was kapot. Verder kan het zijn dat je koppakking niet helemaal 100% meer is, kijk daar ook maar is naar. En luchtschroef is dacht ik standaart helemaal in en dan 1,5 slag eruit.


Bedankt, aan dat van die luchtschroef heb ik misschien wat

En, of er KVS in cillie zit zie ik morgen wel, hoezo denk je dat btw, vanwege dat het helemaal wit is?

't zou wel kunnen opzich ja, benzine met kvs..
 
SSTjoener

Dit topic is 2721 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved